AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #1 Skrevet 13. oktober 2020 Skal til gynekolog denne uken. Kan man se der om jeg evt er gravid? Vil være 3 uker og 3 dager på vei hvis jeg er gravid. Helt vanlig innkallingstime Anonymkode: 8472c...341
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #2 Skrevet 13. oktober 2020 Uke 3+3 som i at det er 3 uker og 3 dager siden du hadde mensen sist, eller er det 3 uker og 3 dager siden du hadde sex? Hvis det er 3 uker siden eggløsning så er du 5 uker på vei og det skal kunne vises på graviditetstest. Gynekologen vil ikke kunne se noe embryo i noen av tilfellene, men jeg var på ultralyd i uke 5 og gynekologen kunne se at jeg hadde en tykk og fin slimhinne, og ingen tegn på at mensen kunne komme. Men da hadde jeg fått bekreftet via både tester og blodprøver at jeg var gravid da. Anonymkode: c58a1...ab1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #3 Skrevet 13. oktober 2020 3 uker og 3 dager siden jeg hadde mensen sist ☺️ har tatt gr.test, tror jeg er 9 dpo. Blendahvit. Så derfor jeg lurte på om det kunne kanskje vises hos gynekologen.. Litt for tidlig da! Takk for hjelpen! ☺️ Anonymkode: 8472c...341
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #4 Skrevet 13. oktober 2020 Det kommer jo helt an på hva du skal, men generelt er du altfor kort på vei til å se noe som helst også ved vaginal UL. Hvis du bare skal ta celleprøve eller lignende er det hvertfall umulig da det ser likt ut som hos ikke-gravide. Anonymkode: 3a5bd...9b6
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #5 Skrevet 13. oktober 2020 Når jeg var hos gyno i uke 4 så kunne vi ikke se noe som helst. Eneste hu sa var at det så ut som jeg skulle få mensen snart Anonymkode: a81a2...e5d
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #6 Skrevet 13. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: 3 uker og 3 dager siden jeg hadde mensen sist ☺️ har tatt gr.test, tror jeg er 9 dpo. Blendahvit. Så derfor jeg lurte på om det kunne kanskje vises hos gynekologen.. Litt for tidlig da! Takk for hjelpen! ☺️ Anonymkode: 8472c...341 Dessverre for tidlig til å se noe ja! Men gynekologen kan ta blodprøve for å måle hcg. Det slår ut tidligere enn på urinprøve, tror det pleier å begynne å slå ut 6-8 dpo. Anonymkode: c58a1...ab1 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #7 Skrevet 13. oktober 2020 Er 4+1 å de Har ikke klart å se noe på meg, kun tykkere slimhinne Anonymkode: 3c5fc...b22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå