AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #1 Skrevet 12. oktober 2020 Vet ikke om denne skal være under her eller under økonomi. Hvertfall så har jeg et år med studielån fra jeg tok opp fag på Sonans. I løpet av dette året fant jeg ut at jeg kom inn på studiet jeg ville likevel, så jeg droppet å ta tre eksamener (historie, norsk muntlig og matte 1p). Jeg var veldig dum, for nå ser jeg jo at endel av mitt studielån ikke omgjøres til stipend pga forsinkelse.... Til våren skal jeg derfor ta to ekstra eksamener for at forsinkelsen ikke skal være like stor lengre, og så mer av lånet mitt som kan bli stipend, blir det. Det jeg lurer på er om jeg MÅ ta matte 1p, historie eller norsk opp siden det var dette jeg tok på Sonans? Eller om det går bra med tanke på lånekassen hvis jeg feks tar opp RLE? Anonymkode: a5d69...22b
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #2 Skrevet 12. oktober 2020 Lånekassen bryr seg ikke om hvilke fag du tar, men at du består eksamen og får studiepoeng. Du kan ta hva som helst. Anonymkode: 5661e...df9
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #3 Skrevet 14. oktober 2020 Fag du allerede har karakter i hjelper ikke på forisinkelsen, dessverre. Anonymkode: 024e1...10b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå