AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #1 Skrevet 13. oktober 2020 Traff en mann i desember i fjor. Jeg hadde akkurat avsluttet et langt forhold med min samboer og var ikke klar for et nytt forhold akkurat da. Vi hadde derfor et uforpliktende forhold. Vi skulle begge gi beskjed hvis vi begynte å date/treffe andre. Tiden gikk og sommeren kom. Jeg hadde da fått sterke følelser for denne mannen, og han uttrykte det samme til meg. Vi var begge forelsket. Trodde jeg. Ved en tilfeldighet i sommer fant jeg ut at han hadde truffet en annen kvinne i denne perioden vi var sammen. Fant også ut at mens vi tekstet med hverandre for å avtale neste treff, var han sammen med denne kvinnen. Han hadde da sagt at han var ute og reiste med jobben, men han var altså på ferie med henne. Min verden raste, jeg knakk fullstendig sammen. Fortalte han hva jeg hadde funnet ut. Han forsvarte seg selv med at jeg ikke hadde noen ting med hva han drev med. Denne mannen som virket så snill, god og omsorgsfull viste en helt annen side. Jeg sa at jeg ikke ville høre fra han, jeg hadde sterke følelser for han og trengte å komme over han. Nå, 2-3 måneder etterpå sender han melding. Spør hvordan jeg har det. Jeg svarer høflig og kort, og at det var hyggelig å høre fra han. Han sa at han likte meg. Jeg er fortsatt forelsket i han, klarer ikke å komme over han. Så er spørsmålet: Holde meg unna han? Eller holde kontakten? Hva vil han egentlig? Anonymkode: 90e66...5ff
Gjest Middelmådig Skrevet 13. oktober 2020 #2 Skrevet 13. oktober 2020 Vil du ha en uærlig mann? Hvis nei, ikke hold kontakten!
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #3 Skrevet 13. oktober 2020 Dette veit du svaret på selv! Hold deg unna! Han ventet 2-3 mnd, dvs. han ville se hvordan det gikk med den andre damen først. Selv om det var uforpliktende, så hadde dere en avtale om at dere skulle gi beskjed om dere traff andre. Hadde han respektert deg så hadde han overholdt denne avtalen. Anonymkode: b2ad7...6d6 4
MollyJones Skrevet 13. oktober 2020 #4 Skrevet 13. oktober 2020 Men hva gjør deg forelska i han? Tydeligvis har han jo vist deg en annen versjon av seg, enn det han egentlig er. Handlinger sier mer enn ord. Kanskje har du forelsket deg i en idè om hva han kunne vært? Men definitivt ikke i den han er?
McMary Skrevet 13. oktober 2020 #5 Skrevet 13. oktober 2020 Han var på ferie med en annen dame mens dere datet, og du lurer på om du skal holde kontakten med han? Dette er vanskelig å forstå. Skjønner heller ikke hvordan du kan være forelsket i en så falsk mann som åpenbart ikke var forelsket i deg? Nå må du våkne opp rett og slett. Jeg skjønner veldig godt at du fikk sjokk og ble utrolig lei deg da det viste seg han hadde en til, men skjønner ikke bæret av at du vurderer å innlede et forhold med han nå som du kjenner hans sanne jeg. 2
Frøyamor Skrevet 13. oktober 2020 #6 Skrevet 13. oktober 2020 Hold deg unna. Løgn og bedrageri er ganske dårlig start på seriøst forhold. Du kan jo aldri stole på han.. 1
Hr. Aktiv Skrevet 13. oktober 2020 #7 Skrevet 13. oktober 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Traff en mann i desember i fjor. Jeg hadde akkurat avsluttet et langt forhold med min samboer og var ikke klar for et nytt forhold akkurat da. Vi hadde derfor et uforpliktende forhold. Vi skulle begge gi beskjed hvis vi begynte å date/treffe andre. Tiden gikk og sommeren kom. Jeg hadde da fått sterke følelser for denne mannen, og han uttrykte det samme til meg. Vi var begge forelsket. Trodde jeg. Ved en tilfeldighet i sommer fant jeg ut at han hadde truffet en annen kvinne i denne perioden vi var sammen. Fant også ut at mens vi tekstet med hverandre for å avtale neste treff, var han sammen med denne kvinnen. Han hadde da sagt at han var ute og reiste med jobben, men han var altså på ferie med henne. Min verden raste, jeg knakk fullstendig sammen. Fortalte han hva jeg hadde funnet ut. Han forsvarte seg selv med at jeg ikke hadde noen ting med hva han drev med. Denne mannen som virket så snill, god og omsorgsfull viste en helt annen side. Jeg sa at jeg ikke ville høre fra han, jeg hadde sterke følelser for han og trengte å komme over han. Nå, 2-3 måneder etterpå sender han melding. Spør hvordan jeg har det. Jeg svarer høflig og kort, og at det var hyggelig å høre fra han. Han sa at han likte meg. Jeg er fortsatt forelsket i han, klarer ikke å komme over han. Så er spørsmålet: Holde meg unna han? Eller holde kontakten? Hva vil han egentlig? Anonymkode: 90e66...5ff Han vil pule. Den gamle flammen som var bedre enn deg har dratt og da er du god nr. 2. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå