Gå til innhold

Vurderer å juge til folk. Er så leeei av at folk begynner å mase om behandling med en gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er utdannet frisør og jobbet som frisør i hele 9 år. Jeg la fra meg frisøryrket for 3 år siden. Ved nye bekjentskaper kommer man naturligvis innom tema hva man jobber med osv. Akkurat nå går jeg på skole. Jeg er blir jo selvfølgelig spurt hva jeg har drevet med i disse årene når jeg nå som boksen har begynt på skole. Da sier jeg jo at jeg har jobbet som Frisør. Da skal folk begynne å spørre meg om jeg kan klippe dem eller at de vil farge håret sånn og sånn og om jeg kan gjøre det. 

Jeg har verken lyst til å gjøre noe frisørarbeid og heller ikke bruke fritiden min på dette, selv om disse menneskene sier selvfølgelig skal de betale meg. Altså...hvorfor drar de ikke til en frisør da så kan de betale frisøren. Føler de bare har lyst til å utnytte meg for å få billigere behandling. 

Jeg bare kjenner jeg er skikkelig lei av dette og vurderer nesten å begynne å fjerne frisørerfaringen fra livet mitt og bare si at jeg gjorde noe helt annet. Men vet ikke hva. Liker ikke å lyve. Men orker snart ikke å si til folk at jeg er frisør. 

Er det noen flere x-frisører her som opplever dette? 

Anonymkode: af2ec...5aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er mange som opplever dette,  ikke bare frisører.  Du må bare være bestemt på at du ikke gjør dette for folk, og så må de respektere det.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er utdannet frisør og jobbet som frisør i hele 9 år. Jeg la fra meg frisøryrket for 3 år siden. Ved nye bekjentskaper kommer man naturligvis innom tema hva man jobber med osv. Akkurat nå går jeg på skole. Jeg er blir jo selvfølgelig spurt hva jeg har drevet med i disse årene når jeg nå som boksen har begynt på skole. Da sier jeg jo at jeg har jobbet som Frisør. Da skal folk begynne å spørre meg om jeg kan klippe dem eller at de vil farge håret sånn og sånn og om jeg kan gjøre det. 

Jeg har verken lyst til å gjøre noe frisørarbeid og heller ikke bruke fritiden min på dette, selv om disse menneskene sier selvfølgelig skal de betale meg. Altså...hvorfor drar de ikke til en frisør da så kan de betale frisøren. Føler de bare har lyst til å utnytte meg for å få billigere behandling. 

Jeg bare kjenner jeg er skikkelig lei av dette og vurderer nesten å begynne å fjerne frisørerfaringen fra livet mitt og bare si at jeg gjorde noe helt annet. Men vet ikke hva. Liker ikke å lyve. Men orker snart ikke å si til folk at jeg er frisør. 

Er det noen flere x-frisører her som opplever dette? 

Anonymkode: af2ec...5aa

Jeg vet hvordan det er. De maste på meg i begynnelsen men jeg sa ifra at jeg sluttet som frisør, både pga helsa og fordi jeg ikke lenger hadde lyst å klippe osv.. Da ga de seg, det er ingen som spør. Jeg klipper bare familien og slektninger.

Du må være bestemt og si akkurat det du vil!

Anonymkode: 93e96...12a

• Liker 1
Skrevet

Si at du blei skikkelig lei av frisør yrket, og at du fremdeles nesten kaster opp når du ser en saks. Hvis de DA tør å spørre...gir du dem en smekk 😄😄

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...