Gå til innhold

Klassiske kvinner flott! I motsetning til trend/mote-slaver.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter endel dating oppdager jeg stor forskjell på stiler, endel kopier ja. Men så har du de som er mer nøytrale og klassiske.

Men jammen er det mange kvinner der ute i 20-30åra med vide buksebein og hvite sko 😅

Anonymkode: ad8e6...4e6

• Liker 8
Skrevet

Klassiske stilikoner kan også ha vide bukser og hvite sko. Hva er poenget ditt egentlig?

02066fb1820ffdc85279711792b6cb0b.jpg

Anonymkode: b1f11...f30

• Liker 18
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klassiske stilikoner kan også ha vide bukser og hvite sko. Hva er poenget ditt egentlig?

Jeg ser at de fleste kvinner i 20-åra er blåkopier. Samme stil.

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser at de fleste kvinner i 20-åra er blåkopier. Samme stil.

Det samme er jo de fleste menn i 20-årene, så hva er problemet? 

Anonymkode: 72f7d...655

• Liker 27
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det samme er jo de fleste menn i 20-årene, så hva er problemet? 

Herregud

Anonymkode: f366f...a36

• Liker 4
Skrevet

Takk ts. Jeg tenker du prøver å gi oss et komplement for å velge det som kler oss, og ikke velge moteplagg vi ikke kler.

Anonymkode: bc114...fc3

• Liker 9
Skrevet

De fleste jentene i 20-årene ser like ut, så kjedelig. Ugh.

Anonymkode: 1f4ba...2f7

• Liker 5
Skrevet

Selv de såkalte klassiske kvinnene du refererer til ts fulgte moten. De aller fleste har fulgt moten oppigjennom. Og sykt stress om alle skal prøve å kle seg så unikt som mulig. Vanskelig det. Det begrenser seg hva plagg man får tak i. Er umulig å kle seg i noe som ingen andre kler seg i

• Liker 3
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

02066fb1820ffdc85279711792b6cb0b.jpg

Du finner ingen klassiske stilikon med mørke bukser og knallhvite joggesko.

Anonymkode: 4d266...748

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det samme er jo de fleste menn i 20-årene.

Nei.

• Liker 1
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste jentene i 20-årene ser like ut, så kjedelig. Ugh.

Anonymkode: 1f4ba...2f7

Nettopp, en kopi av flokken sin. Mentalt også 🤣

• Liker 3
Skrevet

Enig med deg, TS. Jeg blir hele tiden kalt utdatert på dette forumet (ikke direkte, men mange tråder handler om hvor fælt det er med det jeg kaller klassiske klær) og hvor kult og trendy det er med svære åttitalsbukser og store rutete skjorter. Hadde man kledd seg sånn for ti år siden - da snakker vi særegenhet. Men nå? Du ser ut akkurat som du gjorde for noen år siden da alle gikk med choker. Bare en trendslave som ikke tar hensyn til hva som faktisk KLER deg. Spør du meg :) 

Anonymkode: 84740...823

• Liker 14
Skrevet

Enig med deg, TS. Jeg blir hele tiden kalt utdatert på dette forumet (ikke direkte, men mange tråder handler om hvor fælt det er med det jeg kaller klassiske klær) og hvor kult og trendy det er med svære åttitalsbukser og store rutete skjorter. Hadde man kledd seg sånn for ti år siden - da snakker vi særegenhet. Men nå? Du ser ut akkurat som du gjorde for noen år siden da alle gikk med choker. Bare en trendslave som ikke tar hensyn til hva som faktisk KLER deg. Spør du meg :) 

Anonymkode: 84740...823

alt du nevner har vi sett før, så hvorfor er ikke 80-tallsbukser og rutete skjorter også eksempler på klassiske klær? Jeg har sett denne moten før, så jeg synes den er klassisk.

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

alt du nevner har vi sett før, så hvorfor er ikke 80-tallsbukser og rutete skjorter også eksempler på klassiske klær? Jeg har sett denne moten før, så jeg synes den er klassisk.

Klassiske klær er de som aldri går av moten, men holder stand. Noen plagg er aldri feil, uansett hva moten rundt sier. Eks mørk dongeri med rette ben (501), hvit skjorte, tynn strikket genser med rund hals i nøytrale farger, a-skjørt, klassisk skinnjakke uten dill, dressjakke med pent snitt osv osv. Det er klær du alltid får kjøpt tiår etter tiår, selv om moten rundt endrer seg.

• Liker 17
Skrevet

Ts her, hva kalles disse hvide rette buksebeina da? Som går litt over anklene, mange som går i det ja! Også joggiser eller noen andre hvite sko.....er det en venninneflokk så er det som regel like.

• Liker 2
Annonse
Skrevet

Klassiske klær er de som aldri går av moten, men holder stand. Noen plagg er aldri feil, uansett hva moten rundt sier. Eks mørk dongeri med rette ben (501), hvit skjorte, tynn strikket genser med rund hals i nøytrale farger, a-skjørt, klassisk skinnjakke uten dill, dressjakke med pent snitt osv osv. Det er klær du alltid får kjøpt tiår etter tiår, selv om moten rundt endrer seg.

du glemte hvite joggesko og vide bukser

Skrevet

du glemte hvite joggesko og vide bukser

Hvite joggesko er historisk kun lov om sommer og våren. Vide bukser glemte jeg, men de skal jo sitte pent da. 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvite joggesko er historisk kun lov om sommer og våren. Vide bukser glemte jeg, men de skal jo sitte pent da. 

hva så? det er fremdeles en klassiker.

• Liker 1
Skrevet

hva så? det er fremdeles en klassiker.

Ikke om du bruker det om vinteren, da er det mote. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ikke om du bruker det om vinteren, da er det mote. 

Kommer helt an på vær og føreforhold.

Anonymkode: 1ca71...afb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...