Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

tok ut spiralen min 7/10. når kan jeg ta en graviditetstest da? Vet ikke når jeg skal ha mensen

Anonymkode: a0caf...aff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo egentlig umulig å si når verken du eller vi aner når du kommer til å få eggløsning. Om du fremdeles hadde en menssyklus mens spiralen var inne kan du jo ta utgangspunkt i det, men siden du ikke vet når forventet mens er, går jeg ut i fra nei?

I "beste" fall så kunne du hatt eggløsning med en gang du tok ut spiralen, og da kan du tidligst teste to uker seinere. Men det kan like gjerne hende at du ikke engang har hatt eggløsning ennå (for noen tar det måneder å få syklusen tilbake), så det er ikke sikkert du blir så mye klokere. 

Anonymkode: 44a32...fd0

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo egentlig umulig å si når verken du eller vi aner når du kommer til å få eggløsning. Om du fremdeles hadde en menssyklus mens spiralen var inne kan du jo ta utgangspunkt i det, men siden du ikke vet når forventet mens er, går jeg ut i fra nei?

I "beste" fall så kunne du hatt eggløsning med en gang du tok ut spiralen, og da kan du tidligst teste to uker seinere. Men det kan like gjerne hende at du ikke engang har hatt eggløsning ennå (for noen tar det måneder å få syklusen tilbake), så det er ikke sikkert du blir så mye klokere. 

Anonymkode: 44a32...fd0

Takk for svar!

jeg har pleid å ha mensensymptomer og litt spotting i midten av måneden (rundt 15-17). Så mulig mensen kommer til helgen? Og hvis ikke så kan jeg eventuelt teste i slutten av måneden? 

Anonymkode: a0caf...aff

Skrevet

Jeg testet to uker etter uttak og deretter en gang i uka, rakk bare 3 tester før den ble positiv :)

Anonymkode: 05361...4e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...