AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #1 Del Skrevet 12. oktober 2020 Han vet at jeg setter pris på natta meldinger, likevel uteblir dem ofte og jeg har ikke riktig skjønt hvorfor, men antar at det ikke er så viktig for han. Vi lever i et avstandsforhold, men møtes ca hver 10 dag og da i perioder opptil en uke hvor vi er sammen. Godt voksne begge to og med hver våre barn. Føler meg litt barnslig, men føler det liksom at det er han som burde skrevet godt natt til meg først, fordi han alltid legger seg først når vi er fra hverandre. Av og til er det jeg som gjør det, men ettersom jeg ikke vet om han har lagt seg, leser han dem ofte ikke før han står opp neste dag... føles bare kipt for meg. Når vi er sammen, er deg stort sett jeg som tar initiativ til å si god natt. Takk for innspill Anonymkode: f1aef...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moromor Skrevet 12. oktober 2020 #2 Del Skrevet 12. oktober 2020 Høres ut som meg. Var sånn i siste forhold. Ble bare usikkerhet og rot utav det. Hva sier kjæresten din? Sagt til ham rett ut hvor forvirrende det er og at du er usikker? I spesielt avstandsforhold er klarhet på kommunikasjon utrolig viktig. Spesielt om noe skurrer mellom dere på andre fronter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #3 Del Skrevet 12. oktober 2020 Min kjæreste (som jeg forøvrig ser 1-2 ganger i uka selv om vi bor på samme sted) sier hverken godnatt på meldinger eller når vi sover hos hverandre. I begynnelsen synes jeg kanskje at jeg skulle ønske han gjorde det, men jeg vet også at man ikke kan få alt man vil, og jeg ønsker heller ikke å prøve å endre den han er, så i mitt hode må man prøve å tilpasse seg. Det er viktig med fleksibilitet i et forhold. Anonymkode: 7e768...9f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaestroR Skrevet 12. oktober 2020 #4 Del Skrevet 12. oktober 2020 Det du sier er viktig ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #5 Del Skrevet 12. oktober 2020 Høres trist ut. Jeg og setter pris på slike, da det viser at det finnes noen der ute som tenker litt på meg. Nå har jeg ikke kjæreste og har ikke hatt det på lenge heller, men hvis jeg får meg en kjæreste en dag så håper jeg vi sender sånne koselige meldinger til hverandre. Anonymkode: 9ac94...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå