AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #1 Skrevet 12. oktober 2020 Skulle kjøpe inn diverse nytt til barna i helga, og stort sett gikk det helt fint. Problemet var da jeg skulle kjøpe strømpebukse til 7 åringen. Fant mange stillongser i hans størrelse, men ingen strømpebukser. Da jeg spurte betjeningen så hun bare rart på meg og svarte spydig at ingen gutter i den alderen bruker strømpebukse. Skjønner at mange kanskje foretrekker stillongs, men min sønn foretrekker fremdeles strømpebukse. Er det virkelig så uvanlig? Anonymkode: e56ed...c5e
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #2 Skrevet 12. oktober 2020 Hæ? For en uhøflig ansatt! Vi elsker strømpebukse. Anonymkode: b2bf4...638 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #3 Skrevet 12. oktober 2020 Jeg jobber i klesbutikk med blant annet barneklær, og vi har sluttet å føre strømpebukser veldig rettet mot gutter siden de stort sett alltid ble hengende mer eller mindre urørt på stativet. Endte alltid på salg til slutt, så rett og slett tap for butikken å ha dette i sortimantet, så derfor har ikke vi dette lengre, og vil tro dette gjelder andre kjeder også. Men vi har alltid noen helt plaine ensfarget kjønnsnøytrale som selges til stort sett jenter, men en og annen gutt. Anonymkode: d8b16...1f8 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #4 Skrevet 12. oktober 2020 Vet ikke hva markedet tilbyr av størrelser, men det er mer praktisk med stillongs og ullsokker. Uttaler meg som ansatt i friluftsbarnehage. Om man blir våt på føttene kan man bare skifte sokker, og må ikke strippe til trusen for å bli tørr på beina. Gutten min bruker bare strømpebukse til bunaden på 17.mai Anonymkode: fa61b...364
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå