Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg skjønner ikke, skriver folk under på jobbkontrakter uten å vite hva de skal tjene??

Anonymkode: 791ff...823

Ja, noen er faktisk desperate etter å få jobb. Men samtidig forventer ikke å få topplønn.

Anonymkode: 738de...095

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kommuner som benytter visma (veldig mange) har hatt problemer med utsending sv lønnsslipper etter en oppdatering sv systemet. Ny oppdatering kommer i morgen, og da sendes nok lønnsslippene ut på nytt.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke, skriver folk under på jobbkontrakter uten å vite hva de skal tjene??

Anonymkode: 791ff...823

Du får jo greie på hva timelønn er i kontrakten og intervjuet? Det gjorde i alle fall jeg. Det har ingenting med lønnsslipp å gjøre. 

Anonymkode: 6f803...44c

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får jo greie på hva timelønn er i kontrakten og intervjuet? Det gjorde i alle fall jeg. Det har ingenting med lønnsslipp å gjøre. 

Det står jo ikke lønnsslipp i innlegget du siterer heller da 🙂 

Skrevet
1 time siden, Ezio skrev:

Det står jo ikke lønnsslipp i innlegget du siterer heller da 🙂 

Herregud, beklager, her har jeg blinkset.. 🤦🏼‍♀️ litt trøtt 😂 ja, Nei, glem det, jeg trodde hi handlet om at ts ikke fikk lønnsslipp bare, men jeg ser jo nå at ts har skrevet under på en kontrakt hvor det ikke en gang står lønn... 

Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, beklager, her har jeg blinkset.. 🤦🏼‍♀️ litt trøtt 😂 ja, Nei, glem det, jeg trodde hi handlet om at ts ikke fikk lønnsslipp bare, men jeg ser jo nå at ts har skrevet under på en kontrakt hvor det ikke en gang står lønn... 

Om man er direkte ansatt i kommune eller stat medfører det sjeldent noe problem. De betaler tariff.

Endret av PetterKanin
Skrevet

Om du jobber i staten da skal du sjekke DFØ.

Anonymkode: 9d957...60d

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du jobber i staten da skal du sjekke DFØ.

Anonymkode: 9d957...60d

Ikke nødvendigvis. De faste ansatte på min tidligere arbeidsplass fikk lønnsslipp på DFØ, men jeg som var vikar fikk den i Altinn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...