Gå til innhold

Hadde du likt å bo ett sted med innsyn på din veranda/hage. ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller bryr du deg ikke om sånt.

Anonymkode: a83a5...048

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs selvsagt hvor mye innsyn du mener, men det trekker ned ja.

Skrevet

Nei. Har det slik nå, og det er en av grunnene til at vi straks flytter. Alt for mye trafikk av unger, barnehager, barn og naboer rett utenfor døra.

Nå blir det innerst i blindgate uten skole eller lekeområde i nærheten❤ svært lite innsyn fra naboer, ingen på samme "platå".

Anonymkode: 3b6bd...a50

Skrevet

Det er vel veldig vanlig med noe innsyn på hage/veranda. 

Den ene naboen kan se ned i vår hage hvis han står i soveromsvinduet, synes selv at dette er ganske privat...

Anonymkode: 47873...8de

Skrevet

Nei. Jeg trives godt her i 4. etg, uten innsyn. 

• Liker 1
Skrevet

Hos oss er det masse innsyn. Enebolig felt.

Vi kan se på stue og kjøkken til 2 nabohus på den ene siden. De kan se i stua hos oss.

På den andre siden vi kan se på kjøkken hos nabo og de kan se hos oss.

Ellers i hagen har vi ingen gjemmeplass. Flere hus kan se rett i hagen var ,og vi i demmes.

Plager meg ikke. Whatever. Hvis noen vi se og glane inn så vær så god ,kos deg.

Anonymkode: 77c14...d95

Skrevet

Her er det innsyn overalt. Holder på å bli gal! Hadde det ikke vært for at barna går på skolen noen minutter unna og det blir for dyrt å kjøpe en tilsvarende bolig mer skjermet, hadde jeg flytta for lenge siden. 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller bryr du deg ikke om sånt.

Anonymkode: a83a5...048

Spørs på typen innsyn for min del. Har hatt terrasse ved en lekeplass og veranda på innsiden av en bygård, og har synes det var helt uproblematisk. Hadde en potensiell bolig hatt terrasse rett ved f.eks. en bussholdeplass eller annet sted hvor mange folk gikk forbi hadde jeg aldri kjøpt den. Boligen jeg flytter i nå er ved en gangvei, men har tett hekk i mellom 🙂 

Skrevet

Nei, det liker jeg ikke. Hvem gjør det.  VI har løst det med tujahekk som nå er 2,5 m høye. 

Anonymkode: 985d2...13f

Skrevet

Vi har ett ca 1,8 høyt gjerde rundt hagen. Ene naboen kan nok se litt om han prøver, men relativt avskjermet til å være nesten midt i byen. Det var ett krav da vi kjøpte, orker ikke å bli beglodd. De som har terrasse på bakkeplan i sameier/blokk uten gjerder så man omtrent kan se hvilken bok de leser..... uff! 

Anonymkode: 9ebc4...b6b

Skrevet

Jeg bor i 4. etasje, så forbipasserende har ikke særlig innsyn, men de som bor i blokka rett over veien har full oversikt over balkong og inn vinduene (som jeg har hos dem). Det plager meg egentlig ikke - jeg er oppvokst i byen og i blokk og er vant til at det er sånn. Jeg følte meg mye mer synlig og beglodd på landet hvor færre hadde innsyn, men mange flere la merke til og kommenterte.

Skrevet

På et boligfelt sånn at man ser inn kjøkkkenvinduet gjennom hagen f.eks har ikke plaget meg. men å bo i 1.etg i blokk/leilihgetskompleks i Oslo hadde jeg aldri gjort. Nesten alle som bor i første etg her jeg bor har gardiner/lameller trukket helt for, så de får jo ikke noe lys inn. Hadde ikke orket å bo sånn.

Anonymkode: a7b11...a81

Skrevet

Kan jeg velge så sier jeg neitakk. Jeg betaler for frihet og det å slippe naboer for tett på. 

Anonymkode: fed9a...538

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...