AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #1 Skrevet 12. oktober 2020 Jeg har holdt på med en fyr en stund, men så begynte det å komme problemer og han ville aldri løse de fordi han ikke vil snakke om følelser osv hele tiden, hvertfall det han sier til meg. Nå har vi «kranglet» noen måneder gjennom snapchat, og han slutter rett og slett å svare meg, og sier bare at jeg må roe meg ned. I bunn og grunn startet desse «problemene» pga at han ikke vil fortelle meg hva han vil. Har spurt han så mange ganger, men får bare beskjed om at jeg må roe meg. Jeg personlig sliter med å stole på folk (noe som han vet) og når jeg føler noen putter avstand mellom meg og dem uten noe særlig forklaring, så prøver jeg automatisk å få dem til å fortelle meg dette. Siden vi ikke bor på samme sted så snakket vi i sommer om å ta ting rolig til høsten og fortsette å bli kjent. Men når det nærmet seg høsten så tok han mer distanse, og jeg har ikkje sett han på mange måneder. Nå ignorerer han meg bare på meldinger og snap, uansett om jeg spør han om hva han vil, eller om noe som interesserer han. Han vet godt at jeg liker han, men når jeg spør om han vil avslutte ting så sier han bare at jeg må roe meg. Hvorfor er det så vanskelig for han å fortelle meg hva han vil? Det gjørt det mye enklere for meg hvertfall om noen forteller meg hva de vil og ikke bare holder meg på vent, for det gjør bare at jeg pusher mye hardere og ødelegger alt. Jeg hater at han er i kontroll, og er fullt klar over at jeg vil være med han igjen. Han har sagt han vil ha litt avstand, men jeg klarer ikke det når ting er sånn her, for jeg blir usikker på meg selv når han ikke forteller meg hva han vil. Anonymkode: 7036b...597
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #2 Skrevet 13. oktober 2020 Har han empati? Hvis ikke så kan han ikke fortelle sannheten, fordi sannheten er kjærlighet, og de får ingen kjærlighet så de kan ikke gi det videre heller. Det er ikke personlig og har ingenting med deg å gjøre Ts. Dersom han har empati derimot, så høres han ut som en som ikke er interessert i deg, men som vil ha deg på gress kanskje for å føle seg bedre om seg selv. Umulig å vite hvorfor da egentlig. Anonymkode: 4f0c6...7fe
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #3 Skrevet 13. oktober 2020 Han forteller deg hva han vil ved å ikke ha jevnlig kontakt og å ikke ville binde seg. Dette er gode nyheter! Denne mannen er ikke noe å bygge videre med. Du kan begynne å se deg om etter andre mer aktuelle kandidater. Du kan bruke tida di på deg selv og dine ting. Han har ikke kontroll. Du er bare låst i et hekt der alt føles intenst fordi du jakter på sikkerheten hos en usikker mann. Lar du ham gå, kan du få fokus over på mer givende saker. Han vil ha mer avstand. Du kan gi deg sjøl avstand. Anonymkode: 125bc...24e 3
Jordbæra Skrevet 13. oktober 2020 #4 Skrevet 13. oktober 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har holdt på med en fyr en stund, men så begynte det å komme problemer og han ville aldri løse de fordi han ikke vil snakke om følelser osv hele tiden, hvertfall det han sier til meg. Nå har vi «kranglet» noen måneder gjennom snapchat, og han slutter rett og slett å svare meg, og sier bare at jeg må roe meg ned. I bunn og grunn startet desse «problemene» pga at han ikke vil fortelle meg hva han vil. Har spurt han så mange ganger, men får bare beskjed om at jeg må roe meg. Jeg personlig sliter med å stole på folk (noe som han vet) og når jeg føler noen putter avstand mellom meg og dem uten noe særlig forklaring, så prøver jeg automatisk å få dem til å fortelle meg dette. Siden vi ikke bor på samme sted så snakket vi i sommer om å ta ting rolig til høsten og fortsette å bli kjent. Men når det nærmet seg høsten så tok han mer distanse, og jeg har ikkje sett han på mange måneder. Nå ignorerer han meg bare på meldinger og snap, uansett om jeg spør han om hva han vil, eller om noe som interesserer han. Han vet godt at jeg liker han, men når jeg spør om han vil avslutte ting så sier han bare at jeg må roe meg. Hvorfor er det så vanskelig for han å fortelle meg hva han vil? Det gjørt det mye enklere for meg hvertfall om noen forteller meg hva de vil og ikke bare holder meg på vent, for det gjør bare at jeg pusher mye hardere og ødelegger alt. Jeg hater at han er i kontroll, og er fullt klar over at jeg vil være med han igjen. Han har sagt han vil ha litt avstand, men jeg klarer ikke det når ting er sånn her, for jeg blir usikker på meg selv når han ikke forteller meg hva han vil. Anonymkode: 7036b...597 Om dere har kranglet lenge og hver samtale blir en krangel forstår jeg at han ikke svarer. En av dere må bare stoppe. 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #5 Skrevet 13. oktober 2020 4 timer siden, Jordbæra skrev: Om dere har kranglet lenge og hver samtale blir en krangel forstår jeg at han ikke svarer. En av dere må bare stoppe. Hvem av dem har mulighet til det da, tror du? Hvem sitt ansvar er det? Anonymkode: 4f0c6...7fe
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #6 Skrevet 13. oktober 2020 Han er ikke interessert, han sier det ved stillheten og de korte svarene. La ham forsvinne i dimman. Anonymkode: 7ba63...427 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #7 Skrevet 13. oktober 2020 Hvorfor kan man ikke bare fortelle hvorfor man ikke vil mer, enn å bare forsvinne i stillhet? Det vil aldri gi mening for meg, spesielt når du holder på med en person. Virker som om det er noe folk synst det er greit den dag i dag å bare forsvinne uten å tenke på den andre personen. Jeg ville sagt at det er ganske egoistisk. Med mindre du er på den andre siden og ikke skjønner noen ting av hva som skjer, så vet du heller ikke hvor mye det sårer og hvor mye hardere det er for personen å kunne gå videre uten å vite hva som gikk galt. I mitt tilfelle viste han godt at dersom han ikke ville mer eller hva enn det var, så måtte han snakke med meg og være ærlig med meg, for å spare meg fra å bli såret. Det var noe vi begge snakket om, og ville, for at ingen skulle bli såret. Jeg forstår nok aldri hvorfor noen kan si noe, også gjøre noe helt annet, da jeg selv ikke er enn sånn person. Alle jeg kjenner vet at jeg er veldig forståelsesfull, og så lenge noen kommuniserer med meg og er ærlige, så vil jeg alltid forstå hvorfor ting er/blir som det blir. Anonymkode: 7036b...597
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #8 Skrevet 14. oktober 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kan man ikke bare fortelle hvorfor man ikke vil mer, enn å bare forsvinne i stillhet? Anonymkode: 7036b...597 Fordi de ikke liker konfrontasjoner eller å måtte forklare seg. Anonymkode: 125bc...24e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå