Gjest Qrynot Skrevet 27. juli 2005 #1 Del Skrevet 27. juli 2005 Sorry, men jeg blir provosert av dere som snakker om at folk har islam-fobi og at islam er en fredelig religion og at folk som er skeptiske til islam er rasister! Har dere setti dere inn i islam? Vet dere hva islam egentlig er for noe? Ikke det nei…så skaff dere kunnskap eller la vær å si noe.. Jeg har studert islam i flere år og har også pratet med en rekke ex-muslimer.. Islam bidrar ikke med noe positivt til fremme av fred, demokrati, vennskap, toleranse, forståelse eller godhet mellom jordens folk.. Islam er en destruktiv religion som er en fare for den generelle verdensfreden. Koranen gir muslimer stående ordre om å drepe de vantro...Muslimer sier islam er fredens religion. Å si dette er en viktig faktor for å islamisere verden..Vi europere er jo så naive og godtroende fra før av.. -Dessuten tror jeg ikke på muslimer som sier de tar avstand fra terror! De lyver! Det står i koranen at man kan lyve til de vantro, så du vet aldri når de sier sannheten! Man ser INGEN tegn til at muslimer setter igang noen skikkelig tiltak for å få slutt på ektremisme og terrorisme! De fleste muslimer i europa er imot demokrati og hater vesten..Hvorfor kommer de hit da? For å islamisere europa vel! Dette står svart på hvitt i koranen og kan OVERHODET ikke bortforklares: -Bekjemp dem (De "vanntro") inntil Islam hersker fullstendig" ( Sura 2.193 ) -"Hugg av hodene deres (De "vanntro") og kutt av fingerspissene deres ( Sura 8.12 - Hvis en muslim ikke går til krig, kommer Allah til å drepe ham (Sura 9.39) -Muslimer skal krige mot de vantro (de ikke troende ) som bor omkring dem. ( Sura 9.123 ) -En muslim kan drepe en hvilken som helst person han ønsker, hvis saken "er rettferdig" ( Sura 6.152) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SumoBryter Skrevet 28. juli 2005 #2 Del Skrevet 28. juli 2005 Ikke så mye naive og godtroende som opptatte av å være politisk korrekte. Men politisk korrekthet kan være så utrolig dumt og ignorant! Blir så utrolig provosert av borgermesteren i London Ken Livingstone og hans politisk korrekte flørt med ekstreme muslimer uh, den mannen gjør meg kvalm med sitt skuespilleraktige PC vesen! Jeg leste litt om Islam for mange mange år siden nå husker jeg omtrent ingenting, men det var en viss moderne og fredelig versjon av islam som hadde sin opprinnelse i en man fra Algerie som senere måtte flykte fra sitt eget land og ble professor i frankrike et eller annet sted, men denne fredelige versjonen fikk jo ikke aksept i muslimske land noe særlig, bøkene hans ble brent, osv... Jeg tror det finnes moderate muslimer for eksempel er jo tyrkiske muslimer ganske moderate, og mange mer ekstreme muslimer vil fornekte at tyrkere er muslimer i det heletatt... I undersøkelsen her i London var det 24 % av alle Britiske muslimer som visst forsto hvorfor bomberene gjorde det de gjorde og 6% sa bomberene gjorde det riktige. Men her er det nok også en del som ikke vil innrømme (lyver om det) at de forstår eller er enige. Og JA man kan spørre hva fN de gjør her om de hater oss og vil drepe oss. de som åpent støtter slike ekstreme tanker bør sparkes tilbake der de kom fra snarest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 28. juli 2005 #3 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg synes nesten det blir verre med de gale kristne som først støtter muslimene i Irak under Iran-Irak-krigen, for så å støtte deres fiendemuslimer i Iran ved å selge dem våpne i den samme krigen, for så igjen å bruke pengene tjent på dette våpnesalget til å skaffe våpen til Contras i en annen krig i Nicaragua. Prater vi om en mangehodet djevel med flere tunger, kanskje? Er kristendommen satan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 28. juli 2005 #4 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Jobb med presentasjonen. PK fjols kan man fint håndtere, men din måte er ikke så bra. Tror muligens du har brukt litt for mye tid på (anti)islam så det har blitt en hobby, ikke så smart. Man ser det samme hos antirasister hvor fanatiske de kan bli. Endret 28. juli 2005 av Valhalla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SumoBryter Skrevet 28. juli 2005 #5 Del Skrevet 28. juli 2005 Jobb med presentasjonen. PK fjols kan man fint håndtere, men din måte er ikke så bra. Tror muligens du har brukt litt for mye tid på (anti)islam så det har blitt en hobby, ikke så smart. Man ser det samme hos antirasister hvor fanatiske de kan bli. ← Er det meg eller traadstarter du snakker til? Jeg er ikke noe mer anti Islam enn anti alle ekstreme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 28. juli 2005 #6 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Trådstarter of course Og enig med deg når det gjelder "Red" Livingstone, Endret 8. august 2005 av Remyline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. juli 2005 #7 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg får vel si det samme her som jeg sier i debatten om bibelen. Man bør lese den og studere den før man gjør seg opp en mening om Koranen og Islam. Jeg er egentlig helt grønn på området, derfor vil jeg ikke uttale meg om Islam som sådan, men det vekker noe i meg at norske jenter UTEN å ha en muslimsk mann velger å konverte etter å ha lest boken. Selv denne boken må inneholde aspekter vi ikke vet en døyt om. Mener jeg. Og å lese og studere boken er selvfølgelig ikke det samme som å høre på "hear-say" og så lage seg sine meninger ut fra det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2005 #8 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Les. Inside the sect that loves terror AN undercover investigation has caught leaders of a radical Islamic group inciting young British Muslims to become terrorists and praising the Tube bombers as “the fantastic four”. Deler av innlegget er slettet i henhold til kopinor. Remyline Moderator Endret 8. august 2005 av Remyline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 8. august 2005 #9 Del Skrevet 8. august 2005 Tråden er ryddet. Remyline Moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå