AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #1 Skrevet 12. oktober 2020 Hei Når vi går på besøk med kollektiv så er det kaldt ute da må barnet ha på seg ullundertøy og varme klær. Men når vi er framme så blir det varmt for barnet og da må de ta av klærne og da går barnet bare rundt med ullundertøy. Syns ikke det er så pent når man er på for eksempel et bursdagsselskap hos noen andre og barnet har på ullundertøy som de bruker i hverdag. Hvordan kler dere på barna hvis dere skal på besøk med kollektiv eller med bil? Jeg klarer ikke å bestemme meg hvordan jeg skal kle på barna Anonymkode: 59a47...bc9
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #2 Skrevet 12. oktober 2020 Er det ikke bare å skifte på barnet når dere kommer frem, da..? Ta med penere klær, og skift til dem når dere kommer frem. Problem solved. Anonymkode: 5d20f...63b
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #3 Skrevet 12. oktober 2020 Ved vanlig besøk lar jeg barna løpe rundt i ulltøy. Er det bursdag el har jeg med finklær i veska. Anonymkode: 2d543...138
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #5 Skrevet 12. oktober 2020 Har hjemmestrikket ulljakke/ullbukse evt. heldress over klærne. Og et godt strikka ullteppe over der igjen. Babyen min er bare 2 mnd da så kanskje litt enklere enn med større barn. Anonymkode: 74174...d31
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #6 Skrevet 12. oktober 2020 Må du absolutt ha det ullundertøyet da? Ta på de klærne du vil, også har du hjemmestrikk over om du har 😊 veit at det er mulig å få kjøpt ullgenser og ullbukse som fint går over vanlig klær. Jeg er altså helt enig med deg, det ser ikke særlig pent ut og alltid løpe rundt i stilongsen. Anonymkode: bbb9a...ca6 3
Livli Skrevet 12. oktober 2020 #7 Skrevet 12. oktober 2020 Hva med en tynn ullongs med en vanlig «fin»bukse over? Også fins det mange fine ullbodyer man kan bruke til😄 Det syns jeg funker hvert fall👍🏻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå