Gå til innhold

Har dere noen gang vært så lenge single at...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... dere lar tissen fullstendig gro igjen med hår? Spørsmål til både kvinner og menn. 

Anonymkode: 43504...971

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sett den på et par år.

Skrevet

Har aldri barert meg der, selv om jeg er gift.

Anonymkode: 0232a...38e

• Liker 2
Skrevet

Ja

Anonymkode: 08587...d66

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri barert meg der, selv om jeg er gift.

Så der er det urskog? Ikke stusset engang?

Anonymkode: 3ca41...f3f

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så der er det urskog? Ikke stusset engang?

Anonymkode: 3ca41...f3f

Nei. Har aldrii følt behovet for å stusse eller barbere det, som mann. Synes ikke kvinner trenger det heller, hvis det ikke vokser langt utenfor trusa.

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg har aldri barbert tissen min, det må jo være ufattelig vondt og fullstendig galskap! Underlivet har jeg derimot barbert, men fordi det bare klødde lar jeg det gro! Stusser ikke engang!

Anonymkode: 167e9...c6b

• Liker 3
Skrevet

Har alltid full busk, uavhengig av hvor singel jeg er. Helt ærlig, er heller evig singel med busken, enn å være sammen med en mann som ikke respekterer mine valg :vetikke:

Anonymkode: 51ed5...436

• Liker 4
Skrevet

Full busk, men liker det også glattbarbert. 

Anonymkode: c499d...98c

Skrevet

Hos meg varierer det. Aldri likt glatt barbert, grøss. Er sjeldent det blir full busk også, det synes jeg er slitsomt. Liker verken glatt eller full skog. 

Anonymkode: a13c1...076

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hos meg varierer det. Aldri likt glatt barbert, grøss. Er sjeldent det blir full busk også, det synes jeg er slitsomt. Liker verken glatt eller full skog. 

Er kvinne på 30 om det spiller noen rolle..

Skrevet

Har vært singel i 8 år, men har alltid frisert litt ihvertfall, fikser ikke å ha full busk, synes det er ubehagelig. Litt samme følelse som man kan få av å ha håret på hodet i strikk lenge 😄

Anonymkode: 72b78...4cf

Skrevet

Det har jo ingen sammenheng, man lever da ikke i sølibat selv om man er single. 

Anonymkode: 3631e...bf7

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har jo ingen sammenheng, man lever da ikke i sølibat selv om man er single. 

Anonymkode: 3631e...bf7

...og hårvekst eller frisyre i skritet har ikke nødvendigvis en sammenheng heller? Må man barnbere seg om man er i et forhold?  Det synes ikke jeg.

Skrevet

Var glattbarbert før. Men mannen min sa et år ut i forholdet at han liker best at jeg har hår nedentil og under armene og på beina. Så da driter jeg litt i barberingen og barberer når jeg selv har lyst😊

Anonymkode: a5ab7...d60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...