Gå til innhold

Bruke gravidtopp som ikke-gravid? Kommer det til å se rart ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over verdens fineste topp her om dagen som jeg tenkte bruke i en rund dag i helgen. Men til min store fortvilelse er den utsolgt overalt nå..i alle størrelser. Men jeg så at de har den i gravidmodellen. Kan det gå? Eller vil det se rart ut? Jeg har jo ikke stor mage men disse gravidtoppene ser ofte ganske figurnære ut? Mye stretch regner jeg med? Vil det se Ok ut tror dere? Eller vil stoffet bare legge seg som mange krøller over magen?

Anonymkode: bfc91...7a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kom over verdens fineste topp her om dagen som jeg tenkte bruke i en rund dag i helgen. Men til min store fortvilelse er den utsolgt overalt nå..i alle størrelser. Men jeg så at de har den i gravidmodellen. Kan det gå? Eller vil det se rart ut? Jeg har jo ikke stor mage men disse gravidtoppene ser ofte ganske figurnære ut? Mye stretch regner jeg med? Vil det se Ok ut tror dere? Eller vil stoffet bare legge seg som mange krøller over magen?

Hvordan ser den ut da?

Anonymkode: 0984a...71e

• Liker 2
Skrevet

Spørs helt hvordan den ser ut. Jeg har èn gravid-genser og den er rynkete på hver side av magen og har ekstra stoff forran. Tror den ville sett rar ut på noen som ikke er gravid. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ser den ut da?

Anonymkode: 0984a...71e

Den er ganske figurnær på modellen. Hun har jo stor mage. Den er ganske rett i snittet og ser ut som en vanlig topp på bildet. Ingen empireliv eller ting gjør gir ekstra fokus på magen

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den er ganske figurnær på modellen. Hun har jo stor mage. Den er ganske rett i snittet og ser ut som en vanlig topp på bildet. Ingen empireliv eller ting gjør gir ekstra fokus på magen

Men det er jo mye ekstra tekstil der, som du ikke kan fylle ut?

Anonymkode: 2f115...9c3

• Liker 1
Skrevet

Det vil nok se veldig rart ut. Modellen har stor mage. Det har ikke du. De har ekstra stoff på magen, det er det som er hele greien med gravidtopper. 

Jeg har én gravidtopp, og den ser helt idiotisk ut på meg - og jeg er gravid i 5. måned... Selv da jeg var høygravid sist, var det for mye stoff på magen for meg. 

Anonymkode: 63804...ea4

Skrevet

Spørs helt på modellen. Jeg bruker masse gravidklær fortsatt, og det er år siden jeg var gravid. Får ofte kompliment for at de er fine, andre gravidklær ser jeg ikke ut i.

• Liker 1
Skrevet

Litt vanskelig å bedømme uten bilde. Kan du legge inn link? 

Jeg har noen gravid klær som passer like godt nå selv om jeg ikke er gravid lengre. Men som de over sier så er jo poenget at de har mye stoff foran som regel så det er ikke sikkert resultatet blir bra. 

Du kan jo bestille og evt returnere hvis det blir helt gærent. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...