Gå til innhold

Fant en venninne på sugardating side

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg (M21) lagde meg en fake profil på en sugardating side, der man kan søke gjennom alle byer i Norge. Til min store overraskelse, så fant jeg en venninne av meg der! 😲 Det oste ikke akkurat "eskorte" av profilen hennes, men hun hadde lagt ut et par utfordrende bilder, samt en tekst om at hun var på utkikk etter sugardaddy som kunne ta henne med på reiser, middager, osv. 

I ettertid så sjekket jeg Insta'en hennes, og la merke til at hun hadde lagt ut en del bilder fra middager på restauranter, for ikke å snakke om bilder fra rimelig fine leiligheter og hus. Vi studerer i lag, og er i samme omgangskrets - og jeg kunne liksom ikke kjenne igjen noe der. Men så har jeg aldri tenkt noe over det før. 

Jeg har ingen planer om å dele dette med andre jeg kjenner, og tenker at det er hennes valg hva hun driver på med. 

Men...er dette høyklasse prostitusjon? Det er jo lett å tenkte sitt om fremmede som står frem i avisen om sine sugardating forhold, men nå ble det liksom up close and personal, når det er en person man henger med på fritiden, og ser/snakker nesten daglig med på Universitetet. 

Anonymkode: 2aee3...87e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg (M21) lagde meg en fake profil på en sugardating side, der man kan søke gjennom alle byer i Norge.

Hvorfor gjorde du det?

Anonymkode: 0bf1f...0fa

• Liker 1
Skrevet

Ikke nødvendigvis prostitusjon. Man må ikke ligge med sugardaddies, mange av dem vil bare ha selskap/vise frem ei fin ung dame. 

Og det kan rett være hun bruker den siden for å date, eventuelt finne kjæreste. Det er helt helt vanlig i dag. Ofte mer oppegående menn på slike sider en søppelet som er på Tinder, alt ettersom hva man søker. 

Ps: At du laget  «fake-profil», er det ingen som biter på. 

• Liker 2
Skrevet

Å lage en fake profil på den måten er som å stå og kikke inn soveromsvinduet til folk, virkelig lav klasse. Verre det enn å få reiser mot å være hyggelig platonisk selskap for rike menn. 

Anonymkode: b363a...662

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvorfor gjorde du det?

Anonymkode: 0bf1f...0fa

Nysgjerrig på hvem som er der?

Har vært skrevet mye om sugardating den siste tiden, og gikk ut i fra at det var ganske oppblåst og sensasjonalistisk. Men det var et par hundre søkende jenter under 30, bare i min by, så tydeligvis er det faktisk noe som foregår. Ikke bare gamle griser på Tinder som tilbyr jenter penger.

Skrevet

hvordan vet du at det ikke er noen andre som har hentet hennes bilder fra instagram for å lage en sugardating profil?

Det er ikke ulovlig å prostituere seg her i landet.

Anonymkode: 161b6...a26

Skrevet

Men jeg skjønner ikke logikken her - hvorfor skulle rike mannfolk, eller mannfolk generelt, bruke masse penger på platoniske forhold? Det høres jo ut som en fantasi jenter har, når de først hører om slik sugarforhold - at de liksom bare kan snakke/skrive/henge med eldre mannfolk, ingen sex involvert, og få betalt titusener av kroner. Må jo ha bedre odds å vinne i lotto, enn å finne slike mannfolk?

Vil tro at slike mannfolk ikke har noen problem å finne platoniske forhold gratis, eller til en brøkdel av det sugarforhold tydeligvis koster (leste om jenter som fikk mange tusen, om ikke titusener av kroner i mnd, av deres sugardaddies). 

Videre så vil jeg jo tro at det finnes nok av jenter som er villige til å inkludere sex, og at mannfolka på slike sider da forventer sex, evt. filtrerer ut de som fra første sekund sier "sex er uaktuelt".

Tviler ikke på at platoniske sugarforhold finnes, men umulig tenke meg at de er standarden, eller i nærheten av standarden. 

Skrevet

Mange ligger gratis rundt på tinder og blir dumpet etterpå så fort fyren har tømt seg. 

Dette er ikke noe annerledes vel. Dating og sex. I det minste får jo begge parter noe igjen for dette. 

Og nei, driver ikke med sånn selv. Hadde jeg vært singel, barnløs og 5 år yngre så kanskje :)

Anonymkode: df9ae...710

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...