AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #1 Skrevet 12. oktober 2020 Føler meg plutselig veldig sår og vond etter et normalt samleie. Kan det være jeg hadde sopp, og så gjorde samleie det verre? Anonymkode: d5dbb...c29
AnonymBrukern Skrevet 12. oktober 2020 #2 Skrevet 12. oktober 2020 Man kan være sår etter samleie uten at det har noe med sopp å gjøre. Sopp klør og man får sånn hvitt på seg. Har du det? Btw helst ikke ha samleie med sopp da kan den andre også få det 1
Anzii Skrevet 12. oktober 2020 #3 Skrevet 12. oktober 2020 Jeg har hatt sex med sopp et par ganger, og det er forferdelig ubehagelig - spesielt etterpå.. svir og er ømt, og føles ut som underlivet brenner! 3
Mumsmums Skrevet 13. oktober 2020 #4 Skrevet 13. oktober 2020 Har sopp i perioder, det blir ikke værre av sex men kan være ubehagelig. Når jeg har sopp klør det, og det klør bare mer jo mer jeg klør. Som oftest starter jeg behandling ved kløe, og da er det borte etter to dager. Venter jeg med å starte får jeg cottage cheese lignende utflod og kjønnsleppene blir røde og hovner opp, da er det ubehagelig og vondt med sex. Kan ta lang tid, og flere kurer for å bli kvitt da.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #5 Skrevet 13. oktober 2020 Så hvis jeg ikke klør, og ikke har utflod og lukter, så er det kanskje ikke sopp? Men en annen seksuell smittsom sykdom? Er kun sår og øm. Anonymkode: d5dbb...c29
Mumsmums Skrevet 13. oktober 2020 #6 Skrevet 13. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så hvis jeg ikke klør, og ikke har utflod og lukter, så er det kanskje ikke sopp? Men en annen seksuell smittsom sykdom? Er kun sår og øm. Anonymkode: d5dbb...c29 Er det ikke bare "vanlig" sår og øm etter sex da... Har ikke hatt noe annet der nede enn sopp, så vet ikke hva annet. Men har vært øm etter sex, spesieøt hvos det er hardt og røft og flere ganger.
Anzii Skrevet 14. oktober 2020 #7 Skrevet 14. oktober 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Så hvis jeg ikke klør, og ikke har utflod og lukter, så er det kanskje ikke sopp? Men en annen seksuell smittsom sykdom? Er kun sår og øm. Anonymkode: d5dbb...c29 Sopp klør jo ofte, men jeg merker ikke spesielt endring i utflod, og det er også normalt. Så jeg ville ikke utelukket sopp bare fordi at utfloden er normal. Hos meg kommer den intense kløen hvis jeg lar det gå for lang tid før jeg behandler infeksjonen, har hatt sopp så mange ganger at jeg merker når det kommer, og kløe er ikke mitt første symptom. Jeg ville kjøpt canesten på apoteket (tablett og krem), og prøvd å behandle det
Gjest BethD Skrevet 14. oktober 2020 #8 Skrevet 14. oktober 2020 3 minutter siden, Anzii skrev: Sopp klør jo ofte, men jeg merker ikke spesielt endring i utflod, og det er også normalt. Så jeg ville ikke utelukket sopp bare fordi at utfloden er normal. Hos meg kommer den intense kløen hvis jeg lar det gå for lang tid før jeg behandler infeksjonen, har hatt sopp så mange ganger at jeg merker når det kommer, og kløe er ikke mitt første symptom. Jeg ville kjøpt canesten på apoteket (tablett og krem), og prøvd å behandle det Hva er ditt første symptom? bare nysgjerrig
Anzii Skrevet 14. oktober 2020 #9 Skrevet 14. oktober 2020 Akkurat nå, BethD skrev: Hva er ditt første symptom? bare nysgjerrig Hehe, jeg satt og tenkte på det samme, men klarte ikke helt å forklare i innlegget🙈 Den intense kløen jeg snakker om, som kommer om jeg ikke behandler det, er mest rundt kjønnsleppene. Men når jeg merker at soppen er på vei så får jeg en litt rar følelse oppi skjeden. Den er nok litt kløende, men mest en følelse av «varme/brennende». Jeg føler liksom ikke behovet for å klø. Sannsynligvis en følelse jeg aldri hadde tenkt over, men etter jeg en lang periode fikk sopp i 3 uker etter _hver_ menstruasjon ble jeg godt kjent med den følelsen😂 uten behandling kommer da kløe og svie, men nå klarer jeg heldigvis å behandle det fort som rakkern om det er på vei😄
Gjest BethD Skrevet 14. oktober 2020 #10 Skrevet 14. oktober 2020 1 minutt siden, Anzii skrev: Hehe, jeg satt og tenkte på det samme, men klarte ikke helt å forklare i innlegget🙈 Den intense kløen jeg snakker om, som kommer om jeg ikke behandler det, er mest rundt kjønnsleppene. Men når jeg merker at soppen er på vei så får jeg en litt rar følelse oppi skjeden. Den er nok litt kløende, men mest en følelse av «varme/brennende». Jeg føler liksom ikke behovet for å klø. Sannsynligvis en følelse jeg aldri hadde tenkt over, men etter jeg en lang periode fikk sopp i 3 uker etter _hver_ menstruasjon ble jeg godt kjent med den følelsen😂 uten behandling kommer da kløe og svie, men nå klarer jeg heldigvis å behandle det fort som rakkern om det er på vei😄 Ja samme her Klør ikke utenpå før etter en stund om det ikke blir behandlet, så da starter liksom den litt hårsåre,rue følelsen oppi skjeden først. Åårh jeg hater virkelig sopp 😅
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #11 Skrevet 14. oktober 2020 Soppinfeksjon gjør at slimhinnene blir såre og dermed blir samleie ubehagelig, samt at underlivet bør få ro når man behandler soppen. Anonymkode: 572dc...975
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #12 Skrevet 14. oktober 2020 Takk for svar. Blitt bedre etter stikkpille og krem, så tror det var/er sopp. Sist gang, første gang for sopp, klødde det, men var nok pga jeg lot det gå en stund før behandling. Det jeg merket nå var en sårhet/ømhet i og rundt vagina. Og så ble det verre etter samleie. Hvor lenge bør jeg bruke kremen? Føler jeg er frisk nå. Og når kan jeg ha sex igjen uten smerter? Anonymkode: d5dbb...c29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå