AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #1 Skrevet 13. oktober 2020 Har i litt over to månder rotet med en fyr. Vi har hatt litt intens periode hvor vi var med hverandre hele tiden fra vi møtte hverandre. Det føltes nesten litt som vi gikk inn i et samboersskap. Vi har snakket ved flere anledninger å tatt skritte videre å bli kjærester, men begge har trengt lengre tid. For et par dagaer siden så følte jeg behov for å få litt rom, dette tok han veldig dårlig og hans reaksjon var at han avsluttet det hele. Har prøvd å forklare han hvordan jeg følte det og hadde behov for tid til meg selv. Han svarte med å avslutte relasjon vi hadde og at han ikke var intressert i å prøve lengre og at han sa vi sku gå videre hvert til vårt. Derimot ønsket han å være venner, noe jeg sa var greit, samtidig som jeg trur ikke vil fungere i lengden. Han har like etter dette sendt flere snaap til meg (jeg svarer ikke) legger ut sanger på sosiale medier som vi brukte å høre på sammen og kontakter meg på meldinger.. Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dette? Jeg er blidd veldig gla i han, men akkurat nå føler jeg behov for litt rom for å kjenne litt på hva jeg vil.. Anonymkode: 7743c...d18
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #2 Skrevet 13. oktober 2020 Synes du burde svare når han kontakter deg. Dere burde prate sammen for å finne ut om dere skal fortsette å ha kontakt eller om dere skal avslutte kontakten. Kommunikasjon er viktig. Kanskje han har tenkt seg om og har forståelse for at du ønsker litt tid for deg selv? Kanskje du savner han når du får mer tid for deg selv. Synes ikke dere burde gi opp med en gang. Anonymkode: 4b866...eca 5
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #3 Skrevet 13. oktober 2020 Ville spurt hvorfor det var et problem at du trengte litt egentid. Mener han at dere skal sitte oppi hverandre 24/7 resten av livet? Anonymkode: ed3a3...843 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #4 Skrevet 14. oktober 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville spurt hvorfor det var et problem at du trengte litt egentid. Mener han at dere skal sitte oppi hverandre 24/7 resten av livet? Anonymkode: ed3a3...843 Trur han er mer opptatt enn meg til å bruke mye tid sammen. Føler vi har glæmt den datingfasen og nesten hoppet rett inn i et samboersskap. Dette er jo noe jeg selvfølgeli ser nu. samtidig virker det som han prøver å jøre meg sjalu nu for at jeg skal komme tilbake. Prøver å vise for han at han får snakke ut ånkli om ting isteden for å prøve å skal ha meg til å legge meg langflat etter han. Anonymkode: 7743c...d18
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #5 Skrevet 14. oktober 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trur han er mer opptatt enn meg til å bruke mye tid sammen. Føler vi har glæmt den datingfasen og nesten hoppet rett inn i et samboersskap. Dette er jo noe jeg selvfølgeli ser nu. samtidig virker det som han prøver å jøre meg sjalu nu for at jeg skal komme tilbake. Prøver å vise for han at han får snakke ut ånkli om ting isteden for å prøve å skal ha meg til å legge meg langflat etter han. Anonymkode: 7743c...d18 Ja, det er viktig å prate ut. Men hva ønsker du selv da? Ønsker du å bare være venn med han? Håper du å bli sammen med han etterhvert? Eller vil du helst ikke ha kontakt med han? Hvis du ønsker å fortsette å treffe han kan du da si til han at du har lyst til å fortsette å treffe han, men at du syntes dere gikk for fort frem? Hvordan prøver han å gjøre deg sjalu? Har han begynt å date andre jenter? Hvis han har det blir det nok vanskeligere å fortsatt ha et forhold. Jeg ville i alle fall ikke hatt et forhold til en som datet andre, selv om han gjorde det for å gjøre meg sjalu. Da ville jeg avsluttet all kontakt og gått videre. Anonymkode: 4b866...eca
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #6 Skrevet 14. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Trur han er mer opptatt enn meg til å bruke mye tid sammen. Føler vi har glæmt den datingfasen og nesten hoppet rett inn i et samboersskap. Dette er jo noe jeg selvfølgeli ser nu. samtidig virker det som han prøver å jøre meg sjalu nu for at jeg skal komme tilbake. Prøver å vise for han at han får snakke ut ånkli om ting isteden for å prøve å skal ha meg til å legge meg langflat etter han. Anonymkode: 7743c...d18 Så han er en sånn type som kommer til å slå opp hver gang han ikke får viljen sin? Virker det? Kommer du til å gi han viljen sin på alt hvis han slår opp med deg, men "tilgir deg" og tar deg tilbake hvis du gir deg? Anonymkode: ed3a3...843
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #7 Skrevet 14. oktober 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er viktig å prate ut. Men hva ønsker du selv da? Ønsker du å bare være venn med han? Håper du å bli sammen med han etterhvert? Eller vil du helst ikke ha kontakt med han? Hvis du ønsker å fortsette å treffe han kan du da si til han at du har lyst til å fortsette å treffe han, men at du syntes dere gikk for fort frem? Hvordan prøver han å gjøre deg sjalu? Har han begynt å date andre jenter? Hvis han har det blir det nok vanskeligere å fortsatt ha et forhold. Jeg ville i alle fall ikke hatt et forhold til en som datet andre, selv om han gjorde det for å gjøre meg sjalu. Da ville jeg avsluttet all kontakt og gått videre. Anonymkode: 4b866...eca Ønske på en måte å prøve å se om det kan bli nåkka mer værtfall. Han prøver å få en reaksjon hos meg, noe jeg ikke ga han. Sa selv han prøvde å fyre meg opp med å fortelle at han hadde truffet en ny en. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så han er en sånn type som kommer til å slå opp hver gang han ikke får viljen sin? Virker det? Kommer du til å gi han viljen sin på alt hvis han slår opp med deg, men "tilgir deg" og tar deg tilbake hvis du gir deg? Anonymkode: ed3a3...843 Taanken har slått meg at han er litt sånn ja. Kan oppleves som at han vil ha det på sine promisser for at han skal ha kontroll. Å trur han ikke vet helt hva han skal gjøre nu når han ser jeg ikke bit på metodene hans. Får til svar at jeg virker helt likegyldig til at han «skulle gå videre». Men føler også jeg er litt lei drama å vil ha en mer saklig diskusjon. Anonymkode: 7743c...d18
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #8 Skrevet 15. oktober 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Ønske på en måte å prøve å se om det kan bli nåkka mer værtfall. Han prøver å få en reaksjon hos meg, noe jeg ikke ga han. Sa selv han prøvde å fyre meg opp med å fortelle at han hadde truffet en ny en. Taanken har slått meg at han er litt sånn ja. Kan oppleves som at han vil ha det på sine promisser for at han skal ha kontroll. Å trur han ikke vet helt hva han skal gjøre nu når han ser jeg ikke bit på metodene hans. Får til svar at jeg virker helt likegyldig til at han «skulle gå videre». Men føler også jeg er litt lei drama å vil ha en mer saklig diskusjon. Anonymkode: 7743c...d18 Men hadde han truffet en ny da? Eller var det bare noe han sa for å få en reaksjon fra deg? Hvis han har truffet en ny er det vel uansett ikke aktuelt for dere å ha et forhold? Hvis han ikke har truffet noen, men bare sier det for å få en reaksjon fra deg så må han være veldig desperat. Forstår han ikke at det bare fører til at du distanserer deg mer? Kan du si til han at det beste er å ha en saklig diskusjon rundt dette? Spør også om han virkelig har truffet noen andre. Hvis han har det, og det oppleves vanskelig for deg, synes jeg du burde avslutte kontakten. Hvis det bare var noe han sa så er jo ikke det greit heller, men det er likevel ikke så ille som om han faktisk har truffet noen andre. Hvis han bare sa der for å gjøre deg sjalu synes jeg du kan gi han en sjanse til men gjør det klart for han at det ikke er greit å true med slike ting for det virker ofte mot sin hensikt. Hvis dere finner ut av ting og velger å fortsette å treffes synes jeg du burde si at du ønsker å prøve å finne ut av om det kan bli noe mer. Det vil trolig gjøre han tryggere, da vet han hvor han har deg og han vet at det er en mulighet for noe mer. Da trenger han ikke å komme med slike destruktive utspill for å få frem en reaksjon hos deg. Hvis du er åpen i din kommunikasjon med han, så kan det hende at han også blir mer åpen mot deg også. Kjærlighet er ikke alltid så enkelt, noen ganger må man ta ett skritt tilbake før man kan ta to nye skritt frem, man må prate sammen i stedenfor å spille spill, og av og til lå man svelge noen kameler. Anonymkode: 4b866...eca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå