Gå til innhold

Jeg vil ikke være sammen med en som ikke er jomfru

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Sanjar skrev:

Burde være mulig å oppnå, selv om du er 34. Er mange nerder og incels der ute. Da får du det du ønsker deg.

Liker nerder jeg :). Det er ikke negativt. 

Anonymkode: 88f64...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du høres sykelig sjalu ut. Hvorfor plager det deg sånn om en eventuell partner har hatt et liv før deg? Fortid er fortid.

Anonymkode: 4994e...306

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig så rart at jeg ikke ønsker å innlede et forhold med en som ikke er jomfru slike som meg selv? 

Bare tanken på å være sammen med en person som har holdt på med en annen før meg på den intime måten gjør meg fysisk og psykisk uvel.

Tenker aldri dere på alle de folkene deres kjæreste har vært sammen med før dere? At din kjæresten har sugd og slikket en annen,og bruker nå den samme munnen til å kysse deg med? 🤢 🤮 Hjelper ikke å bare pusse tenner og slikt etterpå. Kanskje er jeg unormal,men heller det enn det andre alternativet. Diskuterte dette med venninnen min på lørdagen,og hun synes det ikke er så ille hun å tenke på...🙄

Anonymkode: c3ab1...db0

Hva når du får barn, skal du kysse dem med den samme munnen som du har sugd mannen din med? Eller får de holde seg til et klapp på hodet?

Anonymkode: e40b1...8e7

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det intime er ikke alt. 

Nei da, er sikkert de 99% andre her som er litt rare  og ikke deg😂😂

Endret av Loff77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg tenker ikke på det på negative måter, og jeg for min del hadde nok reagert mer negativt og skeptisk på å treffe en som var jomfru. 

Øvelse gjør mester, også angående sex, og jeg minnes ikke med særlig glede det å ha sex med uerfarne menn (gutter). 

Er man selv jomfru og ønsker å oppleve og erfare alt sammen med en som må lære alt fra starten selv synes jeg imidlertid at det er en forståelig tanke. Et ønske om å stille likt i dette. 

Det er jo omtrent det samme som jeg selv hadde ønsket, om jeg ble singel og skulle finne ny partner, bare at å stille likt for min del er å ha erfaring nok til å være godt kjent med sin egen seksualitet og preferanser. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva når du får barn, skal du kysse dem med den samme munnen som du har sugd mannen din med? Eller får de holde seg til et klapp på hodet?

Anonymkode: e40b1...8e7

Med den logikken,  kysser menn sin egen kuk hver gang de kysser dama si 

Anonymkode: 37144...1d6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var faktisk litt godt å høre... er 23 og fortsatt jomfru

Anonymkode: 76746...6cf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

jomfruer er jo som kjent de som  kan minst og er dårligst i senga. Fatter ikke hva det er å hige etter.

Anonymkode: 84ba7...931

Men også minst satt og sær. Ingen godt innarbeida dårlige vaner. Det trenger ikke bety så mye.
Dessuten er sex det utvilsomt enkleste jeg har lært meg i voksen alder, kanskje noensinne. Det er i utgangspunktet ikke særlig vanskelig, og har en læringskurve som er svært overkommelig.

Anonymkode: 22880...f21

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart du er jomfru.... hadde aldri ligget med enn så barnslig person. «Ææsj kan ikke være med en som har hatt sex med noen andre da får jeg gutte og jentelus»... ærlig talt

Endret av AnonymBrukern
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men også minst satt og sær. Ingen godt innarbeida dårlige vaner. Det trenger ikke bety så mye.
Dessuten er sex det utvilsomt enkleste jeg har lært meg i voksen alder, kanskje noensinne. Det er i utgangspunktet ikke særlig vanskelig, og har en læringskurve som er svært overkommelig.

Helt enig. At folk skal ha det til at det å ha sex er rakettforskning går utover min fatteevne.

Debuterte selv oppi tyveåra, med en som ikke var jomfru. Han har aldri klaga, tvert imot vil jeg si...

Men skal jeg si hva jeg mener er det en fordel av en av partene vet hva hen gjør...! 😉

Anonymkode: fa6f5...dde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Ja man trenger ikke å ha peiling på sex, for å vinne på sex" ...jeg ser iallefall en stor fordel jo mindre de vet, så fremt de er lærevillig. Selv den mest knotete sexen kan gi den mest fantastiske orgasmene, det er forøvrig ingen hokus pokus å ha sex...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig så rart at jeg ikke ønsker å innlede et forhold med en som ikke er jomfru slike som meg selv? 

Bare tanken på å være sammen med en person som har holdt på med en annen før meg på den intime måten gjør meg fysisk og psykisk uvel.

Tenker aldri dere på alle de folkene deres kjæreste har vært sammen med før dere? At din kjæresten har sugd og slikket en annen,og bruker nå den samme munnen til å kysse deg med? 🤢 🤮 Hjelper ikke å bare pusse tenner og slikt etterpå. Kanskje er jeg unormal,men heller det enn det andre alternativet. Diskuterte dette med venninnen min på lørdagen,og hun synes det ikke er så ille hun å tenke på...🙄

Har forståelse for at en jomfru kan ønske en jomfru, ikke noe rart i det. Jeg ønsker også en partner med tålig lik erfaring og likt syn på sex og forhold som meg selv.

Nja, det er vel ikke noe man tenker på - jeg hadde i alle fall følt jeg burde oppsøkt en psykolog om jeg kun klarte å tenke på hvem andre dama har gjort ditt og datt med mens jeg kysset henne.

Det handler jo også om - spør du meg - at man velger en partner som man ikke synes har en frastøtende "CV" på det området, men er en oppegående og selektiv dame - som også har vett nok til å sjekke seg og ta vare på egen helse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vanSteike
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fortid er fortid.

Feil: Fortid er personlighet.

De valgene du har tatt i livet har du tatt med basis i hvem du er. Hadde du vært annerledes ville du tatt andre valg, det er gjennom valgene dine at du viser verden hvem du er.

Og valgene du har tatt tidligere i livet er også det eneste andre har å vurdere deg ut fra. De er det eneste som sier noe til andre om deg.

Så nei: Fortid er ikke "fortid".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 34

TS

Du bør snakke med noen om tankene dine rundt jomfrudom.

Det er OK å ha preferanser, men du fremstår som om du har tvangstanker rundt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 12.10.2020 den 15.43, AnonymBruker skrev:

Og du håper å finne en noenlunde jevngammel mann som er jomfru?

Anonymkode: e39ac...821

Tror ikke det skulle være et problem. Det er ikke alle mannfolk som reker på byen for å finne et hull å putte pikken i hver dag eller helg, det finnes de som faktisk venter til de finner den rette. De som klarer det er faktisk de man med rette kan kalle en ekte mann, og det finnes faktisk mange av dem. Ser ikke hvorfor det er så viktig for menn å få pult så mye som mulig. Det gir jo ikke noen varige forhold, bare løse fugler som flyr fra bomst til blomst. Jeg synes hun er fornuftig med sin tanke om å være jomfru til hun finner en mann som er det, hvorfor ikke? Som kvinne ville jeg vært stolt av at jeg var jomfru når jeg fant den rette, og ikke utbrukt som en gammel vaskehanske. Jeg hadde vært stolt hvis den jeg fant var jomfru da vi møttes, og ikke gjenbrukt som en gammel bil.
Nei, vær stolt av din jomfruelighet sier jeg. Hadde alle tenkt slik så hadde alle fått seg en jomfru, mann eller dame!
👍❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.10.2020 den 17.58, AnonymBruker skrev:

Du høres sykelig sjalu ut. Hvorfor plager det deg sånn om en eventuell partner har hatt et liv før deg? Fortid er fortid.

Anonymkode: 4994e...306

Det handler ikke om sjalusi, men felles verdigrunnlag og felles syn på sex. I tillegg til sjansen for å utvikle kjønnssykdommer og celleforandringer i livmorhalsen (noe som øker betraktelig om man ligger med en person som har hatt mange partnere før).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er vanskelig fra før. Jeg råder alltid mine venner til å ikke gjøre livet vanskeligere for seg selv enn de absolutt må. Å lete etter en bra partner som i tillegg er jomfru høres umulig ut i din alder. Høres ut som du er en person som stiller høye og urimelige krav til deg selv. Kanskje du skal ta noen runder med deg selv for å finne ut om verdiene du har ikke ødelegger for deg. 

Anonymkode: 20164...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...