AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #1 Skrevet 13. oktober 2020 Jobber med it-support på et kundesenter og får ofte henvendelser fra kunder som tidligere har vært i kontakt med min kollega, og har fått veiledning som ikke har løst problemet. Så ringer de inn igjen og jeg kan se i loggen at det min kollega har gjort ofte er tafatt og slurvete. Et minimum av hjelp og så har det ofte ikke fungert. Denne kollegaen er egentlig flink nok sånn kunnskapsmessig, men opptatt av å ta flest mulig saker og vinne statistikken på den som er mest effektiv. Hun er også litt etter andre, dersom vi gjør noe feil. Så hvordan gripe dette an? Alle vet at det er sånn men ingen tar det opp. Sikkert i frykt for å såre. Anonymkode: 7dca7...d21
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #2 Skrevet 13. oktober 2020 Melder avvik og evt tar det opp med leder. Anonymkode: f22fd...41c
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #3 Skrevet 14. oktober 2020 ta det opp med leder selvsagt. Anonymkode: f5394...fc1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #4 Skrevet 14. oktober 2020 ta eierskap i saken, så får ikke han med slurvefeilene registrert det som sin løste sak. Anonymkode: 14a5a...c63
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #5 Skrevet 15. oktober 2020 Be om oversikt over hvem som faktisk har løst sakene? Og hvorfor saker som kommer tilbake for 2.gang ikke er løst. For "læringsformål". Anonymkode: 0b1a6...5f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå