Gå til innhold

Hvordan blir jeg kjendis? Jeg er stygg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bli berømt, jeg vil være rik og ha mye penger. Jeg har blogg men få lesere, og vil være influencer som isabel raad og jørgine vasstrand. MEN, jeg er stygg!!! Noen tips???

Anonymkode: 15304...002

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil bli berømt, jeg vil være rik og ha mye penger. Jeg har blogg men få lesere, og vil være influencer som isabel raad og jørgine vasstrand. MEN, jeg er stygg!!! Noen tips???

Vurdert utdanning?

Anonymkode: fe705...6a1

• Liker 11
Skrevet

Bloggen burde handle om noe annet enn utseendet, f.eks noe du er bra på. Å lage mat, interiør, mammatips, mote, ett eller annet folk kan ha utbytte av og engasjere seg i. 

Anonymkode: ddf82...99b

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes ikke du trenger å være klassisk pen for å lykkes! Jørgine er jo ikke suksessfull fordi hun er pen, Isabell veit jeg hvem er.

Hva blogger du om? :) 

Anonymkode: f74c2...387

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke du trenger å være klassisk pen for å lykkes! Jørgine er jo ikke suksessfull fordi hun er pen, Isabell veit jeg hvem er.

Hva blogger du om? :) 

*  Aner IKKE hvem Isabell Raad er mente jeg 😄 Beklager.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje du kan vinne en nobelpris? Da blir du jo berømt

Anonymkode: 78c88...c46

• Liker 3
Skrevet

Få deg eb utdannelse slik at du kan få deg en jobb.

Anonymkode: 9a3b1...a92

Skrevet

Følg insta-kontoen celebface så ser du at man trenger ikke være pen for å være influencer...

Anonymkode: b3a4e...ecd

Skrevet

De fleste influensere opererer seg en del, så forstår ikke helt hva du spør om. 

Anonymkode: 9cbec...62a

• Liker 2
Skrevet

Hverken Jørgine Vassstrand eller de to Wanda tvillingene er kjent fordi de er fine. 
Ikke Sophie Elise heller. Hun er kjent fordi hun opererer seg så mye og skriver sjokkerende ting. MammatilMichelle ble kjent fordi hun fikk barn når hun selv var barn .Caroline Berg ble kjent fordi hun ble sammen med en fotballspiller som var på tv av og til. 

Så har du en gjeng som ble D kjendiser

fordi de var med på Paradise hotell eller farmen. 

Du kan fokusere på noe annet enn beauty og mote. Interiør feks. Mat. 

Anonymkode: 6056d...7e0

• Liker 5
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

For å bli berømt må du gjøre noe som får deg i rampelyset.

For å være rik og ha mye penger må du:

- få deg en bra utdanning og jobbe med høy lønn

- vinne lotto

uansett hvilken av de to over du velger, så må du være ansvarlig økonomisk og ikke sløse penger

Du må tenke nytt hvis du sitter fast med bloggkarrieren. 

• Liker 1
Skrevet

En sikker måte å bli kjendis på, er å bli nudist på heltid, begynne å gå naken på gaten, og starte et politisk parti som fremmer nudistenes rettigheter.

Gir garantert kjendisstatus for dem som ikke har et like høytidelig forhold til klær.

Anonymkode: dcfa6...4c9

• Liker 4
Skrevet

Hva er du god til? Jobb for å få en jobb innenfor det der du tjener skikkelig godt.

Anonymkode: 5d74f...b3c

Skrevet

kjør hardt

kjør stil

Anonymkode: ee863...231

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...