Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min har en venninne hvor jeg vet at de tidligere har likt hverandre. De er kun venner nå. Men kjæresten min forteller at hun i perioder har vært litt mye «på» han og han har følt at hun kanskje har ønsket å date han. Årsaken til at de ikke datet var fordi de var i så ulike livssituasjoner at det ikke passet. Han har også fortalt meg at de sannsynligvis hadde gitt det en sjangs hadde det ikke vært for det (Synes kanskje det var litt unødvendig å fortelle meg det egentlig)

Jeg vet at kjæresten min er sammen med meg nå, men jeg må innrømme at denne venninnen kanskje gjør meg litt ukomfortabel.. Jeg vil ikke at de skal avslutte vennskapet, men jeg liker ikke tanken på at hun tidligere har prøvd seg 😣 (Før han og jeg ble kjent altså) 

Er det noen som har erfaringer med lignende? 

Anonymkode: 54fc5...8ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forloveden min er fremdeles veldig god venninne med en av ekskjærestene sine. Var litt skeptisk i starten, men det var mest fordi jeg ikke kjente henne og det skapte en usikkerhet. Han har alltid vært veldig opptatt av at jeg ikke skal føle meg truet av henne på noen måte, og jeg har heldigvis aldri vært av den veldig sjalu typen. Har alltid fortalt meg hvis de har skullet treffes, alltid fortalt når de har pratet sammen og introdusert meg for henne. Så jeg har aldri trengt å føle meg usikker - han har gjort dette helt uoppfordret. Så jeg har egentlig aldri opplevd dette som noe problem i det hele tatt, og det er en selvfølge at hun er invitert som gjest i bryllupet vårt. 

Anonymkode: c4e55...12c

• Liker 1
Skrevet

Ja, har erfaring. Aldri opplevd at det har endt bra når kjæresten har god kontakt med eks kjærester eller gamle flammer. Og nei, jeg er ikke sjalu, men det har endt opp i utroskap. Aldri sats på en mann som liker en annen kvinne bedre enn deg. Magefølelsen din forteller deg noe. 

Anonymkode: cfbab...0ce

• Liker 1
Skrevet

det trenger ikke å være noe nå men kan bli en greie dersom de har hatt noe ekstra sammen som ikke har blitt «utløst» . 

Anonymkode: 49262...cc0

Skrevet

Hadde han likt det om det var motsatt? 

Anonymkode: 1c426...878

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...