AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #1 Skrevet 13. oktober 2020 Var sammen med ei, hvor det var veldig turbulent. Ble slutt flere ganger fordi hun hadde hørt jeg hadde klint med mange, som jeg angret på og løy, jeg beklaget meg, men hjalp ikke at jeg fortalte sannheten. Jeg ba henne om å bli sammen igjen, jeg gråt til og med, men hun nektet. Hun fortalte hun ikke hadde følelser for meg. Jeg skjønte hun skjulte noe for meg, og jeg logget meg inn på snapchaten hennes og så hun pratet med eksen sin! Hun hadde tydeligvis fått Mail fra Snapchat om at en av samme type telefonen, som jeg har hadde logget seg inn, men jeg syns jeg hadde rett til det når hun holdt noe skjult for meg! Sendte melding til moren hennes og nå vil jeg ha tilbake alle tingene jeg gav henne, og jeg kastet hennes. Eksen ble veldig sint på meg og sa at jeg ikke har lov til å logge meg inn på snapchatten hennes og leste meldingene hennes fordi det er slutt, men jeg visste ikke at hun kunne se jeg logget meg inn, så jeg sa først at jeg hadde hørt det av noen venner og nektet for å ha løyet. Da blokket hun meg etter hun sa hun kunne anmelde meg, hva kan jeg forvente nå? M 24 Anonymkode: abe49...101 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #2 Skrevet 13. oktober 2020 Hun har helt rett og du er en idiot. Det er imidlertid lite sannsynlig at hun gidder å anmelde, og det vil trolig henlegges på enten bevisets stilling eller kapasitet. Anonymkode: adfbc...c53 39
Frøyamor Skrevet 13. oktober 2020 #3 Skrevet 13. oktober 2020 Du logget inn på hennes snapchat? Idiot. og du sendte melding til moren hennes? Er du sikker på du er 24? Voksne mennesker blander ikke foreldrene hverandres inn i sitt eget drama, makan... Hun kan anmelde deg ja, men det blir henlagt uansett. Det er bare en trussel fra hennes side, men du bør ligge unna henne. Og SJERP DEG. Du høres helt manisk ut, skjønner godt hun blokket deg. 26
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #4 Skrevet 13. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun har helt rett og du er en idiot. Det er imidlertid lite sannsynlig at hun gidder å anmelde, og det vil trolig henlegges på enten bevisets stilling eller kapasitet. Anonymkode: adfbc...c53 Men hun brukte meg jo? Jeg brukte masse penger på det og nå vil jeg ha det tilbake. Så det spiller ingen rolle at hun har Mail hvor det står ukjent innlogging, med telefonen og IP-adresse? Det blir henlagt, så jeg kan ta det med ro? ts Anonymkode: abe49...101
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #5 Skrevet 13. oktober 2020 Du hadde ingen rett til å logge deg på hennes Snapchat, og du har IKKE rett til å kaste hennes ting. Det tror jeg faktisk du må erstatte! Du dreit deg ut da du var utro, og må ta konsekvensen av det, nemlig at forholdet røyk. Sånn er det, og du kan takke deg selv. Du har ikke krav på å få tilbake gaver du har gitt. På tide å bli voksen!! Godt hun er kvitt deg.. Anonymkode: ecf2b...107 24
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #6 Skrevet 13. oktober 2020 Akkurat nå, Frøyamor skrev: Du logget inn på hennes snapchat? Idiot. og du sendte melding til moren hennes? Er du sikker på du er 24? Voksne mennesker blander ikke foreldrene hverandres inn i sitt eget drama, makan... Hun kan anmelde deg ja, men det blir henlagt uansett. Det er bare en trussel fra hennes side, men du bør ligge unna henne. Og SJERP DEG. Du høres helt manisk ut, skjønner godt hun blokket deg. Hun blokkerte meg og hun skylder meg masse penger på det jeg har brukt på henne. Derfor blandet jeg inn moren hennes og sa at hun var med eksen sin igjen. Syns det er barnslig å blokkere når jeg ba henne om å få tilbake det jeg gav henne. ts Anonymkode: abe49...101
Frøyamor Skrevet 13. oktober 2020 #7 Skrevet 13. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men hun brukte meg jo? Jeg brukte masse penger på det og nå vil jeg ha det tilbake. Så det spiller ingen rolle at hun har Mail hvor det står ukjent innlogging, med telefonen og IP-adresse? Det blir henlagt, så jeg kan ta det med ro? ts Anonymkode: abe49...101 Det får du aldri tilbake. Sånn er livet, man blir brukt, man lærer ei lekse, livet går videre. Uansett kan hun også anmelde deg for trakasering hvis du fortsetter å ta kontakt med henne eller familien hennes. Besøksforbud etc. 14
Frøyamor Skrevet 13. oktober 2020 #8 Skrevet 13. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun blokkerte meg og hun skylder meg masse penger på det jeg har brukt på henne. Derfor blandet jeg inn moren hennes og sa at hun var med eksen sin igjen. Syns det er barnslig å blokkere når jeg ba henne om å få tilbake det jeg gav henne. ts Anonymkode: abe49...101 Du kan ikke kreve tilbake en dritt. Sorry. 9
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #9 Skrevet 13. oktober 2020 Fy faen, er du egentlig 29 og heter Sondre? Anonymkode: 8a223...cdd 11
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #10 Skrevet 13. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du hadde ingen rett til å logge deg på hennes Snapchat, og du har IKKE rett til å kaste hennes ting. Det tror jeg faktisk du må erstatte! Du dreit deg ut da du var utro, og må ta konsekvensen av det, nemlig at forholdet røyk. Sånn er det, og du kan takke deg selv. Du har ikke krav på å få tilbake gaver du har gitt. På tide å bli voksen!! Godt hun er kvitt deg.. Anonymkode: ecf2b...107 Så mye penger jeg har brukt på henne og snus hun har fått, så syns jeg ikke hun fortjener at jeg erstatter det. Hun brukte meg jo? Så jo det når jeg leste meldingene mellom hun og eksen. Hun skrev at hun ikke hadde følelser for meg og at jeg var ekstremt innpåsliten, men jeg vil bare ha pengene mine tilbake. ts Anonymkode: abe49...101
