Gå til innhold

Jeg vil ikke være sammen med en som ikke er jomfru

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det virkelig så rart at jeg ikke ønsker å innlede et forhold med en som ikke er jomfru slike som meg selv? 

Bare tanken på å være sammen med en person som har holdt på med en annen før meg på den intime måten gjør meg fysisk og psykisk uvel.

Tenker aldri dere på alle de folkene deres kjæreste har vært sammen med før dere? At din kjæresten har sugd og slikket en annen,og bruker nå den samme munnen til å kysse deg med? 🤢 🤮 Hjelper ikke å bare pusse tenner og slikt etterpå. Kanskje er jeg unormal,men heller det enn det andre alternativet. Diskuterte dette med venninnen min på lørdagen,og hun synes det ikke er så ille hun å tenke på...🙄

Anonymkode: c3ab1...db0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det plager meg ikke et sekund. 

Må passe på så du ikke tenker på at jomfruen din har kommet ut av vaginaen til sin mor, da. 

Anonymkode: 389bc...81b

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det er ikke rart å ønske en jomfru, men jo eldre man blir jo vanskeligere blir de å finne.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det plager meg ikke et sekund. 

Må passe på så du ikke tenker på at jomfruen din har kommet ut av vaginaen til sin mor, da. 

Anonymkode: 389bc...81b

Finner ikke jeg en fyr som er jomfru,dør jeg heller jomfru. 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

TS

Hvor gammel er du?

Anonymkode: e39ac...821

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

overskriften beviser din barnslig-het. Hvorfor skriver du ikke at du vil være sammen med en jomfru?

Anonymkode: 84ba7...931

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg aksepterer dine mål må vel du klare å akseptere andre? Jeg klarer bare ikke se hva som er så kvalmt at du må bruke spytegn🤔 De kvinnene som har hatt en skokk mannfolk inni seg, er faktisk noen de beste elskerne jeg har hatt🙈

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bamseklemmer skrev:

Hvis jeg aksepterer dine mål må vel du klare å akseptere andre? Jeg klarer bare ikke se hva som er så kvalmt at du må bruke spytegn🤔 De beste kvinnene som har hatt en skokk mannfolk inni seg, er faktisk de beste elskerne jeg har hatt🙈

Så fint for deg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jeg er 34

TS

Og du håper å finne en noenlunde jevngammel mann som er jomfru?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Bamseklemmer skrev:

Hvis jeg aksepterer dine mål må vel du klare å akseptere andre? Jeg klarer bare ikke se hva som er så kvalmt at du må bruke spytegn🤔 De beste kvinnene som har hatt en skokk mannfolk inni seg, er faktisk de beste elskerne jeg har hatt🙈

Så fint for deg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og du håper å finne en noenlunde jevngammel mann som er jomfru?

Finnes mange bra menn der ute som er jomfru,må bare lete litt ekstra ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig så rart at jeg ikke ønsker å innlede et forhold med en som ikke er jomfru slike som meg selv? 

Bare tanken på å være sammen med en person som har holdt på med en annen før meg på den intime måten gjør meg fysisk og psykisk uvel.

Tenker aldri dere på alle de folkene deres kjæreste har vært sammen med før dere? At din kjæresten har sugd og slikket en annen,og bruker nå den samme munnen til å kysse deg med? 🤢 🤮 Hjelper ikke å bare pusse tenner og slikt etterpå. Kanskje er jeg unormal,men heller det enn det andre alternativet. Diskuterte dette med venninnen min på lørdagen,og hun synes det ikke er så ille hun å tenke på...🙄

Lykke til med jakten :) men tror du skal slite med den jakten, i det å finne en jomfru. Uansett kjønn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt opp til deg! Men du går glipp av mange bra menn som har erfaring og dermed kan gjøre opplevelsen bedre for dere begge :) 

Jeg er glad for at vi har erfaring begge to. Gjør livet vårt sammen gøyere.

Jeg dømmer ikke deg, så da syns jeg du kan la vær å dømme andre også ;) 

Anonymkode: cd2b0...08f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, sex er vel ikke alt for alle?! Hvertfall ikke når man kommer litt "opp i åra"😏Jeg har bare hatt to, og har tre barn med den siste. Vi skilte oss for 11 år siden, og jeg har ikke hatt sex siden det. Savner det ikke, og ser ikke på det som noen krise om det ikke blir noe mer heller. Hvis jeg treffer en ny mann, kommer nok lysten tilbake, for meg hører sexlyst sammen med samhørighet og kjærlighet. Ons har aldri fristet, ikke da jeg var 20 heller. Om de har hatt andrr, har jeg aldri tenkt på, men for noen er nok det big deal. Finnes ingen fasit på dette altså!

Anonymkode: 4a297...7f6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Jaja, deg om det.  Titt i incel grupper så finner du. 

Anonymkode: 1d51c...7b5

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...