Gå til innhold

Morgentrening

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg elsker å ta meg en joggetur tidlig på morgenen - og gjør det i perioder.

Det er godt - og fantastisk herlig å komme tilbake igjen. ;)

Noen andre som foretrekker å starte dagen med litt aktivitet?

Når kommer du deg opp av senga, og hvor lenge holder du på, sånn cirka?

Spør for å få inspirasjon til å starte opp igjen nå i høst. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Sommeren for to år siden jogget jeg når jeg stod opp hver dag faktisk. Men det blir for slitsomt nå ja. Jeg venter til etter frokost før jeg gjør noe som helst aktivitet. Og helst etter en time med data..

Gjest Violetta
Skrevet

Går en kjapp tur med hunden og har nettopp begynt med å sykle til jobb. Blir jo en slags morgentrening det også. Men når jeg har fri blir det bare tur med hunden.

Skrevet

Hender jeg gaar paa spinning kl. 06, pleier aa vaere en god start paa dagen. Putter i meg en yoghurt för morgentrening som regel, ellers gaar jeg tom for energi og motivasjon rimelig kjapt.

Gjest Leola
Skrevet

Jeg sykler også til jobben - litt verre med morgentrim nå når jeg har ferie ... Mandag reiser vi og da skal jeg gå tur med mannen før frokost - har jeg bestemt ;)

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Ja. Jeg løper ofte om morgenen før frokost.

Det setter igang fettforbrenningen min og hjelper til utover dagen. :sjarmor:

Gjest Madeline
Skrevet (endret)

Jeg går gjerne en lang tur i raskt tempo i ca en time rett etter frokost. Da føler jeg at kroppen kommer i gang og er klar for dagen.

Endret av Hannen
Gjest synseren
Skrevet
Jeg elsker å ta meg en joggetur tidlig på morgenen - og gjør det i perioder.

Det er godt - og fantastisk herlig å komme tilbake igjen.  ;)

Noen andre som foretrekker å starte dagen med litt aktivitet?

Når kommer du deg opp av senga, og hvor lenge holder du på, sånn cirka?

Spør for å få inspirasjon til å starte opp igjen nå i høst.  :)

Tenkte å starte med en rask gåtur hver morgen. Finere start på dagen kan man vel ikke få?? Det er så stille å fint på morgenkvisten også! :)

Det hører med til historien at jeg er B menneske. Så jeg blir virkelig stolt hvis jeg klarer å gjennomføre dette.

Gjest Emma J
Skrevet

Jeg prøver febrilsk å gå litt opp i vekt og bør vel egentlig ikke trene mye om morgenen,men jeg synes det er så oppkvikkende og forfriskende-uansett vær og årstid! Vanligvis blir det da en sykkeltur(inn til byen og tilbake) eller hopping på trampolina. Synes det er fin start på dagen og samtifig er det fint å få litt tid for seg selv- det er jo vanldigvis også ganske rolig 6-7 om morgenen. Ihvertfall har vi bor :)

Gjest Gjesta
Skrevet

I perioder har jeg løpt om morgenen, blant annet da jeg bodde i utlandet i et halvt år, og i vinter da jeg dro til SATS før jobb for å løpe på tredemølle. Annen trening nytter ikke, for kroppen min er ikke så innstilt på trening på den tiden av døgnet. Jeg passet på å få i meg litt appelsinjuice, e.l., så jeg skulle ha noe å gå på.

Det er meget mulig at jeg tar opp igjen denne vanen når høsten og vinteren kommer.

Skrevet

i hverdagen går jeg til jobb, det tilsvarer 35 min rask gange.

synes det er deilig start på dagen og ser bra forskjell på vekta når jeg begynte med det, ser det også når jeg har pauser slik som nå i ferien. *ler*

på fridager når jeg er hjemme pleier jeg å trene step 40 min + mage, rygg etc som det første jeg gjør når jeg står opp, men står ikke opp grytidlig for å gjøre det.

synes det er godt å starte dagen med aktivitet, blir mer opplagt og våken av det, og har god samvittighet alt fra starten av dagen.

Skrevet

Er såpass tidlig på jobb at det føler jeg at jeg ikke rekker. I såfall blir det veldig tidlige kvelder. Men går til jobb hver dag.

Når jeg flytter om et par måneder så kommer jeg til å sykle ca 1.5 - 2 mil en veg til jobb. Det blir bra!

Gjest Gjest_diva_*
Skrevet

Annenhver uke når jeg jobber sent, er jeg opp klokka 07.30 og trener 1 1/2 time på studio...Knall deilig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...