Gå til innhold

Inneaktiviteter for barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Tips til inneaktiviteter for barn i alderen 3 og 4? Virker som alt er "kjedelig".. Og blir ofte at jeg steller istand feks play doh eller perling, så gidder hun ikke 😅 vi driver med tegning, klipping og teiping, spiller spill, litt rollelek.. Hva gjør andre folk hjemme? 

Kunne gått ut, det skal vi en liten tur, men er inne pga hun er litt forkjølet. 

Anonymkode: 36e9e...3bf

Skrevet

I den alderen ble det mye det du beskriver i tillegg til f.eks. perling, lage smykker, tegne på vinduene (vi har egne vindustusjer, stor stas), enkel baking (f.eks. slike havreboller med sjokolade som bare skal blandes sammen og trilles til kuler), bygge noe spennende på gulvet, leke gjemsel, lage teppeslott med kjøkkenstolene og spise lunsjen der osv. Nå nærmer det seg jo jul også så dere kan f.eks. lage julegaver til besteforeldre, som å male på kopper/tallerkener, male på krukker som dere senere fyller med brente mandler eller noe annet godt, perle noe fint og kjøpe magnetrull på Clas Ohlson slik at perleproduktene blir fine kjøleskapsmagneter. :) 

Skrevet
4 minutter siden, Arkana skrev:

I den alderen ble det mye det du beskriver i tillegg til f.eks. perling, lage smykker, tegne på vinduene (vi har egne vindustusjer, stor stas), enkel baking (f.eks. slike havreboller med sjokolade som bare skal blandes sammen og trilles til kuler), bygge noe spennende på gulvet, leke gjemsel, lage teppeslott med kjøkkenstolene og spise lunsjen der osv. Nå nærmer det seg jo jul også så dere kan f.eks. lage julegaver til besteforeldre, som å male på kopper/tallerkener, male på krukker som dere senere fyller med brente mandler eller noe annet godt, perle noe fint og kjøpe magnetrull på Clas Ohlson slik at perleproduktene blir fine kjøleskapsmagneter. :) 

Åå god ide det du nevner med magnetrull og male på krukker. Jeg sparer på syltetøyglass, og er jo helt supert å male på dem, og jenta elsker å male. :)

Takk for gode tips ❤️

Anonymkode: 36e9e...3bf

Skrevet

Brettspill som dyrelotto, memory, villkatten, o.l.

Anonymkode: 9d952...db4

Skrevet

Det beste min fireåring vet er når jeg leker sammen med henne med lekene hennes. Dukker og figurer osv. 

Anonymkode: 6e6ab...000

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...