AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #1 Skrevet 12. oktober 2020 Jeg og min mann har sammen gjort heftige forandringer i vårt liv og vår livsstil, som har ført til at vi til sammen har gått ned nesten 80kg. Han ca 50kg og jeg rett under 30kg. Han er nå ferdig slanket, mens jeg fremdeles har en gode 5-10kg å gå ned. Når vi begge var overvektige så hadde vi aldri problemer med sex, og var fornøyde begge to. Nå sliter vi med at vi (ved uhell) får støtt for dypt inn når vi blir ekstra revet med, som er stort sett alltid. Og det i "alle" stillinger. Det gjør grusomt vondt, for oss begge, og legger en demper på sexen. Og jeg savner å bli most, kjenne tyngden hans skikkelig, og at vi kan peise på uten å måtte tenke over det. Er det noen andre som har hatt lignende problemer, eventuelt partner med for stor/lang penis, kort/trang vagina, som har funnet greie løsninger? Selve mosingen er ikke så mye å få gjort med tenker jeg, vil jo selvfølgelig ikke tilbake til sjukelig overvektig noen av oss. Anonymkode: 3d0ac...835
Fioljenta Skrevet 12. oktober 2020 #2 Skrevet 12. oktober 2020 Først: gratulerer! Jeg er imponert over hva dere har fått til! Det er jo ikke akkurat enkelt å gå ned... Vi har ikke opplevd akkurat det, men andre endringer. Mitt råd er å fokusere på mulighetene dere har fremfor de dere har mistet. Ta stegene sakte og tenk at dere har en hel ny verden å utforske. Prøv også (sakte) noen små variasjoner for å finne ut hva som fungerer. For eksempel hvis han tar deg bakfra: prøv å vippe litt på bekkenet, krumme ryggen og lage svai rygg, rett deg opp og leg deg ned på albuene. Han kan også prøve å bevege seg ut og inn, eller mer opp og ned, eller lage sirkler. Han kan også holde rundt roten av pålen for å hindre å gå så dypt. Glidemiddel kan også være en ide (jeg liker det bedre da). Og når dere er trygge på hva som fungerer, da kan dere øke på til dere peiser på igjen.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #3 Skrevet 12. oktober 2020 12 minutter siden, Fioljenta skrev: Først: gratulerer! Jeg er imponert over hva dere har fått til! Det er jo ikke akkurat enkelt å gå ned... Vi har ikke opplevd akkurat det, men andre endringer. Mitt råd er å fokusere på mulighetene dere har fremfor de dere har mistet. Ta stegene sakte og tenk at dere har en hel ny verden å utforske. Prøv også (sakte) noen små variasjoner for å finne ut hva som fungerer. For eksempel hvis han tar deg bakfra: prøv å vippe litt på bekkenet, krumme ryggen og lage svai rygg, rett deg opp og leg deg ned på albuene. Han kan også prøve å bevege seg ut og inn, eller mer opp og ned, eller lage sirkler. Han kan også holde rundt roten av pålen for å hindre å gå så dypt. Glidemiddel kan også være en ide (jeg liker det bedre da). Og når dere er trygge på hva som fungerer, da kan dere øke på til dere peiser på igjen. Takk skal du ha, vi er veldig fornøyde selv😊 Og takk for gode tips og råd. Sant det, mange og nye muligheter, kan hende jeg virker veldig opptatt av sexlivet vi har hatt, og er det også på en måte, siden det har vært trygt og velkjent ganske lenge. Men vi prøver oss fram, stille og rolig, men vi savner begge det vi hadde før også. Selv om vi kjenner hverandres kropper, lyster og hva som tenner oss, så er det litt som å ha sex med noen ny, og det er rart for oss begge. Med ca50kg i nedgang på han så har penis rett og slett blitt "lengre", altså ikke skjult under magen lenger, og jeg har definitivt mistet mye rompe, lår og mage. Det er en utfordring, og vi prøver diverse justeringer, (og glidemiddel bruker vi rimelig ofte😇 som du nevner, det vi har funnet ut fungerer veldig greit er han ligger i skje bak meg, med meg litt mer på ryggen enn i skikkelig skje, vi føler det gir bedre kontroll. Tenker dette er noe vi finner ut av etter hvert, lære oss en annen type kontroll, i forhold til dype støt og penetrering. Koser oss, og tuller og tar det med stor ro egentlig, men setter pris på tips, råd og andres erfaringer likevel. Anonymkode: 3d0ac...835
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå