Gjest Violetta Skrevet 27. juli 2005 #1 Skrevet 27. juli 2005 I filmen om Elling så får Elling en stift av en flyvertinne som skal få et kutt etter barbering til å slutte å blø. Finnes en slik stift? Kan man evt. kjøpe den i utlandet?
jomfru74 Skrevet 30. juli 2005 #2 Skrevet 30. juli 2005 ja, det finnes. Gå på apoteket å spør etter blodstillerstift.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2005 #3 Skrevet 30. juli 2005 husker jeg kjøpte en slik i danmark for 10-15 år siden, den het "det standser blodet" ;D sved veldig når du tok det på såret men blodet stoppet med en gang tror jeg må en tur på apoteket, slikt er kjekt å ha!
Sequax Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 Kompisen min fikk et skikkelig stygt arr etter å ha brukt en slik stift....Vær forsiktig!
ladyluna Skrevet 7. oktober 2010 #6 Skrevet 7. oktober 2010 De sellger det på barbershop.no Jeg har handlet derfra (gave til mannen) og servicen var veldig god! Rask levering såvidt jeg husker. Men som det blir skrevet her: Det SVIIIIR!! Jeg har selv testet den, siden jeg syntes mannen var pinglete som ikke lenger turte bruke den Og joda, jeg sluttet å blø, men AUUU
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå