Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:ler: artig

men den virker ikke i opera

Gjest Gjesta
Skrevet
:ler: artig

men den virker ikke i opera

Er Opera verre enn Mozilla? :klø: merkelig...

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg ler meg fillete :hoho: Og ble faktisk litt småredd først...

Gjest gjest1
Skrevet

Ååååååå den var skummel for sarte sjeler som min!

Skrevet

:grine2: Morsomt!

Det morsomste var dog at hos meg satt "God Almighty" fingeren sin nøyaktig over "Bli medlem" :ler:

Skrevet

wow, flood var kjempebra da, babyen morsom...... :) Ble sittende å se på disse leeeenge jeg...

Skrevet

Hvor lang tid bruker de på å dekke over hele KG, tror dere?

-viXen-

Skrevet
:grine2: Morsomt!

Det morsomste var dog at hos meg satt "God Almighty" fingeren sin nøyaktig over "Bli medlem"  :ler:

*kremt*

først pekte fingeren på "Wellex - ned i vekt?" :rodme: og deretter flyttet den seg ned til "Baby glede" ...

hint hint?

Gjest gjest1
Skrevet
*kremt*

først pekte fingeren på "Wellex - ned i vekt?" :rodme: og deretter flyttet den seg ned til "Baby glede" ...

hint hint?

Det må være dine hint ;) For du styrer den selv, prøv å klikk på musa også så skyter han lyn (tok meg tid å finne ut hihi)

Gjest Dalwhinnie
Skrevet (endret)

Jeg likte motorsaga jeg, så kunne jeg kutte vekk de teite "artikkel"linkene som dekker halve vinduet i forumet. :Hehe:

Endret av Dalwhinnie
Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg likte motorsaga jeg, så kunne jeg kutte vekk de teite "artikkel"linkene som dekker halve vinduet i forumet.  :Hehe:

God ide! :sjarmor:

Ellers minner de artiklene ganske sterkt om det stoffet vi måtte lage i media valgfag på ungdomsskolen....

Skrevet

Schtlilig :klappe: Særlig Flower Power,da. Ikke dårlig at jeg har egen net-disaster, hva?? :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...