Gå til innhold

Lange vipper?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lest mye om dette såkalte vippeserumet «latisse» eller den andre versjonen «careprost/lumigan». noen her som har erfaring med det? Og vet hvor jeg kan få tak i det via nett. Eller om jeg bare kan få det på resept hos lengen enkelt? 😅

Anonymkode: dab49...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har erfaring med det, funker bra. 

Kjøpte på nett en gang for evigheter siden, men husker ikke hvor.

Nå har jeg bare fått resept hos hudlege.

Det var lett å få resept, og den careprost koster bare et par hundre kroner for enorme mengder. Latisse er ikke lett å få tak i på apotekene her til lands, men det er jo akkurat samme greia som careprost/lumigan, bare tusen ganger dyrere.

Anonymkode: a4d7c...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har erfaring med det, funker bra. 

Kjøpte på nett en gang for evigheter siden, men husker ikke hvor.

Nå har jeg bare fått resept hos hudlege.

Det var lett å få resept, og den careprost koster bare et par hundre kroner for enorme mengder. Latisse er ikke lett å få tak i på apotekene her til lands, men det er jo akkurat samme greia som careprost/lumigan, bare tusen ganger dyrere.

Anonymkode: a4d7c...052

Fant en utenlands side som sender til Norge, men litt redd for at det ikke skal komme igjennom tollen. 

hvordan fikk du det av hudlegen? Hadde du en grunn eller fikk du resept på det fordi du bare ville ha lengre vipper? ☺️ Leste at det er mange leger som er skeptisk på det og ikke gir ut resept..

Anonymkode: dab49...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...