Gå til innhold

Kysser ikke under samleie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en «friend with benefits», som jeg har vært med i 2-3 måneder. Men han kysser meg aldri, er dette normalt? Har aldri opplevd det før og syns det er veldig spesielt. Jeg får ikke noe mer følelser av kyssing, og syns det er rart at han kan ha sex uten dette. 

Savner veldig å kysse/kline for ellers blir sexen svært planlagt/stiv. Han sier bare «skal vi ha sex» så kler vi av oss og han fingrer meg og putter den inn. Er veldig kjedelig i lengden uten noen form for roting/klining/tafsing. Han kan kysse meg rundt om på kroppen og lignende. I tillegg er det ubehagelig at vi ikke kysser under sex for det blir så ekkelt mye øyenkontakt, vurderer å droppe han pga dette

Anonymkode: 6ce7a...b45

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en «friend with benefits», som jeg har vært med i 2-3 måneder. Men han kysser meg aldri, er dette normalt? Har aldri opplevd det før og syns det er veldig spesielt. Jeg får ikke noe mer følelser av kyssing, og syns det er rart at han kan ha sex uten dette. 

Savner veldig å kysse/kline for ellers blir sexen svært planlagt/stiv. Han sier bare «skal vi ha sex» så kler vi av oss og han fingrer meg og putter den inn. Er veldig kjedelig i lengden uten noen form for roting/klining/tafsing. Han kan kysse meg rundt om på kroppen og lignende. I tillegg er det ubehagelig at vi ikke kysser under sex for det blir så ekkelt mye øyenkontakt, vurderer å droppe han pga dette

Do that! 

Anonymkode: 9ff75...9c0

Skrevet

Hadde droppa det. 

Hadde en fwb som gjorde dette, og da jeg avsluttet det, åpnet han seg mer om hvorfor. Han ønsket ikke noe følelser knyttet til det i det hele tatt, og kyssing hørte med til følelser for han. Helt ok det, men det fikk meg til å føle meg som et objekt, og alt ble bare mekanisk og rart. 

Anonymkode: d9e31...31b

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skal jo være gøy å ha sex etter min mening... Har du tenkt å ta vare på han må du snakke om dette, fordi du kan umulig ha god sex med han. Ikke sikkert han vet bedre heller vet du... Kyssing er jo veldig intimt for noen, men jeg har aldri klart å holde meg foruten... Et skikkelig tungekyss når man knuller ultrasakte er faktisk noen av mine favoritter❤️

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde droppa det. 

Hadde en fwb som gjorde dette, og da jeg avsluttet det, åpnet han seg mer om hvorfor. Han ønsket ikke noe følelser knyttet til det i det hele tatt, og kyssing hørte med til følelser for han. Helt ok det, men det fikk meg til å føle meg som et objekt, og alt ble bare mekanisk og rart. 

Anonymkode: d9e31...31b

Men var han redd for å få følelser for deg ved å kysse deg eller hva var greia? Jeg kan liksom ikke skjønne hva som er så spesielt med å kysse, det er jo bare noe som gjør sexen digg. Jeg har kysset folk jeg aldri kunne tenkt meg å ligge med, men aldri ligget med noen jeg ikke syns var attraktiv eksempel 

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Det skal jo være gøy å ha sex etter min mening... Har du tenkt å ta vare på han må du snakke om dette, fordi du kan umulig ha god sex med han. Ikke sikkert han vet bedre heller vet du... Kyssing er jo veldig intimt for noen, men jeg har aldri klart å holde meg foruten... Et skikkelig tungekyss når man knuller ultrasakte er faktisk noen av mine favoritter❤️

Han virker uerfaren, eksempel er det veldig mange ting han aldri har prøvd sexuelt som for meg er helt basic. Men han er også en person som jeg føler tenker svært godt om seg selv, og kanskje ser litt ned på meg. Vet ikke i grunn. Jeg kysset han første gangen vi hadde sex men etter dette har han aldri prøvd tilbake 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han virker uerfaren, eksempel er det veldig mange ting han aldri har prøvd sexuelt som for meg er helt basic. Men han er også en person som jeg føler tenker svært godt om seg selv, og kanskje ser litt ned på meg. Vet ikke i grunn. Jeg kysset han første gangen vi hadde sex men etter dette har han aldri prøvd tilbake 

Jeg tenker litt slik: Ja nå har du prøvd han, det gikk ikke helt som du ville. Du må bare se etter en ny som tilfredstiller deg slik du vil, og det er lov å være egoistisk. Jeg har selv hatt FWB, hun ene fikk jeg ikke knulle engang, hun var redd for at vennskapet ble ødelagt, men vi kysset og slikket hverandre hver bidige dag i et helt skoleår. Jeg ble så utrolig glad i henne, men vi berget vennskapet, for vi er fremdeles "ektevenner" men ikke FWB lengre da...

Her er et kort dikt til deg:

Et kyss er jo ingen fare, et kyss er ingen bråt...to lepper møtes bare åååh herreguud så godt🤭

Skrevet

Kutt han ut.

Å kline mens en har sex er veldig opphissende,  og ganske normalt vil jeg tro 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Jeg tenker litt slik: Ja nå har du prøvd han, det gikk ikke helt som du ville. Du må bare se etter en ny som tilfredstiller deg slik du vil, og det er lov å være egoistisk. Jeg har selv hatt FWB, hun ene fikk jeg ikke knulle engang, hun var redd for at vennskapet ble ødelagt, men vi kysset og slikket hverandre hver bidige dag i et helt skoleår. Jeg ble så utrolig glad i henne, men vi berget vennskapet, for vi er fremdeles "ektevenner" men ikke FWB lengre da...

Her er et kort dikt til deg:

Et kyss er jo ingen fare, et kyss er ingen bråt...to lepper møtes bare åååh herreguud så godt🤭

He he, skjedde meg for mange mange år siden nå også.

Traff ei søt jente, men fikk ikke knulle henne , merklig nok.

Hun sugde og svelget unna, og jeg sleika henne osv, men ikke knull.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, lsklars skrev:

He he, skjedde meg for mange mange år siden nå også.

Tror faktisk det er noe i hennes poeng, for oss fungerte det veldig godt... Vi hadde heller ingen sidesprang, så vi ble ikke sjalu på hverandre. Heller tvert imot, hun følte trygghet og slappet sååå godt av så hun...

Skrevet

Jeg og samboeren kliner lite under sex.. Vi er vel rare da 🙂 Vi kysser likevel jevnt gjennom dagen ellers.

Anonymkode: 577ff...b4d

Skrevet

Det er noen som ikke liker å kysse folk som ikke er «faste» partnere. Men er helt enig i at sex uten kyss er sikkert ikke like intimt eller like deilig. Hadde droppa han om jeg var deg

Skrevet

Kysser heller ikke uten kjærestefølelsen. Kan likevel ha god sex med mye oppvarming. Er kvinne. 

Anonymkode: 086cf...a1e

Skrevet

Å kysse stimulerer noe syntes nå jeg, og ha sex uten å kysse er for meg litt rart og unaturlig. 

Opphisselse og orgasme blir bedre av deilig klining 

• Liker 2
Skrevet

Kysse er jo mer intimt enn sex for min del.

Kan godt bli knullet av noen jeg ikke kunne kysset, ff er alltid uten kyss.

Anonymkode: bc351...6f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...