Gjest gjest Skrevet 27. juli 2005 #1 Skrevet 27. juli 2005 Har lyst til å prøve Rosenrot for å få litt mere overskudd i hverdagen Noen som har erfaringer som de vil dele? Er det noen bivirkninger som man bør tenke på?
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2005 #2 Skrevet 29. juli 2005 Rosenrot virker vell bare for de som har troen på det. For meg var det bortkasta penger med null virkning.
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2005 #3 Skrevet 29. juli 2005 *pass på å få med salidrosid og rosavin (de viktige virkestoffene, ca 1-2% av hver) *øker sexlysten *øker energien *en av 11 planter i verden som er et adaptogen, dvs normaliserer kroppens tilstand (b.la blodtrykket, kolesterolet og blodsukkeret) uten at det går utover noe annet, effekten skal måles i hele kroppen og ikke i et enkelt organ *sterk antiolsidant *skjerper hukommelsen og konsentrasjonen *i utgangspunktet ingen bivirkninger, men rosenrot er en plante, og ikke alle tåler det, noen kan få magetrøbbel, hyperaktiv, (i sjeldne tilfeller) tretthet osv. *bruker du sterke medisiner bør du kontakte lege for å være på den sikre siden *du kan ta rosenrot etter behov (når du trenger ekstra energi eller konsentrasjon) eller hele tiden, er ikke skadelig å gå på rosenrot over lengre tid, men ta opphold hvis du føler for det *noen kjenner effekt etter to dager, andre trenger en mnd, det varierer veldig, prøv i allefall en mnd tid, eller prøv et annet produkt, det kan varierer mye fra produkt til produkt. *har pratet med maange som har prøvd rosenrot, noen klarer seg ikke uten, mens andre ikke kjente noe. noen hadde ikke tro på det i det hele tatt og hadde stor effekt, mens andre igjen hadde stor tro på det og ingen effekt... russerene f.eks har så stor tro på rosenrot at soldater, astronauter og idrettsutøvere har fått rosenrot for økt yteevne... lykke til, håper dette hjalp deg litt på vei. hilsen tidligere selger av rosenrot...
Tulipan Skrevet 30. juli 2005 #4 Skrevet 30. juli 2005 Hei !!!! Jeg begynte med Rosenrot i vinter. Og for meg var det som å komme til himmelen. Fikk mer overskudd og mer sexlyst (noe jeg ikke skal klage på ). Nå harjeg i tillegg sluttet med P-pillene så det har også hett sin innvirkning på sexlysten og overskuddet.
Gjest Emma J Skrevet 30. juli 2005 #5 Skrevet 30. juli 2005 Jeg har testet det ut og kan ikke si jeg synes det var værdt prisen! Jeg merket det om jeg tok en stor dose på flere tabletter...da ble jeg litt "høy" og fikk mye energi,men med 1 tablett om dagen merket jeg ikke noe. Ikke stol helt på hva jeg sier for det er mulig jeg ikke testet det over lang nok tid,men jeg tok en hel pakke og spm sagt merket jeg ikke noe før jeg tok flere tabletter samtidig. Skal løpe å finne ut hvilke merket jeg har.... Har bare den tablett-greia men på baksiden står det "Atric Root Swedish herbalk Instute". Noen ganger som jeg føler meg lite kvikk bruker jeg å ta en real dose før jeg skal ut! Vet ike om det kan anbefales men...
Gjest utenlands Skrevet 30. juli 2005 #6 Skrevet 30. juli 2005 Vet noen hva Rosenrot er på engelsk?? Jeg bor i England og skulle gjerne ha kjøpt det, men vet som sagt ikke hva det heter....
Gjest Tola Skrevet 30. juli 2005 #7 Skrevet 30. juli 2005 Hvor kjøper vi dette da? På apotek eller helsekost, det er sikkert mange forskjellige merker..... hadde vært moro å prøvd. Jeg sliter med veldig lite energi....
Sjiraffen Skrevet 31. juli 2005 #8 Skrevet 31. juli 2005 Det er russland som er det fremste landet når det gjelder forskning på rosenrot. Så nå holder man på å finne ut om forskningen i russland er bra nok. Rosenrot er visst uten negative bivirkninger! Ginseng skal jo gjøre det samme som rosenrot, men der er det negative bivirkninger. Ginseng blir man avhengig av, mens rosenrot ikke er like vanedannende. Og når man vi slutte med ginseng har man masse abstinenser, mens dette ikke forekommer med rosenrot. Rosenrot finnes på vanlige store matforretninger og helsekost. Velg den gule pakken! Da støtter dere også en gårdsbruk i nord-trøndelag, som produserer dette. Thihi...
Gjest Pet Skrevet 31. juli 2005 #9 Skrevet 31. juli 2005 Det virker på meg også, men det er nok veldig forskjellig da jeg kjenner flere som ikke har hatt noen virkning. Og at sexlysten ble større kan jeg underskrive på, og det var ihverfall ikke placebo! Var ikke klar over at det kunne ha den virkningen da jeg prøvde det første gang.
Gjest Pet Skrevet 31. juli 2005 #10 Skrevet 31. juli 2005 Ginseng blir man avhengig av, mens rosenrot ikke er like vanedannende. Og når man vi slutte med ginseng har man masse abstinenser, mens dette ikke forekommer med rosenrot. Den avhengigheten har ihvertfall ikke jeg merket noe til. Har brukt ginseng på høsten/vinteren i mange år og tatt en pakke og ferdig med det. Abstinenser? Aldri hørt om en gang.
Sjiraffen Skrevet 31. juli 2005 #11 Skrevet 31. juli 2005 Det er jo selvfølgelig forskjellig hvordan folk reagerer på sånt, akkurat som med alt annet man putter i seg, men ginseng har den negative tingen ved seg at man kan få abstinenser. Rosenrot har ennå ikke fått dette skrevet på passet sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå