AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #1 Skrevet 13. oktober 2020 Blir du tent av å se en perosn gjøre en bestemt handling eller bevelgelse? Jeg kan bli det av å se catfight, særlig når den som får overtaket, svinger beina over og setter seg på den andre. Også om damene er påkledd, men gerne i trange jeans eller tilsvarende. Anonymkode: 10d1c...c1c 1
spinnwild Skrevet 13. oktober 2020 #2 Skrevet 13. oktober 2020 Det er vel ikke overraskende å bli tent av slikt!? Har jo alltid vært en greie... Jeg blir tent når kjæresten min kliner med meg, liksom... Jeg blir også tent av å se menn med barnevogn, men så er jeg gravid da... 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #3 Skrevet 13. oktober 2020 Kanskje derfor det var pirrende å se jenter snødøpe hverandre i skolegården på ungdomsskolen da. Ellr om de tok en gutt. Anonymkode: 10d1c...c1c
Fioljenta Skrevet 13. oktober 2020 #4 Skrevet 13. oktober 2020 Hos meg er det småting. Ord, toneleie, blikk som min mann bruker bare fordi han vet jeg assosierer det til sex. Andre i rommet merker sannsynligvis ingenting. 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #5 Skrevet 13. oktober 2020 Plutselig er det noe med måten en mann snakker på og i tillegg står litt nærme og ser rett ned på meg😅 Anonymkode: dcb7a...ec4 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #6 Skrevet 13. oktober 2020 Crushet mitt på jobb er veldig kroppslig av seg og det er noe med hvordan han har så inkluderende, ærlig og tilstedeværende kroppsspråk når vi for eksempel klemmer, som kan bokstavelig talt få det til å svikte i knærne mine. Anonymkode: 7a301...1aa 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #7 Skrevet 13. oktober 2020 Stemmen hans når han oppdager at jeg er kåt. Den blir dypere, mer raspende og jeg tenner enda mer. Uavhengig av hva han sier. At han griper meg rundt haka. Det vitende, ertende blikket hans når han VET. Anonymkode: 5c1ab...6a1 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #8 Skrevet 13. oktober 2020 Når godt voksne menn drikker seg sanseløse og tafser, da renner det. Anonymkode: aa462...a6e
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #9 Skrevet 13. oktober 2020 16 timer siden, spinnwild skrev: Det er vel ikke overraskende å bli tent av slikt!? Har jo alltid vært en greie... Jeg blir tent når kjæresten min kliner med meg, liksom... Jeg blir også tent av å se menn med barnevogn, men så er jeg gravid da... Det er bare at vi menn ikke snakker så mye sammen om sånt. Så tror mange av oss at vi er helt sære. Takk for respons- hører gjerne fra flere. Anonymkode: 10d1c...c1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå