AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #1 Skrevet 12. oktober 2020 Mannen og barnet vårt er syke, og jeg hadde en avtale med ei venninne . Jeg avlyste avtalen og begrunna det med at de var syke. Når mannen fikk vite at jeg sa det som en grunn, ble han kjempe sur og sa at jeg fremstilte han som en hjelpesløs idiot. Jeg prøvde å forklare at ingen gjør det og at det ikke er noe hyggelig for meg å finne på noe når jeg vet de er hjemme og er syke. Han roet seg ikke og fortsatte å kjefte på meg og skulle ta telefonen min og skrive en melding til venninna mi hvor han skulle late som han var meg og gi henne en annen grunn. Jeg nektet , men da tok han telefonen fra meg med makt. Da ble jeg kjempe lei meg pga hele situasjonen og gikk på et rom for å være alene. Han nektet å la meg være litt alene, og sa at jeg lagde masse styr for ingenting og skulle absolutt løse uenigheten vår. Jeg var bare super fortvilet og ønsket litt avstand før jeg skulle prate med han, men han nektet å gi meg det. Jeg syntes da at det begynte å bli veldig ubehagelig og lukket meg helt og klarte ikke slutte å gråte. Da skrudde han av lyset og smelte igjen døra og sa at jeg kunne sitte i mørket alene. Han kom likevel tilbake etter 2 minutter og nektet å la meg være, siden han skjønte ikke hvorfor jeg var lei meg og ville at vi skulle gå videre og ha det koselig. Nå har jeg gått ut en tur for å lufte meg , og kjenner meg helt tom. Var det feil av meg å si det som grunn? Og hva kunne jeg ha gjort for å møte han? Er det feil å ville ha litt tid for seg selv når ting blir helt feil ? Anonymkode: 217f3...5f2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 12. oktober 2020 Det var jo sannheten ?? 🤨 han kan da ikke blir sur og klikke pga det 😕 syns han overdriver veldig 😦 Anonymkode: 3f7d1...c5e 55
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #3 Skrevet 12. oktober 2020 Traff du en nerve hos han? Virker slik da 🙈 veldig over kill reaksjon av han da, herregud! Anonymkode: 7cf51...a5c 27
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #4 Skrevet 12. oktober 2020 Hadde han sett for seg å ta seg av barnet imens han var syk og du ute? Eller var det helst at du skulle bli hjemme og ta barnet, men oppgi annen grunn? Forøvrig en veldig snål og overdrevet reaksjon fra ham. Anonymkode: 1567a...233 17
Gjest Lille Potet Skrevet 12. oktober 2020 #5 Skrevet 12. oktober 2020 Har han lignende reaksjoner ellers?
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #6 Skrevet 12. oktober 2020 Dette er ikke første gangen har reagerer irrasjonelt eller? Det er ikke normalt å oppføre seg sånn som han gjorde . Hvis han er vant til behandle deg på denne måten så bør du stoppe opp og tenke på deg og barna . Vil du at de skal vokse opp i et hjem der far har et urimelig sinne og reaksjonsmønster? Kjente jeg ble uvel av hele settingen Anonymkode: d8ff0...a0e 33
Humle Brumle Skrevet 12. oktober 2020 #7 Skrevet 12. oktober 2020 Wtf? Hvorfor hører jeg så sykt mye fæl oppførsel av folk på kg? Det er jo ikke din feil! Han høres syk ut! 26
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #8 Skrevet 12. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hadde han sett for seg å ta seg av barnet imens han var syk og du ute? Eller var det helst at du skulle bli hjemme og ta barnet, men oppgi annen grunn? Forøvrig en veldig snål og overdrevet reaksjon fra ham. Anonymkode: 1567a...233 Nei, han ville at jeg skulle oppgi en annen grunn. Han mener også at jeg overdreiv når jeg ikke bare ga han tlf med en gang, men holdt den igjen og nektet å gi den til han. Kanskje jeg bare skulle gjort det , men syntes det var unødvendig å late som han var meg og skrive en annen grunn når jeg allerede har sagt en grunn. Så eskalerte det ennå mer når han ikke ville la meg være alene for å samle meg. Men kan hende det var dumt av meg, men jeg kjente at det ble så mye så jeg trengte tid for meg selv. Ts Anonymkode: 217f3...5f2 3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #9 Skrevet 12. oktober 2020 Jeg hadde syntes det var rart om en venninne av meg avlyste en avtale fordi kjæresten/mannen hennes var syk, med mindre det var noe smittsomt. Anonymkode: d445c...9d7 7
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #10 Skrevet 12. oktober 2020 Høres ut som en psykopat. Ta ungene og kom deg unna!!! Anonymkode: 7a95c...7cf 22
Prelunia Skrevet 12. oktober 2020 #11 Skrevet 12. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde syntes det var rart om en venninne av meg avlyste en avtale fordi kjæresten/mannen hennes var syk, med mindre det var noe smittsomt. Anonymkode: d445c...9d7 Det var jo pga mannen OG barnet var sykt.. Tror nok hovedgrunnen var barnet, og det kan være ganske krevende å passe på et sykt barn- nå vet jeg ikke alderen, men. Det er jo en fordel om den som skal være med barnet er friskt, for barnets skyld. 30
AnonymBruker 42 Skrevet 12. oktober 2020 #12 Skrevet 12. oktober 2020 Om ikke dette er en trolle-tråd, så er jo mannen spik-spenna-klin-kokkos 37
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #13 Skrevet 12. oktober 2020 Mannen klarer nok helt sikkert fint og si ifra selv om han ikke ville dra på den avtalen eller ikke uavhenging om han er syk. At han ble irritert skjønner jeg jo, fordi du spurte ikke han først og tok bare valgene selv. men og bli så sur var nu litt ekstremt, men neste gang ta eller og snakke med mannen før du bryter avtaler. Handler faktisk om kommunikasjon. Og spesielt om han er oppi årene, så trur jeg han nok klarer og avgjøre det der selv, den måten du gjorde det på hørtes jo det ut som du var morra hans som bestemte hva han skal eller ikke gjøre pågrunn han er syk? Anonymkode: 87471...5e7 1
bondevett Skrevet 12. oktober 2020 #14 Skrevet 12. oktober 2020 Hadde gått av meg sinnet og tatt en skikkelig samtale med ham. Spør hva som gjør at han ble så opprørt. Prøv å finne ut hvorfor konflikten eskalerte slik og spør han hva han tenker der kan gjøre for at det aldri skal skje igjen. Du har åpenbart truffet en nerve som gjorde ham litt "desperat". Jeg syns man bør snakke skikkelig ut etter en slik hendelse. Krysser fingre for at der løser knuten. Det hørtes vondt ut å oppleve. For dere begge. 4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #15 Skrevet 12. oktober 2020 Hva er det som skjer med folk egentlig? Jeg føler til stadighet at jeg leser tråder om folk som klikker for ingenting. Dette er en av dem. Tror jeg forholder meg singel litt til jeg 😮 Det er ikke en normal reaksjon fra oss normale menn å reagere så sterkt på noe så uskyldig. Anonymkode: 63f2a...8cd 16
Trøndere1 Skrevet 12. oktober 2020 #16 Skrevet 12. oktober 2020 Min samboer vet godt at hun aldri skal si til noen at jeg er : syk,trett,sliten, fyllesyk,brekt arm ørebetennelse samme hva det er. Det som skal sies om meg er jo han er i tipp topp form å på jobb eller hjemme. Alt annet har ingen noe med. Jeg forteller henne aldri heller da om jeg er syk eller dårlig form. Aldri.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #17 Skrevet 12. oktober 2020 Hadde jeg vært mannen din, så hadde jeg blitt takknemlig for at du ønsket å være hjemme, så jeg kunne slappe av og ikke måtte passe barna (selv om jeg kanskje hadde klart det). Når jeg leste tittelen, så trodde jeg at du hadde sagt til venninnen din at mannen din hadde diaré. Det hadde vært unødvendig. Å ta andres mobiler og skrive på deres vegne er helt uakseptabelt! Og nekte deg ro og avstand når du uttrykkelig viser at dup trenger det er også uakseptabelt! Han var sikkert redd for at venninnen din skulle tro at du ikke fikk lov av han til å gå ut (følte han seg truffet?) Anonymkode: 56514...513 10
Prelunia Skrevet 12. oktober 2020 #18 Skrevet 12. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen klarer nok helt sikkert fint og si ifra selv om han ikke ville dra på den avtalen eller ikke uavhenging om han er syk. At han ble irritert skjønner jeg jo, fordi du spurte ikke han først og tok bare valgene selv. men og bli så sur var nu litt ekstremt, men neste gang ta eller og snakke med mannen før du bryter avtaler. Handler faktisk om kommunikasjon. Og spesielt om han er oppi årene, så trur jeg han nok klarer og avgjøre det der selv, den måten du gjorde det på hørtes jo det ut som du var morra hans som bestemte hva han skal eller ikke gjøre pågrunn han er syk? Anonymkode: 87471...5e7 Det var jo HENNES avtale? Ikkw hans.. Eller har jeg misforstått noe ? 21
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #19 Skrevet 12. oktober 2020 3 minutter siden, Prelunia said: Det var jo HENNES avtale? Ikkw hans.. Eller har jeg misforstått noe ? Nei det var jeg som misforstå, jeg leste det feil. Da hadde han faktisk ingen grunn til å bli sur, men kan hende at han ble irritert også fordi at han brukte dem som en unnskyldning når de 2 sikkert hadde greid seg på egen hånd et par timer Anonymkode: 87471...5e7 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #20 Skrevet 12. oktober 2020 Neste gang får du et blått øye, nei ts, løp mens du kan! Han gikk over flere grenser med sin aggressive adferd Anonymkode: cd33f...d08 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå