AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #1 Skrevet 12. oktober 2020 Hvor mye kan man trene 3 måneder etter et keisersnitt? Er Cardio aerobic for eksempel innenfor? Styrke med vekter? Anonymkode: 67f08...060
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #2 Skrevet 13. oktober 2020 Du må kjenne etter selv. Hopping og løping er det man bør vente lengst med. Jeg trente styrke med vekter 2 mnd etter mitt keisersnitt, men enkelte øvelser var ubehagelige. Spesielt ettbeins øvelser hvor magen/arret er «i strekk» var ubehagelig, men det har gått seg til. Har såret grodd fint, så er det bare å prøve seg frem, men mye avhenger av ditt treningsutgangspunkt fra før og så er det viktig å ta det gradvis. Anonymkode: 0ad0c...8aa
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #3 Skrevet 13. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må kjenne etter selv. Hopping og løping er det man bør vente lengst med. Jeg trente styrke med vekter 2 mnd etter mitt keisersnitt, men enkelte øvelser var ubehagelige. Spesielt ettbeins øvelser hvor magen/arret er «i strekk» var ubehagelig, men det har gått seg til. Har såret grodd fint, så er det bare å prøve seg frem, men mye avhenger av ditt treningsutgangspunkt fra før og så er det viktig å ta det gradvis. Anonymkode: 0ad0c...8aa Tusen takk for svar Anonymkode: 67f08...060
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #4 Skrevet 13. oktober 2020 Ja bare kjenn etter. Vær gjerne forsiktig med øvelser der du bruker magen mye, men dette kjenner du selv. Jeg var ganske øm rundt det området en god stund etter det, det tok en stund før jeg klarte å le ordentlig, nyse og hoste skikkelig haha uten å måtte holde inne magen 😅 Anonymkode: 77d82...045
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå