Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor går grensin DIN for hva som er utroskap og ikke? Flørting? Klinging? Hemmelig kontakt? Sex?

Anonymkode: 0c5a6...0f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flørtete/seksuelle samtaler eller meldinger

Anonymkode: 7748a...12e

• Liker 6
Skrevet

Når dama begynner og ta på andre menn, skal sitte i fanget på andre menn istedent for deg. (dama mi satt mere på fanget til andre en og sitte på meg)

Flørte på meldinger (Spesielt kysse smileys).. De kan gjerne gjøre det på jenter, men IKKE gutter for det blir helt feil.

og selvfølgelig det andre som du sikkert klarer og tenke selv.

Anonymkode: e4f9c...0ed

• Liker 2
Skrevet

Så snart du må holde noe sjult for partneren din er det utroskap. 

• Liker 10
Gjest Alterego666
Skrevet

Det du ikke kan fortelle partner og dere begge kan le av er utroskap.

Skrevet
1 time siden, Alterego666 skrev:

Dette👏🏻

• Liker 2
Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor går grensin DIN for hva som er utroskap og ikke? Flørting? Klinging? Hemmelig kontakt? Sex?

Anonymkode: 0c5a6...0f0

Alt relatert til det motsatte kjønn som du skjuler fra partner - flørtende meldinger,chat osv. ,eller handlinger du ikke ville gjort foran partneren din - f.eks. åpenbar flørting med andre.

Men selvfølgelig, nivåene på tillitsbruddene er vesensforskjellige. Lettere å tilgi noen halveis flørtete smser kontra om dama gir en HIV fordi hun har pult rundt.

Endret av Jr.Garcon
Skrevet

Alt du ikke kan gjøre med god samvittighet forran partneren din. Flørtete/overvennelige/emosjonelle/seksuelle meldinger/samtaler etc + alt over det (kyssing, sex, berøring, kvalitetstid etc)

Anonymkode: ef1f8...1b5

Skrevet

Aksepterer egentlig ingen kontakt med andre kvinner som hører hjemme under flørt. Om han "blikker" andre når han er alene, har jeg ikke noe say, men skjer det når jeg er der blir det påpekt og sure miner. Jeg liker å bli tatt for å være idiot. 

Anonymkode: cbe28...28e

Skrevet

Når p blir stappet inn i f

Anonymkode: ed2a0...4b8

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aksepterer egentlig ingen kontakt med andre kvinner som hører hjemme under flørt. Om han "blikker" andre når han er alene, har jeg ikke noe say, men skjer det når jeg er der blir det påpekt og sure miner. Jeg liker å bli tatt for å være idiot. 

Enig med deg. Blkkking i forhold er utroskap, psykisk uttrosskap, .. Etter min mening, 

Skrevet (endret)
1 time siden, Theo_1 skrev:

Endret av mordi
Skrevet
46 minutter siden, Theo_1 skrev:

Enig med deg. Blkkking i forhold er utroskap, psykisk uttrosskap, .. Etter min mening, 

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HÆ?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tatt for å være en person som er trygg på seg selv og som ikke føler kontrollbehov mener du?

Anonymkode: 1fb7a...94f

Skrevet (endret)

MGTOW= Men going their own way

Endret av mordi
  • Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Alterego666 skrev:

Enig. 

Skrevet
1 time siden, Theo_1 skrev:

Blikking? Som i at han møter blikket med andre!?

Skrevet
Akkurat nå, Chroma skrev:

Blikking? Som i at han møter blikket med andre!?

Se videon. Kvinnfolk er syke.

Skrevet

Er vanskelig å sette noen klare grenser. Mange sier det er når man ikke kan vise det til partner, men jeg synes man kan overskride den grensen litt også jeg, så lenge det er uskyldig så kan han være hakket mer flørtende enn hva jeg har behov for å vite. 

Den går vel et sted hvor det ikke bare var en flørtende kommentar en gang, men at man har hatt jevn og hyppig kontakt over tid som hovedsakelig består av flørt, altså rene kurtiseringen eller opptakten til et forhold.

• Liker 1
Skrevet

Vi er nok mye mer liberale enn de fleste her. Vi synes absolutt at det skal være rom for kontakt med andre personer som det ikke er naturlig eller ønskelig at vi forteller hverandre om. Det være seg flørting på jobb, kanskje en het dans hvis det faller seg sånn på en fest man går alene på, ja til og med meldinger av flørtete/seksuell karakter. Vi snakker om grenser, så begge vet og er enige om hvor grensene går, men de episodene som nærmer seg grensa holder vi stort sett skjult for hverandre - men noen ganger kan vi også fortelle og ha det morsomt med det. Vi mener at å ikke lukke seg helt for andre tilfører livet en gnist. Dessuten opplever vi at blandingen av uvisshet om nøyaktig hva den andre driver med og trygghet på at det ikke er over grensen, gir forholdet et perfekt nivå med spenning.

Anonymkode: 52956...b10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...