Mannisinbestealder Skrevet 12. oktober 2020 #21 Del Skrevet 12. oktober 2020 (endret) Det er nok en svært liten andel av den voksne befolkning du søker etter nå. Det vil være en som sannsynligvis tenker, ser ut og oppfører seg litt utenom det vanlige. Lykke til. Endret 12. oktober 2020 av Mannisinbestealder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #22 Del Skrevet 12. oktober 2020 1 minutt siden, Theo_1 skrev: Lykke til med jakten men tror du skal slite med den jakten, i det å finne en jomfru. Uansett kjønn TAKK! Anonymkode: c3ab1...db0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #23 Del Skrevet 12. oktober 2020 jomfruer er jo som kjent de som kan minst og er dårligst i senga. Fatter ikke hva det er å hige etter. Anonymkode: 84ba7...931 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 12. oktober 2020 #24 Del Skrevet 12. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Finnes mange bra menn der ute som er jomfru,må bare lete litt ekstra Anonymkode: c3ab1...db0 Hvordan kan du sjekke om de er jomfru? tenkte du å spørre dem? Ja da finner du sikker mange som plutselig er jomfru vil jeg tro🤔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Rowe Skrevet 12. oktober 2020 #25 Del Skrevet 12. oktober 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker aldri dere på alle de folkene deres kjæreste har vært sammen med før dere? At din kjæresten har sugd og slikket en annen,og bruker nå den samme munnen til å kysse deg med? 🤢 🤮 Hjelper ikke å bare pusse tenner og slikt etterpå. Er du også på leit etter en som aldri har hatt spysyken før, siden det ikke hjelper å pusse tenner etterpå, eller er ikke det like ekkelt? 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Theo_1 Skrevet 12. oktober 2020 #26 Del Skrevet 12. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja, sex er vel ikke alt for alle?! Hvertfall ikke når man kommer litt "opp i åra"😏Jeg har bare hatt to, og har tre barn med den siste. Vi skilte oss for 11 år siden, og jeg har ikke hatt sex siden det. Savner det ikke, og ser ikke på det som noen krise om det ikke blir noe mer heller. Hvis jeg treffer en ny mann, kommer nok lysten tilbake, for meg hører sexlyst sammen med samhørighet og kjærlighet. Ons har aldri fristet, ikke da jeg var 20 heller. Om de har hatt andrr, har jeg aldri tenkt på, men for noen er nok det big deal. Finnes ingen fasit på dette altså! Anonymkode: 4a297...7f6 Det er tradisjon i enkelt afrikanske religiøse kulturer å ikke ha sex for nytelsen skyld, de gjør det som skal til for å få barn, og kun det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 12. oktober 2020 #27 Del Skrevet 12. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: jomfruer er jo som kjent de som kan minst og er dårligst i senga. Fatter ikke hva det er å hige etter. Anonymkode: 84ba7...931 For min del ble jeg meget overrasket av ei jomfru, så jeg vil ikke sette dem i dårlig lys❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #28 Del Skrevet 12. oktober 2020 2 minutter siden, Theo_1 skrev: Det er tradisjon i enkelt afrikanske religiøse kulturer å ikke ha sex for nytelsen skyld, de gjør det som skal til for å få barn, og kun det 😂 Nå er jeg ganske norsk, og har vel heller ikke sagt noe om at jeg ikke nyter/liker sex når jeg har det😏 Det er bare så enkelt at jeg må ha følelser for den jeg har sex med for å ha lyst. For MEG er vitsen borte uten. Anonymkode: 4a297...7f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #29 Del Skrevet 12. oktober 2020 Jeg vil anta at det er lettere å finne en som er født i Jomfruens tegn.. Anonymkode: 8675a...a0f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #30 Del Skrevet 12. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: jomfruer er jo som kjent de som kan minst og er dårligst i senga. Fatter ikke hva det er å hige etter. Anonymkode: 84ba7...931 Det intime er ikke alt. Anonymkode: c3ab1...db0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #31 Del Skrevet 12. oktober 2020 Helt greit å ville ha noen med de samme verdiene som seg selv. Men det er også ok å huske på at ikke alle er like. Jeg liker at kjæresten min har hatt erfaring før meg, for jeg traff dessverre ikke med min første kjæreste. Selv om jeg håpet at jeg gjorde det. Anonymkode: a8f03...068 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Theo_1 Skrevet 12. oktober 2020 #32 Del Skrevet 12. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: 😂 Nå er jeg ganske norsk, og har vel heller ikke sagt noe om at jeg ikke nyter/liker sex når jeg har det😏 Det er bare så enkelt at jeg må ha følelser for den jeg har sex med for å ha lyst. For MEG er vitsen borte uten. Anonymkode: 4a297...7f6 Følg det du føler er riktig for deg, og håper du lykkes 🌹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #33 Del Skrevet 12. oktober 2020 Så du skal aldri ha sex igjen hvis ikke det funker med han du har sex med? For da er du jo ikke jomfru mer og kan ikke tenke sånn 😂 Anonymkode: 7df96...505 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 12. oktober 2020 #34 Del Skrevet 12. oktober 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes mange bra menn der ute som er jomfru,må bare lete litt ekstra Anonymkode: c3ab1...db0 Mange finnes det nok ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #35 Del Skrevet 12. oktober 2020 Har du muslimsk eller kristen bakgrunn ? Anonymkode: 27ed6...168 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #36 Del Skrevet 12. oktober 2020 Du er unormal ja, føler nesten det må ligge et lite psykisk problem bak her når du må spy av tanken på at han har vært med andre. Hvorfor er det ekkelt at han har slikket en annen liksom, tenkt noe over hva han bruker penisen til vanligvis eller? Når det er sagt så må du jo gjøre det du selv synes er fint for deg og gjør deg happy. Tror du skal slite med å finne en jomfru da, og så har du jo bare en sjanse til å få det til å funke også, hvis det blir slutt med han så ender du jo opp med å være en sånn som du selv spyr av tanken på å kysse. Anonymkode: c2a70...826 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #37 Del Skrevet 12. oktober 2020 40 minutter siden, AnonymBruker said: Finnes mange bra menn der ute som er jomfru,må bare lete litt ekstra Anonymkode: c3ab1...db0 Hvis det at han er jomfru er det eneste kriteriet du har så finner du kansje en i den alderen. Anonymkode: e39ac...821 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #38 Del Skrevet 12. oktober 2020 Professor Bente Træen sier at andelen voksne jomfruer ligger på 3-4 prosent. Det er jo fremdeles et betydelig antall, men hvis det er eneste kriterie, så risikerer du jo å måtte godta alle mulige andre særheter ved dette mennesket. Anonymkode: a864a...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanjar Skrevet 12. oktober 2020 #39 Del Skrevet 12. oktober 2020 Burde være mulig å oppnå, selv om du er 34. Er mange nerder og incels der ute. Da får du det du ønsker deg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #40 Del Skrevet 12. oktober 2020 Det er greit TS. Ikke bry deg om hva andre sier, hvis det er sånn du føler det så er det ok å leve etter det. Anonymkode: 88f64...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå