AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #1 Skrevet 13. oktober 2020 Jeg er med i en klubb som møtes jevnlig for hobbykvelder. Folk har da med seg snacks siden vi ofte sitter noen timer. Ofte brus, sjokolade, kjeks osv. Jeg er overvektig og holder på å gå ned i vekt. Jeg vil derfor ikke spise så mye av den type snacks og har heller tenkt å ha med meg gulrotstaver, sukkererter osv. Hvordan hadde du som normalvektig, hvis du hadde med deg sjokolade osv, reagert hvis noen andre hadde med seg gulrøtter og slikt? Jeg er redd noen kanskje skal se på det som demonstrativt. Jeg bryr meg null om hva andre har med seg, dette er kun for min egen del. Anonymkode: 56a85...141
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #2 Skrevet 13. oktober 2020 Du kan gjøre det fint å ha med grønnsker og dipp til alle? 🙂 Tror folk blir veldig glad for det! Jeg hadde ihvertfall blitt det. Anonymkode: 5dfb2...a6c 4
Frøyamor Skrevet 13. oktober 2020 #3 Skrevet 13. oktober 2020 Hadde tenkt «good for you», ikke noe mer enn det. Hvis folk kommenterer er det fordi de blir misunnelige fordi DU klarer la vær å spise søppelmat. 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #4 Skrevet 13. oktober 2020 Jeg hadde tenkt at her er det noen som er opptatt av å passe vekta. Forøvrig ser jeg på det som helt naturlig at folk blir overvektige når det er blitt helt naturlig å spise snacks i timesvis jevnlig. Anonymkode: ca1b6...3cf 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #5 Skrevet 13. oktober 2020 Ville ikke reagert på det i det hele tatt, vant til at folk har med alt mulig rart de liker som snacks Ville satt pris på om det var til alle da siden jeg også liker godt å snacke på grønnsaker og liknende (om dere vanligvis deler snacksen). Anonymkode: bae2c...4fa 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #6 Skrevet 13. oktober 2020 Ja, jeg hadde tenkt å sette det frem slik at alle kan ta. Håper bare ingen tar det ille opp. TS Anonymkode: 56a85...141
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #7 Skrevet 13. oktober 2020 De tar det nok ikke ille opp! Men husk korona da, så ikke lurt å dele dip og grafse oppi de samme skålene nå altså ... Anonymkode: c2955...cec
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #8 Skrevet 13. oktober 2020 Kan ikke se hvordan noen ville tatt det ille opp? 🙂 Bare stå for det du gjør, og hvis de spør så svar ærlig at du vil gå ned et par kg, så du vil heller ha noe sunn snacks 😉 det er ihvertfall det jeg gjorde sist jeg var hadde venniner på besøk. Kjøpte inn usunn snacks, og grønnsaker og dipp, med kommentaren at jeg må roe litt ned på alt der usunne så jeg ikke la på meg noe mer. Alle bare lo og sa at det var smart, og hvor utrolig godt det er med grønnsaker. Grønnsakene ble spist opp først 😄 Anonymkode: 5dfb2...a6c 1
Brunhilde Skrevet 13. oktober 2020 #9 Skrevet 13. oktober 2020 Jeg hadde tenkt at du var flink som valgte sunt, og så ville jeg kanskje gjøre det samme neste gang fordi du gikk foran med et godt eksempel! Stå på, du, sunne valg er aldri dumt. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå