AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #1 Skrevet 12. oktober 2020 Har dere noen spesielle symptomer på at el er på vei? Hvor lenge før? Jeg prøver trippel dose letrozol nå å går rundt å venter på el.. fått litt småverk/ menssmerter men syns det er så vanskelig å si hvordan de er .. dårlig på å forklare sånt jeg.. skal ha el i disse dager .. Anonymkode: f7cef...005
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #2 Skrevet 13. oktober 2020 Har litt småverk I ryggen og av og til litt i eggstokkene, bruker vanligvis å merke at jeg har eggløsning. Varer ikke så lenge 😊 Anonymkode: 8a5de...45d
Amatariel Skrevet 13. oktober 2020 #3 Skrevet 13. oktober 2020 Jeg har kjent tydelige EL-smerter ved selve eggløsningen de siste månedene. Skikkelig vondt i noen sekunder, slik at jeg nesten ikke klarer å gå. Ene natten lå jeg i fosterstilling. Men nå sist syklus kjente jeg ingenting. Så det varierer tydeligvis... Ellers ingen symptomer. Får aldri EL-slim. Så jeg har kun EL-tester stort sett å forholde meg til.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #4 Skrevet 13. oktober 2020 Merker sjeldent verk eller smerter rundt eggløsningen, men har ca to dager hvor jeg har tydelig EL-slim (nå har jeg aldri tatt EL-tester for å bekrefte at jeg har EL, men har rimelig stabil syklus og føler meg nokså trygg på at jeg kjenner kroppen min). Anonymkode: 9b3ab...3a6
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #5 Skrevet 13. oktober 2020 Jeg kjenner det faktisk nedentil 😂 Anonymkode: dd9ed...250
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå