AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #1 Skrevet 12. oktober 2020 Når man ikke har hatt følelser på flere år, men har barn og hus osv. Hvorfor ble dere? Hvordan er livet når man blir i et forhold uten følelser fra den ene parts side? Anonymkode: 2a486...297
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #2 Skrevet 12. oktober 2020 Jeg har hatt det sånn noen år og er periodevis nedstemt og irritabel. Jeg mister respekten for han og selvrespekten for meg selv. Det er bare trist. Anonymkode: c62ce...9f2 5
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #3 Skrevet 12. oktober 2020 Det er alltid noen følelser. Mener du kjærlighetsfølelser, Ts, og ikke bare egoisme og omtanke for seg selv? Og mener du at begge ikke har mulighet til å gi noe kjærlighet, eller hvor bare den ene sånn at det blir en 100% belastning for den andre? Anonymkode: b52e7...34f
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #4 Skrevet 12. oktober 2020 Jeg gjorde det med min første ex. Hun mente at jeg kom til og få følelser for henne ettervært. Så jeg sa vi kan gjerne prøve, men om du blir såret så tar jeg ikke skylden på det. Endte opp med at hun ble såret fordi jeg bare ikke klarte og få følelser for henne, så jeg sa enkelt å greit at det ikke går. Hun prøvde 1 år til med og få meg tilbake, men dessverre så is it not meant to be.. Anonymkode: 8fcb7...297
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #5 Skrevet 12. oktober 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er alltid noen følelser. Mener du kjærlighetsfølelser, Ts, og ikke bare egoisme og omtanke for seg selv? Og mener du at begge ikke har mulighet til å gi noe kjærlighet, eller hvor bare den ene sånn at det blir en 100% belastning for den andre? Anonymkode: b52e7...34f Ja, når den ene ikke har kjærlighetsfølelser ja Anonymkode: 2a486...297
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #6 Skrevet 12. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, når den ene ikke har kjærlighetsfølelser ja Anonymkode: 2a486...297 Det er bare sinnsykt å ville utsette et menneske for det. Anonymkode: b52e7...34f
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #7 Skrevet 12. oktober 2020 Jeg er i et slikt forhold. Jeg er glad i han, men har ikke kjærlighetsfølelser lengre. Det går ut over psyken min, og det går utover han. Jeg håper følelsene kommer tilbake, men vanskelig å si enda. Vil liksom ikke bare gi opp heller.. Anonymkode: 9e31f...0bf 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #8 Skrevet 12. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i et slikt forhold. Jeg er glad i han, men har ikke kjærlighetsfølelser lengre. Det går ut over psyken min, og det går utover han. Jeg håper følelsene kommer tilbake, men vanskelig å si enda. Vil liksom ikke bare gi opp heller.. Anonymkode: 9e31f...0bf Hvorfor håper du på det? Det vil aldri skje. Hvem har lurt deg til å tro at det er mulig? Hvorfor forventer du at en person kan en vakker dag gi noe som er komplett umulig for personen å gi? Problemet med en relasjon hvor kun en har kjæelighetsfølelser, er at den andre da aaaldri får kjærlighet. Fordi den som ikke har det, er kun i stand til å tenke på seg selv. Og den ønsker gjerne at begge skal tenke på den ene, og så skal ingen tenke på den andre. I hvilket univers er det noe å ikke gi opp? Gir man ikke opp det så kan man like gjerne gi opp sitt eget liv. Kanskje man forstår ting bedre i det neste siden det er ingenting som tyder på at en vil lære i dette. Anonymkode: b52e7...34f
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #9 Skrevet 12. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor håper du på det? Det vil aldri skje. Hvem har lurt deg til å tro at det er mulig? Hvorfor forventer du at en person kan en vakker dag gi noe som er komplett umulig for personen å gi? Problemet med en relasjon hvor kun en har kjæelighetsfølelser, er at den andre da aaaldri får kjærlighet. Fordi den som ikke har det, er kun i stand til å tenke på seg selv. Og den ønsker gjerne at begge skal tenke på den ene, og så skal ingen tenke på den andre. I hvilket univers er det noe å ikke gi opp? Gir man ikke opp det så kan man like gjerne gi opp sitt eget liv. Kanskje man forstår ting bedre i det neste siden det er ingenting som tyder på at en vil lære i dette. Anonymkode: b52e7...34f Altså, vi har vært forelsket, det startet ikke uten følelser. Vi har hatt en fint forhold, og vi har det fremdeles bra sammen, selv om ikke kjærlighetsfølelsene er til stede lengere. Selvfølgelig vil jeg ikke gi opp forholdet bare fordi følelsene er fraværende en stund, vil jo jobbe for forholdet og se om det blir bra igjen. Man gir ikke opp forholdet med en gang man møter motstand. Anonymkode: 9e31f...0bf 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #10 Skrevet 12. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, vi har vært forelsket, det startet ikke uten følelser. Vi har hatt en fint forhold, og vi har det fremdeles bra sammen, selv om ikke kjærlighetsfølelsene er til stede lengere. Selvfølgelig vil jeg ikke gi opp forholdet bare fordi følelsene er fraværende en stund, vil jo jobbe for forholdet og se om det blir bra igjen. Man gir ikke opp forholdet med en gang man møter motstand. Anonymkode: 9e31f...0bf Du har tydeligvis aldri vært i et forhold med en uten empati, som heller vil holde deg i et torturkammer og skade deg hvis du et lite øyeblikk skulle tenke på dine egne behov i løpet av en dag. Anonymkode: b52e7...34f
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #11 Skrevet 12. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har tydeligvis aldri vært i et forhold med en uten empati, som heller vil holde deg i et torturkammer og skade deg hvis du et lite øyeblikk skulle tenke på dine egne behov i løpet av en dag. Anonymkode: b52e7...34f Jeg vet ikke hva du sliter med i livet, men å spre slike unødvendige kommenterer fordi du er bitter, kan du slutte med. Du vet ingenting om meg, forholdet mitt eller livet mitt. Men nei, jeg har aldri blitt holdt i et torturkammer, men jeg har vært sammen med en mann uten empati som truet meg med kniv på strupen, fordi jeg brukte litt mascara da jeg var ute med venninner. Anonymkode: 9e31f...0bf 3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #12 Skrevet 12. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hva du sliter med i livet, men å spre slike unødvendige kommenterer fordi du er bitter, kan du slutte med. Du vet ingenting om meg, forholdet mitt eller livet mitt. Men nei, jeg har aldri blitt holdt i et torturkammer, men jeg har vært sammen med en mann uten empati som truet meg med kniv på strupen, fordi jeg brukte litt mascara da jeg var ute med venninner. Anonymkode: 9e31f...0bf Du skulle tatt den kniven eller en annen og bare kjørt den i halsen på han da. Ferdig arbeid. Anonymkode: b52e7...34f
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #13 Skrevet 12. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skulle tatt den kniven eller en annen og bare kjørt den i halsen på han da. Ferdig arbeid. Anonymkode: b52e7...34f Du bør skaffe deg hjelp, slike uttalelser er ikke greit. Uansett hvordan han behandlet meg, så kunne jeg aldri ha skadet han. Ferdig snakka. Anonymkode: 9e31f...0bf 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #14 Skrevet 12. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du bør skaffe deg hjelp, slike uttalelser er ikke greit. Uansett hvordan han behandlet meg, så kunne jeg aldri ha skadet han. Ferdig snakka. Anonymkode: 9e31f...0bf I hvilken verden lever du i egentlig? Tror du det er greit å true noen med kniv på strupen, i følge loven, men det er ikke lov å forsvare seg? Man har lov til å drepe når man forsvarer seg, og en som truer andre på livet bør ikke gå rundt som et fritt menneske. Dersom den personen dør, når andre forsvarer seg selv, så kan ikke den personen lage noen problemer for noen lengre. Det er med andre ord en god løsning. En bedre løsning, enn å la sånne folk få tro at de kan gjøre som de vil. Anonymkode: b52e7...34f
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #15 Skrevet 12. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: I hvilken verden lever du i egentlig? Tror du det er greit å true noen med kniv på strupen, i følge loven, men det er ikke lov å forsvare seg? Man har lov til å drepe når man forsvarer seg, og en som truer andre på livet bør ikke gå rundt som et fritt menneske. Dersom den personen dør, når andre forsvarer seg selv, så kan ikke den personen lage noen problemer for noen lengre. Det er med andre ord en god løsning. En bedre løsning, enn å la sånne folk få tro at de kan gjøre som de vil. Anonymkode: b52e7...34f Jeg lever heldigvis ikke i din verden, og takk Gud for at vi er forskjellige. Jeg vet ikke hvor mange liv du har på samvittigheten, men jeg sover i hvertfall godt om natten. Anonymkode: 9e31f...0bf 2
Gjest Theo_1 Skrevet 12. oktober 2020 #16 Skrevet 12. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Når man ikke har hatt følelser på flere år, men har barn og hus osv. Hvorfor ble dere? Hvordan er livet når man blir i et forhold uten følelser fra den ene parts side? Anonymkode: 2a486...297 Vondt å være ensom i et forhold. Tror det er mange som har det slik, og gruer seg til å avslutte forholdet.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #17 Skrevet 12. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lever heldigvis ikke i din verden, og takk Gud for at vi er forskjellige. Jeg vet ikke hvor mange liv du har på samvittigheten, men jeg sover i hvertfall godt om natten. Anonymkode: 9e31f...0bf Vet ikke med deg, men jeg tror de aller fleste i verden hadde sovd bedre når de visste at ingen vil true de på livet med en kniv på strupen noen sinne igjen. Og hvis den personen tror at ingen vil forsvare seg eller ikke akseptere noe så respektløst, så har ikke den personen truet mange nok enda. Anonymkode: b52e7...34f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå