Gå til innhold

Julegave til baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen vår er 8mnd til jul i år, og vi vil jo gjerne gi h*n en julegave. Men barnet forstår jo ikke så mye av jul, så jeg lurer på er det vanlig å gi julegave til babyen når den er så liten? Og hva kan man gi? 😅

Anonymkode: a8eb2...1b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gir ingenting, hun får nokk av ræl fra alle andre. + som du sier selv, de skjønner ingenting og hvertfall ikke hvem det er fra. 

• Liker 1
Skrevet

Eldste min var nesten ett år sin første jul, jeg kjøpte en bok med julefortellinger for å ha i årene som kommer.

Jeg ville satt inn penger på konto, kjøpt OBOS/boligbyggelag medlemskap eller noe annet som kan komme til nytte på sikt.

Skrevet

20201014_021728www.sanoj.no.jpg

Anonymkode: 4aa34...f48

• Liker 2
Skrevet

Min vart 8 mnd til jul i fjor, fikk mest bøker, de varer lenge siden jeg kunne lese de da og nå, og h*n kan lese de senere. Leker som varer lenge, som h*n leker mer med nå enn da.

I den alderen syns de papiret er mest gøy uansett.

Anonymkode: cd42d...b65

Skrevet

Vi ga leker og klær 

Anonymkode: e144a...675

Skrevet

Har en baby som er like gammel som din, og hun skal få akebrett til jul. Men det er mest fordi storebror skal få gi henne noe, hadde hun vært enebarn hadde vi bare satt penger inn på kontoen hennes. Storebroren fikk bare penger av oss foreldre sine første juler, men han fikk jo uansett helt ekstremt mange gaver. Han var en måned den første jula, så det kan jo være derfor, men han har ikke noen gang fått mer gaver enn sin første jul.

Skrevet

Syns det er unødvendig å gi egen julegave til en baby som ikke skjønner noe av konseptet julegave. H*n får jo det h*n trenger uansett. Det eneste er kanskje hvis babyen har eldre søsken, slik at ikke søsknene reagerer på at bare de, men ikke babyen, får gave. Babyen får jo også helt sikkert gaver av besteforeldre osv.

Anonymkode: 781cf...a1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...