AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #1 Skrevet 12. oktober 2020 Typen min liker hard sex og noen ganger har han skadet meg. Jeg har ikke sansen for hard sex og smerte og ønsker han skal roe seg ned Han fantaserer av og til om at han dreper /kveler /voldtar meg når vi har sex og da kan jeg ende opp med skader som gjør at jeg må oppsøke fysioterapeut /lege. Har sagt til han at dette må det bli en slutt på for dette er ikke normalt. Hvem faen tenner på å bli skadet? Anonymkode: 5b7c9...f6f
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #2 Skrevet 12. oktober 2020 Noen gjør det. Akkurat som andre tenner på å bli pissa og dreti på. Alle har sine preferanser, og det må du skjønne? Men samtidig er det ikke greit at han påfører deg skade når du gir uttrykk for at det ikke er greit. Anonymkode: e726d...11c 15
GammelKaktus Skrevet 12. oktober 2020 #3 Skrevet 12. oktober 2020 Jeez, det der hadde jeg ikke utsatt meg for. Du må jo kvitte deg med han der, du skjønner det? Syk jævel. Greit nok med de som liker å være gjensidig jævlige med hverandre i senga, men du er jo ikke keen på dette her..og da trør han over en grense. 27
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #4 Skrevet 12. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Typen min liker hard sex og noen ganger har han skadet meg. Jeg har ikke sansen for hard sex og smerte og ønsker han skal roe seg ned Han fantaserer av og til om at han dreper /kveler /voldtar meg når vi har sex og da kan jeg ende opp med skader som gjør at jeg må oppsøke fysioterapeut /lege. Har sagt til han at dette må det bli en slutt på for dette er ikke normalt. Hvem faen tenner på å bli skadet? Anonymkode: 5b7c9...f6f Trur at det er viktig å møte begge sine behov når det kommer til sex, er noen som liker røff sex og noen liker det ikke. Kan hjelpe med en safe ord eller snakke om hva som ikke er greit å gjøre og hvorfor du synes det ikke er greit. Men la han få ha litt. Er ikke unormalt, er mange som liker det. Inkludert meg selv, jeg liker røff sex med kvelling og pisking. Men her er safe ord viktig eller en bevegelse - som armen opp om det går for langt. Jeg håper dere finner ut av det for ellers ser jeg ikke hvordan forholdet deres skal fortsette- personlig hadde jeg ikke greid det om vi bare skulle ha vanlig sex, det gir meg ingen ting. Anonymkode: 9c721...fb4 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #5 Skrevet 12. oktober 2020 Skal du anmelde han? Anonymkode: bbca9...d2a 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #6 Skrevet 12. oktober 2020 Ts her Han sier han ikke klarer å kontrollere seg, spesielt ikke hvis vi ikke har hatt sex på en stund. Han blir hardhendt, går omtrent inn i en transe, holder meg fast og får ofte ikke med seg at jeg roper slutt/hold opp før omtrent leggen min knekker. Anonymkode: 5b7c9...f6f 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #7 Skrevet 12. oktober 2020 Tenningsmønstre varierer. Men det er IKKE NORMALT å utsette folk man har sex med for vold slik at de må oppsøke helsehjelp i etterkant. Det er seksuell vold, overgrep og fullstendig ugreit. Du bør 1) Dumpe fyren 2) Anmelde ham 3) Snakke med legen din om den faktiske årsaken til skadene Anonymkode: 8662a...0e1 32
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #8 Skrevet 12. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal du anmelde han? Anonymkode: bbca9...d2a Hadde han vært en ons eller en jeg ikke var i forhold med hadde jeg muligens gjort det ja. Han er veldig lei seg og sendte meg blomster på døren i dag, men det forandrer ikke på det som har skjedd. Ts Anonymkode: 5b7c9...f6f
kisskissbangbang Skrevet 12. oktober 2020 #9 Skrevet 12. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ts her Han sier han ikke klarer å kontrollere seg, spesielt ikke hvis vi ikke har hatt sex på en stund. Han blir hardhendt, går omtrent inn i en transe, holder meg fast og får ofte ikke med seg at jeg roper slutt/hold opp før omtrent leggen min knekker. Anonymkode: 5b7c9...f6f Jeg trur du skriver her fordi du vet at dette er veldig, veldig feil, og at du ikke kan bli i dette forholdet. Jeg skjønner at av og til trenger man at noen andre forteller en det en sjøl egentlig veit, så her: Han skader deg, han slutter ikke når du sier slutt, han fantaserer om å voldta og drepe deg - og lever også dette ut uten at du ønsker å være med på det. Han er ikke helt frisk, og du må gjøre det slutt med ham. Dette skal du ikke finne deg i, og ingen mann er så "god og snill ellers" at man skal finne seg i overgrep fra ham. 24
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #10 Skrevet 12. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ts her Han sier han ikke klarer å kontrollere seg, spesielt ikke hvis vi ikke har hatt sex på en stund. Han blir hardhendt, går omtrent inn i en transe, holder meg fast og får ofte ikke med seg at jeg roper slutt/hold opp før omtrent leggen min knekker. Anonymkode: 5b7c9...f6f Det du skriver her og det du skriver i HI kan ende på den verst tenkelige måten. Jeg ville absolutt ikke tatt sjansen på å bli i et sånt forhold. Det kan være livsfarlig. Anonymkode: 0ac47...50a 17
