Gå til innhold

Kvise/'kul' i panna - hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest Kviseberta
Skrevet

Skal gifte meg på lørdag!

Har hatt litt problemer med huden lenge - slike 'kuler' og noen kviser. Men har brukt gode produkter, spist riktig etc., og har nå 'bare' noen skorper og arr igjen - det kan jo sminkes over enkelt. MEN: i dag kjenner og ser jeg en sånn 'kul' midt i panna! Hva gjør jeg!! Vil ikke ha 'horn' når jeg gifter meg!! Farge og sånt kan skjules av sminke, men ikke selve kulen! Håper noen har et godt råd nå altså... :sur:

PS: Kan det forresten skyldes at jeg har trent en del de siste dagene, og svettet? Har jo vasket meg etter trening altså, men likevel...

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Oida... :forvirret: Den var ikke enkel. Hvis kulen er for stor til å skjules med sminke, må du vel bare la det stå til..?

-Kok opp dampbad i en kjele og stå med et håndkle over hodet og ansiktet over i ca fem minutter

-Vent ca. 20 minutter

-Gjenta dampbadet

-Sterilisér en tynn nål ved å holde en brennende fyrstikk under spissen

-Rengjør kulen med pyrisept.

-Stikk forsiktig hull hvor kulen ser størst ut

-Klem forsiktig ut

-Forhåpentligvis kommer mesteparten ut

-Rengjør med pyrisept igjen

-Kjør på med tannkrem for å tørke ut resten, dekk til med plaster og sov med det om natten

-Lykke til!!!

Gjest Kviseberta
Skrevet

Takk Lille solstråle! :)

I dag er den store kulen en mindre 'bulk', så det føles ikke som jeg har horn lengre... Har en litt stygg skorpe på den da, men den kan vel sminken skjule... Ser nå lyst på morgendagen, og skal bruke et uttørkende middel i natten som kommer også, så blir den kanskje enda litt mindre... :)

Takk igjen!

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Hvordan gikk bryllupet??

Gjest Gjesta
Skrevet
Oida... :forvirret:  Den var ikke enkel. Hvis kulen er for stor til å skjules med sminke, må du vel bare la det stå til..?

-Kok opp dampbad i en kjele og stå med et håndkle over hodet og ansiktet over i ca fem minutter

-Vent ca. 20 minutter

-Gjenta dampbadet

-Sterilisér en tynn nål ved å holde en brennende fyrstikk under spissen

-Rengjør kulen med pyrisept.

-Stikk forsiktig hull hvor kulen ser størst ut

-Klem forsiktig ut

-Forhåpentligvis kommer mesteparten ut

-Rengjør med pyrisept igjen

-Kjør på med tannkrem for å tørke ut resten, dekk til med plaster og sov med det om natten

-Lykke til!!!

Det var litt av en oppskrift.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...