AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #1 Skrevet 12. oktober 2020 14 åringen min (snart 15) skal feire Halloween med to venner og skal ha kostyme. Noen som har forslag? Anonymkode: cd70f...d0a
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #2 Skrevet 14. oktober 2020 Har en selv rundt den alderen der som vurderer å hive seg med.. Har ikke bestemt seg, men har inntrykk av at litt dyre og bra masker er nærmest bra nok. ? De er blitt såpass store, at de ikke nødvendigvis kler seg ut fra topp til tå. 🤷♀️ Ellers er vel kanskje "skrik" kostymen noe som kan passe, og noe som ikke blir for "barnslig" Anonymkode: adaaa...24e
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #3 Skrevet 15. oktober 2020 Her går det stort sett i en svart hettegenser og ansiktsmaling/maske. Men regner med din snart 15-åring finner ut dette selv.... Anonymkode: b9b01...830
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #4 Skrevet 15. oktober 2020 Litt rart om hun ikke vil bestemme det selv. Min fjortenåring skal ha ansiktsmaling og svarte klær/hettegenser og sånne kontaktlinser. Men forslag: kjøpe et ferdig kostyme på HM, være spøkelse,zombie, vampyr, peppa gris eller en teletubbie. Bare å bruke fantasien. Anonymkode: 338ab...f24 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #5 Skrevet 16. oktober 2020 Da jeg var i den alderen syntes jeg det var morsomst å bruke ekte klær, sminke og hår for å få til et kostyme, i stedet for kjøpekostymer med dårlig kvalitet og ekkelt stoff. Klærne lånte jeg fra andre i familien eller fant på Fretex. Noen få kostymeting kjøpte jeg, f.eks vampyrtenner, heksehatt og kontaktlinser. Udød/frankenteins monster: bustete hår, "gammeldags" bluse, skjørt, blek hud med påtegnede sømmer, som om huden er sydd sammen. Heks: veldig tuppert hår samlet i to små fletter, svart skjørt, stripete knestrømper, heksehatt. Harry potter: litt bustete hår, baggy jeans, storebror sin utslitte genser, pinne k baklomma og lyn i panna. Vampyr: blek hud, røde lepper, tenner, kontaktlinser. Klær gjerne svarte, enten gammeldagse eller sexy. Twilight-vampyr: blek hud med glitter, gyldne eller røde kontaktlinser. Anonymkode: 94242...4b5
ops2 Skrevet 17. oktober 2020 #6 Skrevet 17. oktober 2020 Min 14-åring har bestemt at hun skal være zombie. Vi finner klær hun ikke liker så godt, eventuelt får hun noen t-skjorter fra meg eller mannen min. De blir revet litt i filler og malt/skvettet på med brun farge (jord) og rød farge (blod). Resten blir sminke, prøve å lage noe "råtten hud" effekt. Googler videoer med Halloweensminke. Det er nok jeg som får æren av å sminke. Jeg tror hun river i stykker og maler klærne selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå