Gå til innhold

Varme klær til barn som reagerer på ALT?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har blitt kjøligere nå og jeg sliter veldig med å kle på babyen min på 7 måneder. Barnet reagerer på alt! Han har sensitiv hud, vi har prøvd merinoull, men det fikk han utslett av. Vi har prøvd bambus, men det reagerer han på også. Vet ikke helt hvordan vi skal kle han. Det eneste han tåler er økologisk bomull, han reagerer på alt annet. 

Hvordan bør vi kle han? 

Anonymkode: 0d30f...982

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bommul innerst og en ulldress utenpå feks? 

Anonymkode: 3b38e...e11

• Liker 2
Skrevet

Bomull innerst, merinoull/bambus over og så ytterklær. Eventuelt en god fleece i midten men det kan bli klamt

Anonymkode: 0652a...846

Skrevet

Men skal han være så mye ute da? Har ikke helt skjønt meg på dette ull hysteriet. Her hadde jeg vanlige bomullsklær, dog med en ullstrikkejakke utenpå, og så ned i posen for å sitte/ligge/sove. Og tenker du han skal ut og krabbe går det nok helt fint med en parkdress/vinterdress den lille tiden dere sikkert skal være ute. 

Anonymkode: 61583...694

• Liker 2
Skrevet

Bomull og fleece.

Anonymkode: aa595...1ac

Skrevet

Bomull i flere lag og fleece og vanlig yttertøy. 

Anonymkode: 8534f...ed8

Skrevet

Gå for en god og varm dundress istedet. Reima har en som er fin. Så lar dere huden få hvile litt før baby må ha på varme klær. Prøv dere litt frem. Min yngste reagerte på alt da han var liten, men nå når han er to, kan han ha på ull med bambus/bomull innside uten at det blir fullt utslag.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...