AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #1 Skrevet 13. oktober 2020 Ja, som overskriften sier - så har jeg altså lett for å fise når jeg kommer - spesielt om orgasmen er kraftig (er dame). Dette har gjort slik at jeg ikke klarer slappe helt av mens orgasmen bølger gjennom kroppen. Er det normalt? Anonymkode: 56a89...dd4
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #2 Skrevet 13. oktober 2020 Jeg fiser også av og til hvis orgasmen er kraftig. Må passe på å ikke være oppblåst i magen før sex. Anonymkode: 504b6...752
Gjest Theo_1 Skrevet 13. oktober 2020 #3 Skrevet 13. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg fiser også av og til hvis orgasmen er kraftig. Må passe på å ikke være oppblåst i magen før sex. Anonymkode: 504b6...752 Hvilke kjønn er du når det skjer da? 👹🙄
The Kavorka Skrevet 13. oktober 2020 #4 Skrevet 13. oktober 2020 Det er ikke uvanlig å prumpe mens man har sex, nei. En ting kan jo være hva man har spist; om man spiser mat man får gass av før sexen, er det større fare for fis. Om det bare skjer under orgasme, er det mest sannsynlig muskelsammentrekninger og press mot de nedre deler som igjen kan presse ut litt luft. Men det gjør vel ikke noe? Jeg skjønner jo at man kan bli veldig flau, men det er jo helt naturlig og er noe dere kan le av
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #5 Skrevet 13. oktober 2020 Hva faen? Skal det lissom ose råtten kål og annet uhumskt mens hyrdestunden er inne i høydepunktet? Anonymkode: e84d0...9b7
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #6 Skrevet 13. oktober 2020 7 timer siden, Theo_1 skrev: Hvilke kjønn er du når det skjer da? 👹🙄 Dame. Sliter med matintoleranse, så da har jeg dager jeg er oppblåst. Anonymkode: 504b6...752
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå