Gå til innhold

Han sa jeg var "normal"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min fortalte med at jeg var "normal" der nede størrelsemessig. Jeg spurte han ikke nøyaktig: "Er jeg trang eller vid?" men vi snakket generelt om temaet. Et eller annet med om det føltes strammere etter jeg har fått orgasme. Så sa han at jeg er normal, han har hatt sex med jenter som både har vært videre og trangere enn meg... Han har godt over gjennomsnittet lang og tykk penis også. Han burde jo ikke sagt det, men gjort er gjort...

Men jeg tenker veldig ofte på det og har ikke lyst til å ha sex med han. Ikke at jeg ikke vil ha han, men fordi jeg føler at han må ha hatt bedre sex med de som var trangere enn meg...

Jeg blir 21 om 2 mnd og han er 25

Hva tenker dere?

Anonymkode: 42d7d...29f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle kan ikke være trange, og når dere er så dumme at dere har dette som et samtaleemnet så må dere begge håndtere det etterpå. Regner jo med du har hatt større pikk eller bedre sex enn med han?

Hvis ikke så bør du får deg det så har han ikke et slikt "overtak" på deg.

Anonymkode: 0a39c...c54

• Liker 2
Skrevet

Ikke snakk om temaer du ikke tåler svaret på, det er mitt beste tips. Det er ikke nødvendigvis tranghet ene og alene som gjør en til en god elsker, men også måten man bruker seg selv på generelt 

Anonymkode: c0f59...576

• Liker 8
Gjest 24/7SylviaPlath
Skrevet

Her synes jeg du er litt umoden.

Det er ingenting «galt» med å ha en normal vagina. Det er tross alt ekstremt mye under sex som er viktigere enn å være verdens trangeste. Det kan vel være kjipt hvis dama er for trang også - man kan kanskje ikke holde på like heftig pluss at det kan være vondt både under sex og etterpå.

Fokuser på kommunikasjon, hva du liker i senga, hva han liker i senga og lidenskap, så blir det nok bra, skal du se. Han er jo tross alt ikke sammen med de jentene som var trangere nedentil enn deg lengre, så du må jo gjøre noe veldig rett :)

Give it up for the normal vagina! 👏🏼 👏🏼 

Skrevet

Kan ofte bli vondt under samleie om man er trang, har vært et par ganger det bare var ukomfortabelt og sårt, så ikke vær lei deg for at du er "normal" :) Så lenge sexen er bra og det føles godt så har det vel ikke så mye å si uansett? :)

Anonymkode: d785d...7a4

• Liker 3
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere?

Overtenking er det største problemet for kvinner i din alder, den har godt glipp av mange gode menn...

Jeg foretrekker normale fremfor trange, fordi dem er lettere og deiligere å knulle... Ei som er for trang trengs det iallefall steinhard ereksjon hele tiden...

• Liker 1
Gjest vanSteike
Skrevet (endret)
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere?

At det er på tide med en liten anatomitime.

Skjeden er elastisk. Faktisk elastisk nok til at hodet til en baby skal kunne komme gjennom. Den har rett og slett ingen bestemt "størrelse", men utvider seg etter behov.

Det en mann opplever som "trangt" eller ikke under samleie er primært knyttet til åpningen i bekkenbunnsmuskulaturen som skjeden går gjennom. Og denne muskulaturen kan trenes opp gjennom knipeøvelser. Søk på Google for oppskrift.

Som en positiv bieffekt av knipeøvelser viser det seg også at kvinner typisk får kraftigere orgasmer med godt trente muskler i bekkenbunnen, fordi disse da kan bedre stimulere de indre deler av klitoris samt bidra til økt blodtilførsel.

Så her har du full mulighet til å glede både deg selv og ham, hvis dette er noe du bekymrer deg for. 🙂

Endret av vanSteike
Skrevet

Du skriver at han sier du er normal. Du skriver og at han er lang og tykk. 

Kama Sutra sier at dere har en høy forening. Hadde du vært trang hadde dere hatt en for stor forskjell til at dere passer sammen. 

Så fordi du er normal er du perfekt for hans store.

Slik taler Kama Sutra. Sexlivets bibel. Nå kan du gå videre i livet, vel vitende om at dere passee mmr sammen seksuelt.

Anonymkode: ad873...5c5

• Liker 4
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min fortalte med at jeg var "normal" der nede størrelsemessig. Jeg spurte han ikke nøyaktig: "Er jeg trang eller vid?" men vi snakket generelt om temaet. Et eller annet med om det føltes strammere etter jeg har fått orgasme. Så sa han at jeg er normal, han har hatt sex med jenter som både har vært videre og trangere enn meg... Han har godt over gjennomsnittet lang og tykk penis også. Han burde jo ikke sagt det, men gjort er gjort...

Men jeg tenker veldig ofte på det og har ikke lyst til å ha sex med han. Ikke at jeg ikke vil ha han, men fordi jeg føler at han må ha hatt bedre sex med de som var trangere enn meg...

Hva tenker dere?

Jeg tenker at tenker alt for mye og mye negativt. Det er liten forskjell på dere damer der nede. Ofte kan en runk være bedre enn et samleie. Det er ikke fordi den er "trangere", men fordi det er mindre styr rundt den. Du er heller ingen god partner når du holder på slik. Du må heller tenke positivt og kose deg med mannen din. Det er en grunn til at han henger med deg og ikke Dolly med den "trange" fitta. 

• Liker 1
Skrevet

Er det så viktig? Så lenge du er frisk, i stand til å få barn om du ønsker det selv, så er det jo bra å være normal 😄

Skrevet

Og hva i alle dager er galt med er normalt underliv? 

• Liker 2
Skrevet

Min mann sa jeg var vid. Men har likevel valgt å pule denne vide fitta i flere år, så det er vel kanskje mer til seksuell nytelse enn akkurat dette. Jeg har jo selvfølgelig aldri glemt at han sa dette for mange år siden, jeg er ikke sur eller lei meg for det synes det er litt gøy og tuller med det til han, men nå sier han at det kommer an på om det er tørt eller vått. Så jeg vet ikke lenger om den er vid eller bare våt, men uansett er den som den er og min mann vil nå ha den igjen og igjen så den er vel bra nok.

Anonymkode: 890bb...4c1

• Liker 2
Gjest Bamse20
Skrevet

Er du med på leken, så må du tåle streken.

Om du ikke vil ha svar på en ting, så ikke spør. 

Dette blir for dumt.

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere?

Hvis man har hatt sex med mange jenter/damer så vil man jo såklart merke forskjellen. Det er ikke automatisk sånn at vid= dårlig sex. Ei jeg var med som var videste av de jeg hadde sex med likte fisting og store leketøy, så sexen med henne ble annerledes enn de andre jeg har vært med. Hun fikk lite ut av piv sex uansett størrelse sa hun, men spenningen med å gjøre andre ting gjorde det spennende på en annen måte. Fikk uansett komme inni henne hvis jeg ønsket det.

Hvis typen din sa du er normal har du ingen ting å være bekymret for. Alle kan jo ikke være den trangeste man har ligget med, da må du isåfall gå for en som er jomfru.😄

Anonymkode: 5e869...3d2

• Liker 2
Skrevet

Alle jenter blir 'vide' når man får dem kåte nok. Fuktigheten og oppvarmingen gjør at alt blir 'videre', derfor mener jeg at det er fullstendig idiotisk å henge seg opp i hvor trang eller ikke man er naturlig. Det er irrelevant når man har god sex.

Det som faktisk betyr noe, er om jenta gjør knipeøvelser og faktisk kniper under sex. Dét kan man merke veldig godt.

Skrevet

Om hun er vid eller trang har svært lite å si for nytelse, for min del. Jeg har hatt sex med veldig mange og har tykk pikk, så jeg merker godt forskjellen på vid og trang for å si det sånn. Det kommer svært langt ned på lista over ting som betyr noe for hvor god sexen er.

Anonymkode: d519a...b44

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om hun er vid eller trang har svært lite å si for nytelse, for min del. Jeg har hatt sex med veldig mange og har tykk pikk, så jeg merker godt forskjellen på vid og trang for å si det sånn. Det kommer svært langt ned på lista over ting som betyr noe for hvor god sexen er.

Anonymkode: d519a...b44

Tenner man på dama kan faktigst tanken på å knulle henne være deilig nok selv om man nesten ikke kjenner noen ting. Hodet styrer ofte orgasmen/opphisselsen, så hvis man vet å bruke de sansene man har fått utdelt så trenger man ikke SÅ mye friksjon for at sexen skal være deilig. 

Problemet er hvis en mann har bestemt seg på forhånd at samleie med ei som er vid ikke er deilig. Da blir det naturlig nok ikke like deilig. Mye kan styres gjennom hjernen og hvilke holdninger man har på forhånd. 

Anonymkode: 5e869...3d2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...