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #11 Skrevet 12. oktober 2020 Ts her Han har ofte blitt sånn under sex, også med tidligere partnere. Tror ikke han klarer å roe seg ned og ha vanlig sex hele tiden. Når han drikker alkohol blir han verre, da er det akkurat som om villdyret våkner. Han knurrer og freser og når det går for han høres han ut om en løve som brøler. Jeg føler meg egentlig litt stygg nå som utleverer han her. Jeg tror ikke han kan noe for det, det er bare sånn han er under sex. Jeg vet han ikke er her inne og leser. Anonymkode: 5b7c9...f6f
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #12 Skrevet 12. oktober 2020 Du trenger å komme deg vekk fra denne fyren ASAP! Å fantasere om å «liksom-voldta» noen er en ting, å fantasere om å skikkelig skade deg eller drepe deg under sex er IKKE normalt. Han kommer til å gjøre nettopp dette! Kom deg vekk! Anonymkode: 0b4f1...8e4 17
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #13 Skrevet 12. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du trenger å komme deg vekk fra denne fyren ASAP! Å fantasere om å «liksom-voldta» noen er en ting, å fantasere om å skikkelig skade deg eller drepe deg under sex er IKKE normalt. Han kommer til å gjøre nettopp dette! Kom deg vekk! Anonymkode: 0b4f1...8e4 Han sier han av og til fantaserer om det når vi har sex og han blir voldsom, men ønsker selvfølgelig ikke å drepe/skade/voldta meg på ordentlig. Ts Anonymkode: 5b7c9...f6f
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #14 Skrevet 12. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Han sier han av og til fantaserer om det når vi har sex og han blir voldsom, men ønsker selvfølgelig ikke å drepe/skade/voldta meg på ordentlig. Ts Anonymkode: 5b7c9...f6f Men du skriver jo at du har måttet oppsøke lege pga skader han har påført deg under sex: Anonymkode: 0ac47...50a 15
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #15 Skrevet 12. oktober 2020 Det er i orden å fantasere, og i orden med lek og rollespill. Det er ikke i orden å miste kontrollen og skade partneren sin. Det hjelper ikke at han er i transe og "ikke kan noe for det" (som er bullshit i mine ører), du behøver ikke å finne deg i det, og kan velge å ikke ha sex eller være i et forhold med han. Anonymkode: 6cf50...30a 9
GammelKaktus Skrevet 12. oktober 2020 #16 Skrevet 12. oktober 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han sier han av og til fantaserer om det når vi har sex og han blir voldsom, men ønsker selvfølgelig ikke å drepe/skade/voldta meg på ordentlig. Ts Anonymkode: 5b7c9...f6f Han gjør jo tydeligvis det for han har jo skadet deg såpass at du må ha legehjelp og fysioterapi etterpå... Hadde du synes dette var greit hvis det var bestevenninna di som opplevde dette??? Eller dattera di? Dette komme ikke til å ende godt hvis du fortsetter dette "forholdet". 10
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #17 Skrevet 12. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men du skriver jo at du har måttet oppsøke lege pga skader han har påført deg under sex: Anonymkode: 0ac47...50a Ja og det har skjedd fordi han er mye sterkete og mer hardhendt enn meg. Jeg har prøvd å forandre stilling /vridd meg fordi det har vært ubehagelig og vondt det at han har holdt meg så hardt, og så har jeg fått en strekk/vridning. Ts Anonymkode: 5b7c9...f6f
Silva Pluvialis Skrevet 12. oktober 2020 #18 Skrevet 12. oktober 2020 Han mishandler deg fysisk og seksuelt. Du sier nei, men han fortsetter. Det er voldtekt og jeg vil i høyeste grad anbefale deg å anmelde han. Du kan også kontakte SMSO, støttesenter for kriminalitetsutsatte, krisesenter og/eller bistandsadvokat. Alle disse er gratis, og du kan få hjelp til å komme trygt ut av forholdet, anmelde og bearbeide overgrepene. Dette var forferdelig å lese. Ingen, absolutt ingen, fortjener å bli behandlet sånn. 12
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #19 Skrevet 12. oktober 2020 6 minutter siden, Uatskillelig skrev: Han mishandler deg fysisk og seksuelt. Du sier nei, men han fortsetter. Det er voldtekt og jeg vil i høyeste grad anbefale deg å anmelde han. Du kan også kontakte SMSO, støttesenter for kriminalitetsutsatte, krisesenter og/eller bistandsadvokat. Alle disse er gratis, og du kan få hjelp til å komme trygt ut av forholdet, anmelde og bearbeide overgrepene. Dette var forferdelig å lese. Ingen, absolutt ingen, fortjener å bli behandlet sånn. Han gjør det jo ikke med vilje, men han klikker av og til under sex og klarer ikke styre seg, sier han. Hvorfor blir noen menn sånn når de har sex? Jeg har hatt sex med ca 20 menn før jeg møtte han, og noen av de har jeg også vært i forhold med, men aldri opplevd voldelig sex eller menn som har sånne syke fantasier. Ts Anonymkode: 5b7c9...f6f
Gjest Middelmådig Skrevet 12. oktober 2020 #20 Skrevet 12. oktober 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde han vært en ons eller en jeg ikke var i forhold med hadde jeg muligens gjort det ja. Han er veldig lei seg og sendte meg blomster på døren i dag, men det forandrer ikke på det som har skjedd. Ts Anonymkode: 5b7c9...f6f Fy faen for en IDIOT!! Kom deg unna han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå