AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #1 Skrevet 12. oktober 2020 Har bakgrunn fra Supply Chain og er også utdannet innen det. Men er så lei, og kunne gjerne tenke meg en administrativ stilling, typ konsulent i stat/kommune. Lønn er ikke så viktig. Er bare lei den bransjen jeg er i og vil gjerne gjøre noe annet, og ha en sikker jobb. Det er tøft i privat arbeidsliv, og jeg har mistet helt piffen. Kunne gjerne jobbet innen merkantil i kommunen f eks. Tips? Gjerne nett/samlingsbasert f eks. Anonymkode: 4bc5b...650
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #2 Skrevet 12. oktober 2020 Hvor mye tid er du villig til å legge i dette? De fleste utdannelser kan få en jobb i kommune/stat. Eks. lærer, jurist, økonom, barnevernsarbeider, ingeniør, HR, revisor osv Anonymkode: e80bb...2a9
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #3 Skrevet 12. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye tid er du villig til å legge i dette? De fleste utdannelser kan få en jobb i kommune/stat. Eks. lærer, jurist, økonom, barnevernsarbeider, ingeniør, HR, revisor osv Anonymkode: e80bb...2a9 Tenker mest på administrative stillinger. Har f eks vært på intervju til en merkantil stilling på en videregående skole, men nådde ikke helt opp(innstilt som nummer to) utdanning og arbeidserfaring matcher nok ikke helt det de ser etter tror jeg. Har jo lang erfaring som blant annet innkjøper, så lurer på om jeg skal ta kurs/ studie i offentlig innkjøp f eks. Ikke villig til å legge inn så mye mer enn ett år med utdannelse/kurs. Anonymkode: 4bc5b...650
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå