Gå til innhold

Har du hatt sex med noen du ikke vet navnet på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde sex i to eller tre dager med en type jeg møtte på Roskilde i 2003. Fant aldri ut hva han het, og det interesserte meg egentlig ikke heller. Tror han var tysk. Plutselig var han borte. 

Anonymkode: 026e6...d4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: beab7...999

Skrevet

Tror ikke det, men dagen etter da jeg har gått "the walk of shame" hjem, har jeg ofte ikke husket det. 

En gang jeg skulle regne etter hvor mange men jeg hadde hatt ons med, ble det ikke så mange navn men mer sånn som : " han med det mørke krøllete håret" eller "han som hadde en pen kompis fra Hemsedal" eller "han med de kule skoene" 😀

Anonymkode: 9556b...261

• Liker 2
Skrevet

Jeg husker veldig få navn fra ons, men husker settinga

• Liker 1
Skrevet

Husker bare litt hvordan de så ut og blikk de sendte meg, utover det så husker jeg knapt noen navn 

Anonymkode: b21de...e8a

Skrevet

Mangler etternavn på et par, men kan fornavn på alle. 

Anonymkode: 86854...00a

Skrevet

Vet bare kallenavnet på hun som tok jomfrudommen min, enda jeg var godt voksen.  Hun etter der, visste jeg bare fornavn på. 

Anonymkode: 2293a...7e7

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mangler etternavn på et par, men kan fornavn på alle. 

Anonymkode: 86854...00a

Istemmes.

Skrevet

Visste navnet da jeg hadde sex med dem, men er et par stk jeg ikke husker navnet på nå.

Anonymkode: 5caf1...444

• Liker 3
Skrevet

husker verken navn eller utseende på halvparten.. 

Anonymkode: cb87a...f94

• Liker 1
Gjest vanSteike
Skrevet

Jepp. Mot slutten av førstegangstjenesten, med ei jeg faktisk aldri vekslet et eneste ord med. Startet med klining i baren, og så ble det liksom bare til en greie at ingen av oss skulle si noe.

Begynte faktisk å lure på om hun var stum på et tidspunkt, men så visste det seg jo etterhvert å være litt lyd i henne likevel. 🙂

Et annet spørsmål er jo forsåvidt om hun kunne norsk. Det får jeg nok aldri vite.

Skrevet

Nei. Jeg er et menneske, ikke et dyr. For et samfunn vi har fått.

Mann45

Anonymkode: 064b3...0a1

• Liker 5
Skrevet

jeg oppgir bestandig falsk navn til ons, så skal de slite med å kreve inn et eventuelt barnebidrag.

Anonymkode: 450dd...e33

• Liker 3
Skrevet

Ja, flere ganger 

Skrevet

jeg oppgir bestandig falsk navn til ons, så skal de slite med å kreve inn et eventuelt barnebidrag.

Jeg brukte en gang min kompis sitt navn, og hun ble med barn. Han måtte dra å avlegge blodprøve, men var selvsagt ikke faren, så da ble far ukjent satt på fødselattesten.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg brukte en gang min kompis sitt navn, og hun ble med barn. Han måtte dra å avlegge blodprøve, men var selvsagt ikke faren, så da ble far ukjent satt på fødselattesten.

Fascinerende. 
Sikkert kult å vite at du har en unge ett eller annet sted som ikke blir kjent med faren sin. Godt gjort.

Til spm: Ja, det har jeg. 

Anonymkode: b40e8...c8e

• Liker 1
Skrevet

Ja, flere. 

Anonymkode: 6695f...23c

Skrevet

Det er én jeg kunne navnet på den gangen, i alle fall fornavnet, men som jeg glemte rimelig kjapt etterpå. Nå har jeg ikke sjans til å huske det, det var på 90-tallet.

Forøvrig husker jeg enten fullt navn eller fornavn på alle jeg har hatt sex med gjennom over 30 år. Et par britiske fyrer jeg har glemt etternavnet på. William og Anthony. 

Anonymkode: db1fe...9df

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fascinerende. 
Sikkert kult å vite at du har en unge ett eller annet sted som ikke blir kjent med faren sin. Godt gjort.

Til spm: Ja, det har jeg. 

Anonymkode: b40e8...c8e

sikkert flere, men i forhold til virkeligheten, så blir man aldri noe mer enn et bidragnummer for ungen, siden moren har uinnskrenket makt. Er nok av nikkedukker her i landet, så det trengs ikke flere.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...