Gå til innhold

Flere som startet med bmi på ca 25-26 som er på vei ned i vekt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan har det gått så langt? Går du stadig ned i vekt? 

Jeg synes det er kommet til et punkt hvor det er veldig vanskelig. Står liksom still. Og ønsker helst å gå ned 11-13 kg til. 

Anonymkode: 221a6...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanskelig for alle å gå ned i vekt. Utfordringen du har er at det går sakte. Det gjør det når man ikke har så mye å ta av. Alternativet hadde vært at det hadde vært mye å ta av. 

Anonymkode: b5e76...a79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk greit i begynnelsen, så gikk det tregere. Nå skjer det så lite at jeg tar meg en pause for å se om det er nødvendig å ta av flere kilo. Så det har tatt ca et par år, og da blir man lei. Nå skal jeg heller passe vekten en periode.

Anonymkode: 66b92...777

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre flere har det slik, selv om det kanskje ikke er slik man ønsker.

Jeg blir litt lei meg, for jeg vil virkelig ned de 11-13 kg til. Og skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare det på annen måte enn jeg gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir litt lei meg, for jeg vil virkelig ned de 11-13 kg til. Og skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare det på annen måte enn jeg gjør. 

Hvordan gjør du da?

Og hvorfor er du lei deg?

Anonymkode: b5e76...a79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er bmi nå da. Jeg gikk greit ned til ca 24 og har etter dette slitt meg ned til bmi rett under 23. Vil helst ned til 22, men ser at jeg må ta en pause og la kroppen stabilisere seg. Det er rett og slett for tungt. Men ikke alle har det slik.

Anonymkode: 66b92...777

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bmi på 23 nå. Spiser lavkarbo, følger prosentene av fett, karbo og proteiner på lifesum. Trener ca 3-4 ganger i uken. Men spiser ikke ekstra fordi de dagene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet på 24,6 eller noe sånt, nede på 23 nå. Har tatt mange måneder :) vil gjerne ned til 22 selv, men jeg er allerede fornøyd. Buksene mine passer igjen, 3 av de 5 jeg ville inn i. Så jeg stresser ikke, men på sikt så ja.

Anonymkode: b1ef8...366

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ekstremt sakte, men jeg startet vel på bmi 28 og er nå på 24,5 (varierer litt) og vil ned til 20-21. Lykke til videre. 

Anonymkode: f044c...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...