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #11 Skrevet 13. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Så mye penger jeg har brukt på henne og snus hun har fått, så syns jeg ikke hun fortjener at jeg erstatter det. Hun brukte meg jo? Så jo det når jeg leste meldingene mellom hun og eksen. Hun skrev at hun ikke hadde følelser for meg og at jeg var ekstremt innpåsliten, men jeg vil bare ha pengene mine tilbake. ts Anonymkode: abe49...101 Hva er disse gavene du har gitt til henne? Anonymkode: 34c4b...c2d 5
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #12 Skrevet 13. oktober 2020 2 minutter siden, Frøyamor skrev: Det får du aldri tilbake. Sånn er livet, man blir brukt, man lærer ei lekse, livet går videre. Uansett kan hun også anmelde deg for trakasering hvis du fortsetter å ta kontakt med henne eller familien hennes. Besøksforbud etc. Hun er bare en dum 17-åring. Lyst til å sende melding til kjæresten hennes og fortelle hvordan hun egentlig er... Kan jeg anmelde henne for å få tilbake de tapte pengene jeg brukte på gaver og snus til henne? ts Anonymkode: abe49...101
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #13 Skrevet 13. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva er disse gavene du har gitt til henne? Anonymkode: 34c4b...c2d Fått masse snus, mat og hettegenser fra snusbrothers til 1500,-. Kasta bort mye penger på drivstoff i tillegg. ts Anonymkode: abe49...101 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #14 Skrevet 13. oktober 2020 Enten tuller du eller så er du dummere enn det er lov å være. Nei, du skal ikke ta det med ro. Du skal ta kontakt med fastlegen og spørre om utredning for lettere psykisk utviklingshemming, eventuelt henvisning til psykolog. Anonymkode: adfbc...c53 29
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #15 Skrevet 13. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så mye penger jeg har brukt på henne og snus hun har fått, så syns jeg ikke hun fortjener at jeg erstatter det. Hun brukte meg jo? Så jo det når jeg leste meldingene mellom hun og eksen. Hun skrev at hun ikke hadde følelser for meg og at jeg var ekstremt innpåsliten, men jeg vil bare ha pengene mine tilbake. ts Anonymkode: abe49...101 Og du brukte henne og av hennes tid da du var utro. IKKE greit! Hun kan nå anmelde deg for at du har kastet hennes eiendeler, for at du har logget på hennes Snapchat (ikke lovlig) og snart for trakassering av henne og hennes familie. Gratulerer!! Du kan potensielt lære mye av dette, eller du kan fortsette å være en dust. Anonymkode: ecf2b...107 16
Silva Pluvialis Skrevet 13. oktober 2020 #16 Skrevet 13. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun blokkerte meg og hun skylder meg masse penger på det jeg har brukt på henne. Derfor blandet jeg inn moren hennes og sa at hun var med eksen sin igjen. Syns det er barnslig å blokkere når jeg ba henne om å få tilbake det jeg gav henne. ts Anonymkode: abe49...101 Hvorfor skylder hun deg penger for ting du har gitt henne helt frivillig? Man krever ikke penger for gaver. 14
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #17 Skrevet 13. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun blokkerte meg og hun skylder meg masse penger på det jeg har brukt på henne. Derfor blandet jeg inn moren hennes og sa at hun var med eksen sin igjen. Syns det er barnslig å blokkere når jeg ba henne om å få tilbake det jeg gav henne. ts Anonymkode: abe49...101 Dersom dere ikke ble enig om at det var et lån, så er det ikke noe å betale tilbake. Anonymkode: b03ee...cb3 5
Silva Pluvialis Skrevet 13. oktober 2020 #18 Skrevet 13. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er bare en dum 17-åring. Lyst til å sende melding til kjæresten hennes og fortelle hvordan hun egentlig er... Kan jeg anmelde henne for å få tilbake de tapte pengene jeg brukte på gaver og snus til henne? ts Anonymkode: abe49...101 Nei. Du kan ikke anmelde henne når du selv frivillig har gitt henne gaver. Hun har fått gaver. Hun har ikke stjålet de. 6
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #19 Skrevet 13. oktober 2020 DU var utro- hun gjorde det slutt. Kanskje hun følte at det var hun som ble brukt? Så etter det ble slutt har hun kontakt med eksen, og klager over at du er innpåsliten og hun ikke har følelser for deg lenger fordi du var utro, løy og vil ha tilbake gavene du ga til henne mens dere var sammen? Det er det som kalles en gave, man får den ikke tilbake igjen. Ellers så må man skrive kontrakt om at alt man får iløpet av forholdet skal gis tilbake. Får man en flaske vin som man har drukket opp så må man vippse over beløpet hvis det blir slutt? 😆 Anonymkode: 2470b...eb8 5
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #20 Skrevet 13. oktober 2020 Omg- du høres seriøst mindre intelligent ut! DU brukte henne!! tror du at å holde på med andre ikke har betydning? når du er utro- missbruker du henne følelsesmessig. Ergo skylder hun ikke deg en dritt! du må seriøst våkne opp og ta ansvar for egne handlinger!!! makan..!! og du- hvis jeg var deg ville jeg gått veldig stille i dørene nå! En anmeldelse for trakassering er litt kjip å ha med seg videre på rullebladet!! Anonymkode: 8c3c2...5fc 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå